Veronika Wisiorková: "osvěžující tipy na léto"

Veronika Wisiorková: "osvěžující tipy na léto"

Veronika Wisiorková ví jak vyzrát na léto a užít si ho naplno, i když stále ve fitness životním rytmu, a stále pod taktovou svého zdravého životního stylu. Co vám poradí jako fitness letní osvěžení? 

Verču Wisiorkovou najdete i na jejím BLOGu. 

Veronika Wisiorková: "osvěžující tipy na léto"

Už je to nějakou chvíli, co jsem naposledy psala řádky pro můj nejoblíbenější internetový magazín. Vždyť prázdniny už klepou na dveře, dětem školou povinným i dobrovolně studujícím, začnou krásné dva letní měsíce plné volna. Přestože ještě vlastním statut studenta, prázdniny se mě již několik let netýkají. 
 
Léto pro mě bude ve znamení pracovních povinností, ale i fitness radostí. Čeká mě několik nových projektů, na kterých jsem dostala možnost se podílet, chystám také nějaké vlastní, tréninky s klienty a hlavně seminář, na který jsem s radostí přijala pozvání do Fitness institutu, ke konci srpna. Doufám, že se s řadou z Vás uvidím. 
 
Přestože svou přípravu na podzimní sezónu začnu až v průběhu následujících dní, stravu si samozřejmě hlídám, bez ohledu na aktuální fázi. Ráda se cítím dobře a fit a strava jak víme, tohle nejvíce ovlivní. Nebudu Vám ale nalhávat, že mě v létě nelákají točené zmrzliny na všechny způsoby. Jsem obrovský milovník zmrzlin. Úspěšně jim odolávám a to jen díky tomu, že si zmrzliny dopřávám, jen ve zdravější formě. Aby jste nepřišli zkrátka mám pro Vás několik ledových tipů, kterými zaženete touhu po zmrzlině či ochlazení raz dva a ještě i to užijete. 
 
1. Jako okamžité zahnání chuti na něco studeného a sladkého, používám růžové hrozny. Samy o sobě nemají žádné zázračné schopnosti, ale pokud si dáte trs do mrazáku, stanou se z toho ledové bonbony. Jedna kulička tak poslouží neskutečně, pomalu taje v puse, navíc je sladká a postačí na to, aby jste zahnali chutě. Rozhodně vyzkoušejte, já je miluju. 
 
2. Pokud mám chuť na ledový nápoj a už jsem přepitá čisté vody, vyrábím okurkovou limonádu. Stačí na kolečka nakrájet omytou salátovou okurku ( i se slupkou, pod ní máme přeci nejvíce vitamínů) a šoupnu do mrazáku. Když pak přijde chuť na dobrý drink, okurku stačí rozmixovat s vodou a je to! Osvěžující, ledové, hrozně chutné, ač se to možná z popisu nezdá. 
 
Nesmí samozřejmě chybět i variace na nanuky anebo zmrzliny, přeci jen tu hlavu někdy potřebujeme obalamutit něčím, co se jako zmrzlině maximálně podobá. Věřte mi, že to není žádný problém a co víc, možná Vám tyhle zdravé verze budou chutnat mnohem více než ty z obchodu. 
 
3. Moje nejoblíbenější zmrzlina je z mraženého ovoce. Stačí když zamrazíte jakékoliv oblíbené ovoce – já mám nejradši kombinaci banánu a jahod. Ale skvělý je i banán s meruňkou anebo banán s borůvkou. Banán Vám zmrzlinu perfektně osladí, takže není potřeba žádné další suroviny. Mražené ovoce stačí rozmixovat a podávat. Pokud máte slabší mixér, nechejte nejdříve ovoce trošku povolit, anebo pokud se Vám nechce čekat, dejte ho na chviličku do mikrovlnky, ale pozor, jen lehce povolit, nerozmrazit. 
 
4. Jestliže máte doma formičky na nanuky (já používám plastové z Ikea) můžete je rovněž skvěle využít.  Výborná je náplň z kombinace tvarohu  nebo bílého jogurtu s ochucenými stéviovými kapičkami, popř. s kakaem, můžete tam přisypat i kousky ovoce, oříšků...fantazii se meze nekladou. Pokud chcete vyloženě něco, co Vám nedodá téměř žádnou energii, vyzkoušejte zamrazit do formiček rozmíchaná sypká BCAA s vodou. Bude z toho sladký led, který navíc vydrží docela dlouho odolávat. 
 
Užijte si léto a ukažte svá těžce vydřená těla slunečním paprskům, věřím, že se zase brzy uvidíme. 
Vaše V ♥
 
Veronika Wisiorkova


  •