Jak na hubnutí s Markétou Kovačovou

Jak na hubnutí s Markétou Kovačovou

Hubnutí je bodem ženského života, se kterým se setkávají těměř neustále, nebo alespoň velmi často. Právě k tomuto tématu se dostává i Markéta Kovačová (závodnice v bikini fitness) v práci se svými klientkami, co jim tedy radí, aby zhubly?

Jak na hubnutí s Markétou Kovačovou

Markétu Kovačovou jsme vám představili již ve dvou článcích. Velkého úspěchu se dostalo jejímu motivačnímu videu, které vám nabízíme pod tímto odkazem: VIDEO. Ale také článku, ve kterém radí, jak pracovat na tom, abyste si mohli v budoucnu pochvalovat krásně kulatý a vypracovaný zadeček. Článek najdete pod tímto odkazem: JAK NA ZADEČEK.

Markéta o hubnutí

Moji milí, drazí, rozhodla jsem se napsat pár řádků pro nás věčné dietáře, či ty, kteří začínající dietovat, nebo jen prostě vést zdravý životní styl. Já sama se považuji za věčnou  bojovnici s osobní váhou, a proto bych se s vámi velmi ráda podělila o postupem času nasbírané cenné informace a rady. Pakliže jste se rozhodli změnit váš přístup ke stravě, pohybu či celkovému životnímu stylu, je důležité si hned ze startu uvědomit pár základních faktů:

1 / Mějte cíl

Cíl je tou nejdůležitější směrnicí k úspěchu. Stanovte si jej a běžte za ním. Ať už to bude motivační obrázek na ploše telefonu, či počítače, poslední měření z Inbody, nebo nadcházející významná událost.  Mějte cíl a vždy, když vás bude pokoušet vůle, připomeňte si  jej a držte se ho zuby nehty. S jasnou představou jde vše snadněji překonat.

2 / Dieta není váš nepřítel

Rozhodli jste se vy sami, a to z určitých důvodů, ať už zdravotních, či estetických, je to pouze vaše cesta, po které se musíte vydat a ani nejlepší přítel, rodič, nebo trenér to za vás " na chvíli, občas" NEVEZME.Neříkala bych pravdu, kdybych tvrdila, že si nestěžuji partnerovi a přátelům, ale oni to za mě neoddietují a neodtrénují. Je důležité si tedy uvědomit, že vše co děláte, děláte proto, abyste vy sami byli spokojenější a naplnily své cíle.

3 / Jezte chutně

Když se řekne zdravá strava, tak si většina z nás představí králíčka s mrkví v ruce a suchary v kapse,ale pročpak? Dietní a zdravé pokrmy mohou být velmi chutné a s dnešní dostupností koření a kvalitních surovin je přímo snadné vyšperkovat vaše jídlo, tak aby lahodilo nejen oku.

Nebojte se popustit uzdu fantazii a experimentovat - zkoušeli jste do rýže přidat hřebíček a hovězí maso dusit se sušenými rajčaty a kapkou červeného vína? Pakliže to opravdu nejde a sami nic nevykouzlíte, pak bude lepší než dort od pejska a kočičky, mrknout na internet, který se jen hemží zdravýmirecepty od fitnessek a fitnessaků či kulinářů dietařů.

4 / Buďte na sebe hodní a odměňte se

Hubnutí a dieta vás stojí velmi mnoho času a úsilí, proto je příjemné zavést systém odměn, na který si vytvoříte takovou vazbu, že vás bude motivovat dodržování plánu za vidinou následné odměny. Rádi si večer po celém dni zobnete něčeho dobrého? Hrstka oříšků, dva čtverečky více-procentní hořké čokolády a hrnek čaje Earl grey se stévií a kapkou odtučněného mléka je to moje.

5 / Dejte si CHEAT, nebo též švindl den

Z dlouhodobého hlediska je dietní režim velmi náročný. Spousta dobrot na oslavách, večírcích a ostatních akcích, vám nebudou do plánu zapadat, budou tabu. Stanovte si hned na začátku, výhledově přibližně jednou za 2 až 3 týdny, který den si vyhodíte z kopýtka a dáte prostor svým chuťovým pohárkům. Budete se mít na co těšit a načerpáte spoustu sil do dalších dietních dnů, rozhoupete metabolismus správným směrem a hlavně po tom, co si všechno dopřejete, se budete těšit na svůj zaběhlý režim.

Držte se! Vaše Markét :)

  •