Záda podle Kaie Greena

Záda podle Kaie Greena

Kaie Greena není nutné dlouze představovat. V současné době je jednou z největších postav současné profesionální kulturistiky, sportovec opředený tajemstvím a zvláštní filosofií, díky níž, ho miluje stále více a více fanoušků.

Záda podle Kaie Greena

Jak všichni jeho fanoušci doufají, podaří se mu v tomto roce sesadit z "olympijského trůnu" Phila Heatha a jednou z velkých zbraní, kterou by chtěl svého soupeře porazit, jsou výstavní záda. Toto letiště kombinované s dokonalým "vánočním stromkem" nemá v současné kulturistice mnoho soupeřů. Kombinace hloubky a separace tak dává tušit, že Kai se bude svými zády zřejmě zabývat lehce odlišně, než je tomu zvykem u jeho soupeřů. Podívejme se tedy společně na to, jak Kai Greene trénuje svoje záda.

K jeho tréninku je nutné říct, že na rozdíl od svých kolegů, Kai Greene provádí cvičení vždy v plném rozsahu pohybu. Opakování se snaží maximálně procítit a využívá také iso-tenzi. Tedy chvilkové setrvání v nejvyšší kontrakci svalu v daném pohybu. Zajímavostí tréninku je, že Kai nepoužívá tradiční počet opakování 6-8, ale drží se na vyšších počtech. Tedy u hranice 10-12 opakování. Stejně zajímavé také je, že nejtěžší cvik - mrtvý tah, řadí až na konec tréninku.

Kai Greene - trénink zad
Cvik a série Opakování
Stahování kladky 4 10-12
Přítahy na spodní kladce 4 10-12
Přítahy T-osy 4 10-12
Přítahy na stroji 4 10-15
Přítahy s jednoručkou 4 10-15
Mrtvý tah 4 10-15

Kai Greene - trénink zad

zdroj: youtube.com
  •