Tento článek obsahuje dlouho neaktualizovaná sdělení. Doporučujeme vyhledat článek novějšího data publikace.

Větší využití vašeho proteinu

Jan Caha
Jan Caha 20. 3. 2013
Větší využití vašeho proteinu

Proteinové přípravky jsou nejvíce využívány hlavně v silovém tréninku a fitness. Jak je využít do posledního zbytku? Na to vám odpoví nová vědecká studie.

Větší využití vašeho proteinu

Rozložení bílkovin do denních jídel není tak důležité, jako dosažení správného a dostatečného množství bílkovin v jídelníčku. Podle nového výzkumu však je značný rozdíl v tom, jak vaše tělo bílkovinu zpracuje, a to na základě jeho struktury.

V poslední studii, která se objevila v Journal of Nutrition and Metabolism byl představen výzkum, který se zaměřoval na využití a syntézu bílkovin. Výzkumníci vzali skupinu cvičenců, ti konzumovali v průběhu dvanácti hodin 80 g bílkoviny. Tato doba byla potréninková. Jedna skupina konzumovala každou hodinu a půl 10 g bílkovin, další skupina každé tři hodiny 20 g bílkovin a poslední skupina 40 g bílkovin ve dvou dávkách. Ještě jednou zopakuji, že vědci měřili syntézu bílkovin, jejich rozpad a zpracování.

Výsledky hovoří jasně pro skupinu, která konzumovala 20 g bílkoviny každé tři hodiny. Tato skupina měla nejlepší regeneraci a zaznamenala největší růst svalové hmoty.

Syrovátkové proteiny

Přidej se k 30 tis. odběratelů

Každému z nich jednou týdně vybíráme ty nejlepší články, které jsou určeny 100% právě jemu.

Odebírat
Poděkuj autorovi
1
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________