3 tipy na originální fitness obědy, které si můžeš vzít kamkoliv s sebou

Kristína Močková
Kristína Močková Poprvé publikováno 8. 2. 2019
Aktualizováno 9. 7. 2019
3 tipy na originální fitness obědy, které si můžeš vzít kamkoliv s sebou

Dnes vám ukážeme 3 tipy na jednoduché obědy (nejen) s sebou, které jsou výživné a plné bílkovin. Zároveň se s nimi vyhnete nudnému stereotypu v podobě kuřecích prs s rýží a brokolicí. Protože každý má občas období, kdy nemá chuť nebo čas vařit, zaberou vám některé z receptů pouze pár minut. Když pak přijde hlad, nebude to trojúhelník pizzy z okýnka na ulici, ale něco, s čím i nadále můžete dosahovat svých fitness cílů. 

Kuřecí prsa s arašídovou omáčkou 

3 tipy na originální fitness obědy, které si můžeš vzít kamkoliv s sebou

Wrap se šunkou a slaninou 

3 tipy na originální fitness obědy, které si můžeš vzít kamkoliv s sebou

Sandwich s uzeným lososem:

3 tipy na originální fitness obědy, které si můžeš vzít kamkoliv s sebou

Dejte nám vědět, jaký tip na oběd vás nejvíce zaujal a potěšil vaše chuťové buňky. Nezapomeňte vaše fotky označit #aktinrecepty :)

Poděkuj autorovi
96
Přidej se k 35 000 odběratelů
Jednou týdně ti pošleme výběr těch nejlepších článků.
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________