Veronika Wisiorková: cesta za snem II

Veronika Wisiorková: cesta za snem II

Cesta Verči Wisiorkové pokračuje dále a vy ji stále můžete sledovat na našich stránkách. Co nového se v její přípravě událo a kam budou dál směřovat její kroky? To nám popíše v následujícím článku. 

Veronika Wisiorková: cesta za snem II

Zdravím Vás u dalšího dílu ze seriálu „Cesta za snem“… Dnešní příspěvek jsem se rozhodla věnovat stravě, vzhledem k tomu, že to je nejčastější předmět Vašich dotazů. Aktuálně se pohybuju na vlně tukových dní…jak to vypadá, jak se cítím a co vlastně jím, to vše se dozvíte v následujících řádcích.

Nepochybuju o tom, že jste věrnými čtenáři aktin magazínu a jako takoví, stejně jako já, hltáte každý nový článek na téma Fast instinctive diet, jejichž autorem je můj patron a trenér Honza Caha.  Nebude tak pro Vás jistě žádným překvapením, že se tento systém snažíme aplikovat i do mé soutěžní přípravy. Co lepšího, než mít řád, ale přesto poslouchat své tělo co si žádá, může být? Ještě navíc, když Vám s tím pomáhá ten nejlepší z nejlepších? Správně...nic lepšího není. 

Aktuálně tedy zkoušíme na mé tělo aplikovat tzv. tukové dny. Co to přesně je a jak to můžete aplikovat na sobě, se jistě brzy dovíte v jednom z dalších článků Honzy. Já Vám teď chci nastínit, jak to mám nastaveno a jak se cítím.

Veronika Wisiorková - trénink 

Hodnoty mám nastavené takto: 120g bílkovin, 70-90g tuků a relativní nulu sacharidů 6x do týdne. Relativní nulu tak označuji proto, že od sacharidů se nelze úplně odstřihnout. Jsou v zelenině, kterou si můžu dopřávat podle svého gusta, v oříšcích, avokádu… nepřijímám ale vyloženě sacharidové zdroje jako jsou mé milované vločky, brambory, rýži apod.  Ty si schovávám na jeden den v týdnu, a sice na neděli, kdy snížím tuky na minimum a dopřeji si kolem 150g sacharidů.

Co teda vlastně jím? Bílkoviny čerpám především z masa, ryb, bílků, Šmakounů a proteinu. Tuky pak beru hlavně z oříškových másel (což jsou pro mě trochu vánoce), oříšků, avokáda, vajíček, trochy hořké kvalitní čokolády a kvalitních olejů. V sacharidové dny pak nepřekvapí převaha ovesných vloček a taky trochu ovoce, které u milovníka ovesných kaší nesmí chybět.

První dny tohoto režimu byly poměrně zvláštní. Neměla jsem hlad, neměla jsem žádné chutě, a přesto jsem se cítila unavená. Než si tělo zvykne na příjem tuků a tzv. „přepne“ na tukový režim, kde čerpá energii právě z tuků, tak to chvíli trvá. Navíc po ránu mi ta ovesná kaše docela chyběla, ale pak už mi to ani nepřišlo. Poslední dny v týdnu jsem se ale už cítila moc dobře, energie plno, na tréninku se mi trénuje moc dobře, žádné chutě ani hlad…prostě přesně takovou dietu chcete. Když navíc pár tuků čerpám z hořké čokolády a k tomu dostatek ořechového másla, ani Vám to nepřijde jako dieta. Když mám menší hlad, sním toho méně, když mám větší hlad, přidám si porci bílkovin nebo trošku oříšků a je to. Snažím se poslouchat své tělo a svůj režim mu přizpůsobuji.

Co je ale podstatné, váha se konečně začala hýbat správným směrem, myslím, že jsme našli to, co moje tělo potřebuje. Moc se těším, co spolu s Honzou vymyslíme dál a co Vám budeme moci předat…závody se totiž blíží. Olympie v Praze už je tady za méně než 70 dní. Držte nám palce a sledujte moji Cestu za snem.

Vaše V♥

Veroniku Wisiorkovou najdete i na Instagramu

 

  •