Veronika Wisiorková - cesta k bikini fitness 5/2014

Veronika Wisiorková - cesta k bikini fitness 5/2014

Páté pokračování blogu Verči Wisiorkové z její přípravy na bikini fitness soutěže, které jsou již za devět dní. Dnes to bude trochu motivační, takže neváhejte a podívejte se. Verča má ke svému mnohé co říct!

Veronika Wisiorková - cesta k bikini fitness 5/2014

Moje předzávodní příprava míří do cílové rovinky. Za pouhých dvanáct dní zúročím všechny litry prolitého potu ve fitku, ale i nachystaných krabiček s jídlem. Už jsem vám prozradila tajemství mého jídelníčku, suplementace i tréninku. Možná by se to mohlo zdát jako kompletní výčet toho, co bikinka potřebuje, aby se dostala na podium…já ale vidím ještě pár důležitých bodů, které je třeba mít.

Trenér

Alfa a omega celého soutěžního snažení. Bez dobrého trenéra, který má ty správné zkušenosti a nosí v hlavě důležité informace o tom, jak tělo pracuje, a jaké palivo k tomu potřebuje, může být ta cesta velmi těžká, skoro bych si dovolila říct až nemožná. Nejen, že je to člověk, kterému musíte na sto procent věřit, on taky musí věřit vám. Trenér je člověk, který vás a především to, jak funguje Vaše tělo, velmi dobře zná a je tak nepostradatelný. Myslím, že není tak těžké shodit tuk z těla, ale v té finální fázi, kdy je třeba tu práci kterou máte za sebou správně připravit na podium, se bez jeho cenných znalostí jen stěží obejdete. A já říkám, že by to byla velká škoda, kdyby si všechny tyhle znalosti nechávali pro sebe. Využijte jejich zkušeností a nejlépe na základě doporučení, nebo vlastních zkušeností si vyberte toho správného rádce. Já se netajím tím, že mým momentálním fitness středem vesmíru je báječný Honza Caha. Musím říct, že to byla ta nejlepší možná volba, kterou jsem ve své přípravě udělala.

Pevná vůle

To je další bod, který prostě nesmí chybět. Můžete mít správný jídelníček, nejlepší zázemí pro trénink, hromadu času a nejlepší trenéry světa, pokud ale nebudete umět dobře míněné rady přijmout a udržet, pak je to všechno k ničemu. Krabičky s jídlem se samy nenachystají, nikdo vás ráno tahat z postele na kardio nebude. Dokonce ani, když přijdete unavení z práce nebo ze školy, vám nikdo trénink neodpustí. Je to právě pevná vůle, která Vám pomůže tohle všechno zvládnout a bez ní jste prostě "nahraní". Nebojte, pokud to není vaše silná stránka, všechno se dá naučit. Znáte to pořekadlo, že zvyk je železná košile? Pokud si zabudujete přípravu do svého životního stylu a pravidelně budete chodit na tréninky a chystat si jídlo, bude to brzy vše tak automatické, že to ani nepoznáte.

Podpora okolí a motivace

Není to tak důležité jako předchozí dva body a pokud se stane, že ve svém okolí nemáte někoho, kdo Vás ve vašem snažení podpoří, můžete se obejít i bez toho, když budete dostatečně chtít. Všechno je ale mnohem snazší, když máte vedle sebe partnera, kamarádku nebo rodinu (nejlépe všechny), kteří Vás podpoří, když budete unavení anebo hladoví. Nic člověka nenabije k dalšímu tréninku víc, než vědomí, že za ním někdo stojí a těší se, až Vás uvidí na prknech. Já osobně mám velké štěstí, že můj partner je moje velká opora a moje maminka by mě povzbuzovala, i kdybych se rozhodla být astronautem. Pro vás to ale může být i dobrá kamarádka (tak jako pár těch mých), anebo již zmiňovaný trenér (třeba jako je ten můj), který vytvoří tu správnou podporu pro to, abyste dosáhli svého cíle.

Všechno co potřebujete mít, se nedá napsat do tréninku anebo navařit. Je to hlavně vlastní vůle a odhodlání, které vás bude držet na cestě za snem. Jste to hlavně vy, kdo určuje, čeho můžete dosáhnout. Tak na to pamatujte.

Vaše V♥

Veronika Wisiorková

Veronika Wisiorková

  •