Detox skladu! Před 11 hodinami jsme přidali do detoxu nový produkt s 39% slevou  

Hercules - tréninkový plán The Rocka

Hercules - tréninkový plán The Rocka

Jan Caha Jan Caha před 4 lety

Jako milovníky fitness vás jistě zastihla zpráva, že se do kin žene snímek, který má zase na chvíli všem pochybovačům ukázat, že Dwayne "The Rock" Johnson nepatří do starého železa.

Hercules - tréninkový plán The Rocka

Než se samotný snímek dostane do kin, a že tomu bude opravdu velmi brzy. Musíme si uvědomit, že podobných snímků s touto antickou tematikou zde již bylo mnoho. Nicméně plán filmařů a zejména pak hlavní postavy Dwayna "The Rock" Johnsona je jasný. Po příchodu do kina a zhlédnutí prvních záběrů snímku byste měli pochopit, že tento Herkules je tím největším, nejsvalnatějším a také nelépe definovaným, kterého jste kdy měli možnost vidět na plátnech velkých kin.

Dwayne "The Rock" Johnson se v novém snímku opravdu objeví tak, jak jsme ho ještě neměli možnost vidět. Jeho hmotnost na konci snímku dosáhla úctyhodných 117 kg svalové hmoty. Připomeňme jenom, že Dwayne se nevěnoval nejdříve pouze filmu. Začínal jako wrestler, kde jistě nabral dostatek hereckých zkušeností. Hrál americký fotbal a poté přešel do filmového světa. Jeho prvním velkým snímkem byl Král Škorpion, kde imponoval mnoha fanouškům. Pokračoval tak směle dále jako "Kráčející skála" nebo jako hlavní postava fitness trháku "Pain & Gain". My můžeme však tušit, že jeho nejslavnější film teprve přichází a můžeme být u toho. Pokud bychom navíc tyto snímky srovnávali, můžeme říct, že před Pain & Gain absolvoval The Rock 14 týdenní přípravu, nyní před Herculem ji protáhl na 22 týdnů.

O svém tréninku Dwayne "The Rock" Johnson hovoří následovně: "Intenzita tréninku šla jednoznačně nahoru. Chtěl jsem vytvořit velkého Hercula, trochu temnějšího než dříve. Podřizoval jsem tomu vše, trénink, dietu i cvičení se zbraní. Cvičil jsem šest dní po sobě a jeden den odpočíval. Takto po dobu téměř šesti měsíců. Pomohlo mi to nabrat. Každé ráno jsem dělal 50ti minutové kardio. Každý den jsem začínal velmi brzo ráno. Když jsme natáčeli, vstával jsem ve čtyři hodiny ráno a šel jsem na kardio a posilovat. Pokud jsme daný den netočili, vstával jsem mezi třetí a pátou hodinou ranní jen proto, abych odtrénoval. Miluji trénink za úsvitu slunce. V posilovně jsem povětšinou strávil okolo 90ti minut. Když jsem měl tréninkový den, přišel jsem do fitka, tvrdě odtrénoval a odešel. Nic více, poté jsem musel být nalíčený a připravený několik hodin před začátkem natáčení, právě proto jsem musel trénovat brzy."

Rozdělení tréninkových dní:

  • Pondělí - Hrudník
  • Úterý - Nohy
  • Středa - Paže a břicho
  • Čtvrtek - Záda
  • Pátek - Ramena
  • Sobota - Nohy

Vybrané tréninky:

Trénink hrudníku
Cvik a série Opakování
Tlaky s JČ na rovné lavici 4 10-12
Rozpažky s kladkami 3 do selhání
Benchpress 4 10-12
Tlaky na šikmé lavici 5 10-12
Střihy na spodních kladkách 4 10-12
Benchpress hlavou nahoru 3 10-12
Trénink zad
Cvik a série Opakování
Stahování kladky před hlavu 4 10-15
Mrtvý tah 4 10-15
Krčení ramen 4 15
Shyby 4 15
Hyperextenze 4 15
Přítahy s jednoučkou 4 15
Shyby v obráceném vzporu z lehu 3 do selhání

The Hercules

  •