Kulatý zadek do BIKIN podle Amandy Latony

Kulatý zadek do BIKIN podle Amandy Latony

Pokud chcete mít ten nejlepší zadeček, a léto je tomuto cíli opravdu nakloněno. Měli byste se inspirovat od těch nejlepších, jednou z nich je Amanda Latona, která nabízí svůj recept, jak na kulatý zadeček do BIKIN. 

Kulatý zadek do BIKIN podle Amandy Latony

Amandu Latonu Kuclo zřejmě není potřeba nijak extrémně představovat, přesto, připomeňme si její nejsilnější životní body ve světě fitness. 

Amanda Latona je zpěvačka a nyní hlavně IFBB Pro Bikini a fitness modelka, narozena 24. března 1979 v Pittsburghu. Její první nahrávací smlouva přišla v jejích 18ti letech s dívčí kapelou, s kterou vystupovala po celé Evropě a Spojených Státech. Spolu s touto smlouvou přišlo členství v tělocvičně, ze které se stala její závislost.

Brzy se rozhodla její dvě vášně - vystupování před publikem a cvičení - spojit a začít soutěžit. Na její první soutěži v roce 2003 se jí povedlo vyhrát. Amanda v současné době žije v Las Vegas a pracuje na plný úvazek jako fitness modelka a televizní moderátorka. Opět se také začala účastnit profesionálních soutěží v kategorii BIKINI a nutno říct, že velmi úspěšně. Má na svém kontě z posledních období hned několik vítězství, a samozřejmě také účast na BIKINI Olympia. Možná tou největší změnou současné doby je její sňatek z loňského podzimu s profesionálním kulturistou Stevem Kuclem, od kterého také převzala příjmení. 

Její hýždě dříve nebyly tou nejsilnější partií. Platila za pěkné "ploštice" nicméně vítězství ve FLEX Bikini Search model ji otevřelo oči, a tak hned viděla, na čem je třeba trochu více zapracovat. Nyní je "zadek" její výstavní partií, kterou se nebojí potěšit oko svých fanoušků na Instagramu. Jak se tedy tato průměrná bikinka dopracovala k hýždím "páté" generace? Podívejte se společně s námi. 

Cvik Série Opakování
Tlaky nohama - leg press (nohy na úzko, vysoko na platformě)  3 10-12
Výpady na multipressu - dlouhé 10-12
Zanožování na stroji - butt blaster 3 12-15
Zanožování s kladkou 3 15-18
Roznožování na stroji 10-12

Rychlé tipy od Amandy na hýždě

  • tento trénink můžete dělat dvakrát do týdne, já ho dělám vždy v pondělí a pátek 
  • bezpečí především, používejte zarážky a vhodné zátěže
  • myslete na to, že nejdůležitější jsou závěrečná opakování, dělejte je korektní technikou 
  • u legpressů myslete na to, že musí být vaše kolena v jedné rovině se špičkami, vy musíte tlačit do pat
  • u výpadů na multipressu se přesvědčte, že máte přední nohu dostatečně daleko

Jak vidíte, trénink na dokonalé hýždě nemusí být vůbec složitý. Stačí, když se je naučíte dostatečně procítit a budete  zaměřeni právě na ně. Inspirujte se Amandou, která dokázala, že i ne zrovna ideální partie, může být jednou vaší dokonalou předností. 

  •