VERONIKA WISIORKOVÁ: "CESTA ZA SNEM 3"

VERONIKA WISIORKOVÁ: "CESTA ZA SNEM 3"

Pokračování #cestyzasnem, které pro vás na našich stránkách připravuje Verča Wisiorková. Závodnice v BIKINI fitness připravující se na Olympia Amateur. Prestižní soutěž v bikini fitness. 

VERONIKA WISIORKOVÁ: "CESTA ZA SNEM 3"

Zdravím pravidelné čtenáře aktin magazínu. Do třetice všeho dobrého se říká a já věřím, že tak a ne jinak tomu bude i dnes při našem dalším setkání. 
 
Dnes je to přesně čtyři týdny do jedné z největších amatérských soutěží u nás.  Olympia Amateur v Praze láká spoustu závodníků, ale i fanoušků kulturistiky, a to taky díky tomu, že je spojená s profesionální soutěží EVL’s Prague Pro. Naskýtá se tak jedinečná šance vidět špičku jak z amatérské, tak profi divize. 
 
Čím více se závody blíží, tím méně si uvědomuju, že ty závody, které chci tak moc vidět a na které se tak těším uvidím z druhé strany, z pohledu závodníka. Přijde mi absolutně neskutečné, že ještě před rokem byly ostatní závodnice moje velká motivace a teď se stanou mými soupeřkami.  Už jen pro ten pocit, že se člověk může tak daleko posunout, to za to stojí. 
 
Přestože dietu mám o něco přísnější než vždycky (už nějakou dobu jím maximálně čistě, bez mléčných výrobků, proteinů a všeho co by mohlo obsahovat sladidla anebo sůl), zvládám ji mnohem lépe než kdy dřív. Snad je to právě ta motivace, být co nejvíce konkurenceschopná, být hodná těch světových prken, co mi pomáhá jet si ve vytyčených liniích. 
Sama se kolikrát divím, že mám pořád dost energie (i když nebudu lhát, že mé silové výkony nejsou to co bývaly :D), možná je to prostě tím, že to co dělám, dělám ráda. 
 
Nebo možná je to také doplňkami stravy, které využívám. Není jich mnoho, přesto se o nich chci dnes zmínit. 
 
Každé ráno před kardiem si dávám 200mg kofeinu, 20mg synephrine + vitamín C a 3g BCAA.  Tahle kombinace mě hezky probere, pomůže se tělu zahřát (a ve finále tak o setinku kalorií více spálit),  a ochránit svaly. (To je to nejdůležitější!).
 
Tuhle sestavu si zopakuju ještě jednou odpoledne před silovým tréninkem, s tím rozdílem, že po tréninku dávám ještě 5g BCAA. Zase kvůli těm svalům, pro jejich ochranu a rychlou regeneraci. 
 
Poslední „zobání“ přichází před spaním, kdy spolu se ZMA přidávám i Glutamín, pro maximální podporu regenerace. 
 
Zmínit bych ještě mohla, že pitný režim pokrývám především z čisté vody, občas s plátkem citronu a litry bylinkových čajů. Do pitného režimu nezapočítávám, přesto si dopřávám i 2-3 šálky dobré kávy. 
 
To by bylo pro dnešek vše, až se „uslyšíme“ příště, bude moje #CestaZaSnem zase o kousek kratší. Mějte se krásně a usmívejte se. 
Vaše V.
 

Verču Wisiorkovou najdete i na jejím INSTAGRAMU


 
Veronika Wisiorková
  •