Jak na zadeček s Markétou Kovačovou

Jak na zadeček s Markétou Kovačovou

Podívejte se společně s námi, jak trénuje svoje hýždě úspěšná naturální "bikinka" v aktuální přípravě na soutěže. Co vám poradí a jak se můžete inspirovat?

Jak na zadeček s Markétou Kovačovou

Markéta Kovačová - vítězka loňského Mistrovství Evropy v kategorii BIKINI fitness se s námi podělila o to, jak pracuje na svém zadečku, a to nejen v aktuální přípravě na podzimní Mistrovství Evropy. Podívejte se společně  s námi na to, jaké cviky volí a nechte se inspirovat. Věřím, že i vy zde naleznete svoje možnosti, jak trénink vylepšit nebo upravit.

Markéta Kovačová ke svému tréninku:

Bývaly časy, kdy jsem se nikterak nesoustředila na své pozadí a brala jsem jako automatické, že tam je a díky pravidelnému pohybu vypadá zdravě normálně. Nicméně jsem se jednoho dne trošku zarazila při prohlížení fotografií z jednoho modelingového focení "ajaj, můj zadeček vypadá stejně zezadu, z boku a vlastně stejně rovně ze všech úhlů, tak to teda ne, nechci být beztvará".

Příslušníci mojí rodiny viděli tajemství kulatého pozadí v honzových buchtách, svíčkové a pečené kačeně, to sice ano, ale neřeklo se, že bude kulaté a prostorově velké...Sakra z vyhublé přistávací plochy k ženě krev a mléko, no tak pojďme najít ten zlatý a pevný střed!

Zhruba v 16ti letech jsem se začala věnovat i silovým záležitostem, sálovým lekcím a pravidelnému kardiovaskulárnímu zatížení. Nyní ve věku 24 let strávím každý den alespoň 1hodinu na stepru, kde zadeček zatížím dostatečně i s bonusem aerobní činnosti ;), ale mimo toho hýždě cvičím řádově 5 až 6x týdně, jak izolovaně s vlastní vahou,  tak i v tréninkovém splitu se zátěží. Nejčastěji na multipressu, protože tam se správně vyřadím, legpressu, kladkách apod.

Dále mám speciální sálové lekce, které jsou zaměřené na hýždě a bříško, takže se stává, že cvičím i vícekrát denně s klienty. Nicméně se držím toho, že co bolí, to sílí a bez práce by to nebylo ono.

Tímto bych ráda povzbudila dámy, které nejsou se svým zadečkem spokojené, dá se sním udělat opravdu hodně, takže dřepy, squaty, výpady. Vítejte do vašeho každodenního rituálu ;).

S láskou MK. ;)

Trénink hýždí
Cvik a série Opakování
A1: Široké dřepy na multipressu 4 20
A2: Mrtvý tah s napnutýma nohama 4 20
Bulharský dřep nebo legpress jednonož 3 20
B1: Zakopávání v sedě 3 20
B2: Hyperextenze ve zkráceném rozsahu 3 20
C1: Roznožování 3 20
C2: Výpony na lýtka 3 20
Markéta Kovačová

Markéta Kovačová

  •