Veronika Wisiorková - dietní tipy pro návrat do formy

Veronika Wisiorková - dietní tipy pro návrat do formy

Dieta - toto slovo se nese celým fitness a zdravým životním stylem. Stejně tak je jedním z těch slov, kterého se alespoň lehce obává každý vyznavač železné hry. Samozřejmě, existují i masochisté, kteří se v dietě naprosto vyžívají. Nicméně běžný člověk je k tomuto slovu trochu skeptický. Jak na dietu nám poradí bikinka Veronika Wisiorková. 

Veronika Wisiorková - dietní tipy pro návrat do formy

Kalendář je neúprosný. Ještě před chvíli byly Vánoce, které se na vás možná v menší či větší míře podepsaly a za chvíli už je tady zase léto a vy chcete být co nejvíce "šik" do plavek. Vybudovat si zimní zásoby jde hrozně lehce, ale poslat je se sněhem pryč, už je o dost těžší. Mám pro vás pár tipů, které vám můžou pomoci vrátit se zpět do plážové formy.

Voda

Nevím jak vy, ale já v zimním období zapomínám dodržovat pitný režim. Tělo se tolik nepotí a tak přijde žízeň mnohdy později. Víme ale, že voda je jeden z nejlepších přátel štíhlých těl, a tak nezapomínejte dostatečně pít, nejlépe neslazené vody, bylinkové čaje nebo moji oblíbenou vodu s plátky citrónu a pomeranče. 

Můj tip: stáhněte si aplikaci, která vám bude pravidelně připomínat, že je třeba se napít.

Dopřejte si sladké

Opravdu jsem se nespletla. Mám vyzkoušené, že když si dopřeji sladkou snídani a ještě třeba svačinu, mám pak mnohem menší potřebu "podvádět" se zakázanými nepřáteli diety plné ztužených tuků a jednoduchých cukrů. Moje oblíbená snídaně v zimním období je kaše (jáhlová, ovesná, pohanková) smíchaná s proteinem a lžící arašídového másla. Nejen že zasytí a zahřeje, zažene i chuť na sladké. 

Můj tip: Dopřejte si ke svačině sladké low carb lívance z bílků a proteinu s troškou oříšků. Chutě budou uspokojeny a vaše linie zůstane neohrožena

Dostatek zeleniny

Že máte sníst všechnu zeleninu, určitě posloucháte už od školky. Víte ale, že maminka a paní učitelka mají vždycky pravdu? Když si k jídlu přidáte malý zeleninový salát, dostanete do sebe extra porci vlákniny, která pomůže zasytit. Žaludek tak bude spokojený a vy taky, protože energetická hodnota jídla se změní jen minimálně. 

Můj tip: Zkuste do salátu přidat listy baby špenátu, energetická hodnota téměř nulová, chuťový zážitek milionový.

Nevyhýbejte se tukům

Ve snaze změnit své proporce spousta lidí stahuje příjem tuků na minimum. Zdravé tuky jsou ale pro správný chod těla potřebné a navíc umí zasytit. Vybírejte zdravé zdroje tuků z oříšků, avokáda nebo olivového oleje. 

Můj tip: Vyzkoušejte domácí arašídové máslo! Potřebujete jen kilo nesolených arašídů a dobrý mixér. Mixuje tak dlouho, dokud ořechy neuvolní olej a hmota není hladká a kompaktní.

Vždy připraveni

Kdo je připraven, není překvapen. Bez ohledu na čas či situaci, vždy sebou mějte nachystané jídlo v krabičkách. Nemůže se vám tak stát, že vás nečekaně zastihne hlad, který budete muset utišit nezdravým jídlem. Uvařit kuskus a nakrájet do něj Šmakouna zabere i s uzavřením krabičky pět minut. Tolik času určitě obětujete pro krásné tělo, nebo ne?

Můj tip: Mějte v tašce či autě vždy malou trvanlivou svačinku, která vás zachrání v případě nouze, například sáček se sušeným masem, nebo protein. 

Hodně štěstí za tělem snů

Vaše V♥

Veronika Wisiorková

  •