Veronika Wisiorková: cesta za snem III

Veronika Wisiorková: cesta za snem III

Třetí pokračování "cesty za snem" od Verči Wisiorkové, která se připravuje na svoji podzimní sezónu se zcela novou motivací do sportovní přípravy. jak aktuálně trénuje a jak se cítí v novém režimu? 

Veronika Wisiorková: cesta za snem III

Zdravím věrné čtenáře Aktin magazínu. Už potřetí se spolu potkáváme v mém seriálu #CestaZaSnem. Plná motivace Vás chci dnes seznámit s nastavením mého tréninkového plánu.  Na úvod se s Vámi chci ale podělit o nejčerstvější radost posledních dní, a sice, že jeden báječný člověk se rozhodl zafinancovat celou podzimní sezónu, zcela nezištně, i když je to lehce anonymní, chtěla bych mu touto cestou poděkovat.

V posledním příspěvku jste si mohli přečíst o stravě, kterou mám aktuálně založenou na tucích a bílkovinách, sacharidy doplňuji jen v neděli. Musím říct, že čím déle tento režim mám, tím lépe se mi funguje. Energie mám pořád plno, nepociťuji nijak výrazný hlad (spíše takový ten příjemně lehký pocit v žaludku, což stejně v těchto horkých dní není na škodu), ale nemám žádné chutě. Dokonce v tu neděli, když si konečně můžu dopřát moji oblíbenou ovesnou kaši, nemám na ni výraznou chuť a ten den se cítím více unavená než normálně.

Dneska to bude ale hlavně o tréninku. Už klasicky začínám svá rána v přípravě karidem na lačno, aktuálně o délce 30-ti minut. Dělám to tak každé ráno, tepovku se snažím držet kolem 146 tepů za min., což je těsně na hranici určené ke spalování tuků. Není to žádné lážo plážo, ale perfektně mě to probudí, což je někdy o půl páté ráno třeba :D Kardio taky zařazuji po tréninku noh ve stejné délce, při tréninku vrchní části jen pár minutek na dokončení tréninku.  Nejčastěji jezdím doma na eliptickém trenažéru, v tomhle počasí se taky občas proběhnu do přírody, v Havířově máme krásné stezky, na běhání jako dělané J

Co se silového tréninku týče, třikrát do týdne procvičím spodní část těla, dvakrát pak vrchní část.  Břicho se pak snažím řadit ke každému tréninku, trénuju ho pokaždé jinak, v jiných sestavách, vždy ale co to jde, do maximálního pálení.

Návštěva fitka je už spíše svižnějšího a rychlejšího rázu, všechno cvičím v supersériích s co nejkratšími pauzami. Nejradši (pokud se to dá zvládnout) neodpočívám skoro vůbec. Miluju když mi buší krev v hlavě a kape pot z čela.. :D prostě křehká dívenka.

Váhy jsou nižší, samozřejmě úměrně k vyššímu počtu opakování. Na nohy na můj vkus už dost nízké (mám prostě ráda velké kotouče :D), ale trenéra se musí poslouchat a když říká nižší váhy, tak se nedá nic dělat. Snažím se proto o maximální pálení a soustředím se na procítění svalu, abych chodila z tréninku spokojená.

Trénink mám pokaždé lehce jiný (co totiž nemůžu vystát je dokola se opakující stejný trénink, ale Honza je skvělý a snaží se mi vyjít vstříc i v tomto a vymyslel pro mě několik variant, které si můžu podle nálady točit). Nechybí mi tak cviky jako jsou bulharské dřepy, dřepy na široko, hyperextenze, zanožování, unožování, výpony na lýtka, výpady, výstupy na lavičku a podobné srandy. Opakování u jednotlivých cviků se pohybuje mezi 15-30.

U vrchní části se zaměřuji hlavně na ramena a záda, počty opakování jsou o něco nižší než u těch noh, převážně kolem 15, max. 20 opakování. Na vršek si můžu dovolit vzít o trochu těžší váhy a tak toho využívám co to jde a moc mě to baví.


Nejčastěji v mém tréninku najdete tlaky na ramena, rozpažování, stahování kladky před i za hlavu, přítahy spodní kladky, tlaky na prsa, rozpažování nebo třeba stahování kladky na triceps. Myslím si, že pro dnešek už bylo informací až dost, užívejte si to nádherné léto a nezapomeňte i nadále sledovat moji Cestu za snem.

Vaše V.

Veroniku Wisiorkovou najdete i na Instagramu

Veronika Wisiorková

  •