Wolverinův trénink

Wolverinův trénink

Jedním z těch, kteří se v poslední době velmi zasloužili o to, že fitness na stříbrném plátně opět velmi vzkvétá, je i Hugh Jackman neboli Wolverin. Tento X-man se od začátků svého působení na stříbrném plátně velmi silově změnil, dnes velmi statečně reprezentuje nové filmové hrdiny s perfektní postavou.

Wolverinův trénink

Hugh Jackman, celým jménem Hugh Michael Jackman (* 12. října 1968 v Sydney, Nový Jižní Wales, Austrálie) je australský herec, producent, zpěvák a tanečník. Získal mezinárodní uznání za své významné role, zejména v akčních , historických a romantických filmech. Proslul svojí rolí Wolverina v sériích X-Men, stejně dobře jako svými hlavními rolemi ve filmech Kate & Leopold, Van Helsing, Dokonalý trik, Austrálie a filmem Ocelová pěst. Svěého prvního X-mana sizahrál již v roce 2000, v tomto roce se objevil na stříbrných plátnech ve snímku, který je věnován pouze jemu a nese název The Wolverine. Zde se utkává se svými soupeři ve vzdálené Asii.

Nejen na tuto roli se Hugh Jackman připravoval velmi svědomitě. Stejně svědomitě, jako na díly předchozí. V tomto filmu však předvádí formu a postavu, kterou by mu nemusel závidět žádný z jeho kolegů z "hrdinského" teamu. Uvidíme, zda se objeví znovu a zda budeme s očekáváním sledovat nový díl X-manů.

Trénink Hugh Jackmana pro roli Wolverina nesl jeden velmi zajímavý znak, a sice důraz na první cvik. Tím byl vždy kombinovaný cvik, který splňuje všechny lifterské požadavky. V prvním cviku prováděl Hugh 5 opakování a v každém týdnu zvedal hmotnost o 5 % právě u tohoto jednoho cviku.

Trénink Hugh Jackmana

Pondělí
Cvik a série Opakování
Benchpress 4 5
Tlaky s jednoručkami na ramena 4 10
Tlaky s velkou činkou za hlavu 4 10
Kubánské tlaky na ramena 3 10
A1: Tricepsové kliky 3 10
A2: Tlaky na triceps 3 12
B1: Upažování 4 8
B2: Předpažování 4 8
B3: Upažování v předklonu 4 8
B4: Tlaky před hlavu 4 8

A - pauza 1 minutu

B - prováděné baz pauzy

Úterý
Cvik a série Opakování
Dřepy s činkou 4 5
Čelní dřep 4 10
Tlaky nohama 4 10
A1: Výpony na lýtky 4 12
A2: Přítahy kolen 4 12

A3: rolování s kolečkem

4 12

A - prováděné baz pauzy

Středa
Cvik a série Opakování
Shyby 4 5
Přítahy jednoručky 4 10
Shyby v leže 4 10
Bicepsový zdvih na šikmé lavici 3 10
B1: Bicepsový zdvih s jednoručkami 4 8
B2: Kladivové zdvihy 4 8
B3: Pronovaný zdvih 4 8

B - prováděné baz pauzy

Čtvrtek
Cvik a série Opakování
Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici 4 5
Střihy na kladkách 4 10
Benchpress na úzko 4 10
A1: Tricepsové kliky 4 8
A2: Stlačování kladky 4 8

A3: Kliky na úzko

4 8

A - prováděné baz pauzy

Pátek
Cvik a série Opakování
Mrtvý tah 4 5
Rumunský mrtvý tah 4 10
Zercher dřep 4 12
A1: Zkracovačky na římské lavici 4 12
A2: Mohamedány 4 12

A - prováděné baz pauzy

The Wolverine - trailer

zdroj: youtube.com
  •