#mojekaše od Verči Wisiorkové

#mojekaše od Verči Wisiorkové

Sociální sítě jsou plné hashtagů, proč si tedy nedat jeden i do názvu. Náš oficiálně první, a který jiný by to měl být, než oblíbený na téma "kaše". Kaší není nikdy dost, to by se mohlo zdát, pokud projíždíte profily některých bloggerů a fitnessek. Nejinak tomu je i u Verči Wisiorkové, která se aktuálně připravuje na podzimní sezónu v BIKINI fitness. Jaká je "její kaše"? 

#mojekaše od Verči Wisiorkové

Není to tak dlouho, co jsem pěla ódy na jednu z nejoblíbenějších snídaní ve světě fitness, označovanou jako #mojeovesna. Nejen z ovesných vloček ale můžete vykouzlit talíř plný kaše.

Pro ty z Vás, kteří si potrpí na krémové kašičky, jsou jáhlové vločky nejlepší volba.  Tahle bezlepková varianta Vám nabídne vysoký obsah sacharidů, ale i vlákniny, minerálních látek i vitamínů B1 a B2.

Zacházejte s nimi úplně stejně jako s ovesnými vločkami. Stačí je zalít studenou vodou, cca 2cm nad vločky a povařit až do zhoustnutí.  Já osobně ji mám nejradši...hned po ovesné kaši.

Pamatujete na ty dny, kdy před Vás maminka postavila talíř kouřící se krupičky, posypaný kakaem a zalitý máslem? Já na krupici občas dostanu hroznou chuť. Protože varianta, která se při slově krupice každému vybaví úplně neodpovídá mému životnímu stylu, našla jsem si cestu jak si ji užít ve formě tělu mnohem prospěšnější.

Používám dva typy krupic. Jedna z nich je pohanková, která chutná jemně po oříšcích, druhá pak špaldová. V chuti nepocítíte příliš rozdíl. Na krupicích je skvělé, že dokážou pojmout hrozně moc vody a tak se bude hodit do dnů, kdy si chcete zaplnit bříško teplou kaší, bez velkého množství sacharidů.

Jako všechny jiné kaše i krupici vařím ve vodě, tady si můžete dovolit větší objem vody, ale raději přidávejte postupně. Zředit se dá vždy. 

U bezlepkového zázraku se ještě zastavíme. Další variantou jak zařadit pohanku do jídelníčku a užít si snídaňovou kaši, je použití pohankových vloček. Pohanka je bezvadná v tom, že je lehce stravitelná, chutná po oříšcích a to nemůže nikdy nikoho urazit J Je navíc plná rutinu, který pomáhá udržovat elasticitu cévních stěn. Mimo to obsahuje vysoké množství sacharidů, vlákniny, minerálních látek a vitamínů B a E. Přes její skvělé výživové hodnoty mám kaši z těchto vloček nejméně ráda, jsou totiž velmi pevné a tak nevytvoří tu maximálně krémovou správnou konzistenci, kterou od kaše čekáte. Někomu ale právě to může vyhovovat.

Poslední možností, kterou já osobně mezi kašemi využiju jen zřídka, je kaše z rýžových vloček. Samozřejmě můžete použít a rozvařit klasickou rýži, vločky ale ušetří čas a to se po ránu určitě hodí. Věřím, že nejeden z Vás měl nebo stále má rád sladkou rýži. Touhle kaší se jí můžete velmi přiblížit, záleží jen na Vaší fantazii, například povařit ji rovnou s jahodami zní jako skvělý nápad.  Vysoký obsah sacharidů, lehká stravitelnost, bez cholesterolu, bez lepku...to je hned několik důvodů, které by Vás měli přesvědčit, pro změnu v podobě rýžové kaše.

Doufám, že jste si našli svůj důvod pro změnu zaběhnuté rutiny. Užívejte kaší a usmívejte se.

Vaše V.

Mojekaše Mojekaše
     
  •