Stallone alias ROCKY - trénink paží

Stallone alias ROCKY - trénink paží

Včera se na televizních obrazovkách objevil jeden z nejvýznamnějších snímků sportovní historie a král motivace. Rocky opět plnil večer mnoha kulturistických i fitness nadšenců, ale také milovníků kinematografie. Nemohli jsme tedy jinak, než uveřejnit Slyův trénink paží, který používal v posledních dílech The Expendables. 

Stallone alias ROCKY - trénink paží

Sylvester Stallone je legenda, která nemá na filmových plátnech obdoby. Vždy, když s ním vyběhne některý z nových filmů, reklam nebo jen videí na sociálních sítích, má několikset "liků", nových followerů nebo obdivovatelů. Tento nestárnoucí herec, kterému velmi často nikdo neřekne jinak naž Rocky, a který provázel sportovní přípravy mnoha z kulturistů, ještě stále disponuje postavou, kterou by mu v jeho věku mohl leckdo mladší závidět.

Někteří škarohlídové vidí za vší jeho snahou pouze aféry s růstovým hormonem, zadržení v Austrálii nebo praktiky spadající do kategorie spíše profesionální kulturistiky. Možná ano, velká část z nás ale žije v ideálu syrových vajec a výběhu do schodů ve Philladelphii, které byly motivací pro naše tréninky v podobných podmínkách. Podívejme se tedy na to, jak si Sylvester Stallone dokzal vybudovat silné, žilnaté a masivní paže, které dominovali nejen scénám ve filmu Rocky, ale také v Rambovi, The Expendables nebo Creed. 

Biceps
Cvik a série Opakování
Bicepsový zdvih s kladkou 4* 12-15
Biceps s velkou činkou 4* 6-8
Kladivové zdvihy na 30° lavičce 4* 10-12
Bicepsový zdvih mezi horními kladkami (póza dvojitý biceps zepředu) 4* 10-12
Bicepsový zdvih s gumovým expanderem 4* 10-12

* 4 cykly - cviky jdou po sobě pez přestávky, poté následuje odpočinek 60-90 sec. a další cyklus

Předloktí
Cvik a série Opakování
Krčení zápěstí podhmatem a nadhmatem 4* 25
Krčení zápěstí s rotací 4* 25-30
Výdrž ve visu na hrazdě 4* 120 sec.

* 4 cykly - cviky jdou po sobě pez přestávky, poté následuje odpočinek 60-90 sec. a další cyklus

Triceps
Cvik a série Opakování
Benchpress na úzko 4* 20-25
Tricepsové kliky 4* 12-15
Francouzský tlak v leže 4* 12-15
Kliky mezi lavičkami 4* do selhání
Stlačování kladky jednoruč 4* 12-15
Kliky na úzko 4* do selhání

* 4 cykly - cviky jdou po sobě pez přestávky, poté následuje odpočinek 60-90 sec. a další cyklus

 
Samozřejmě, paže nejsou jeho jedinou dispozicí. Velkou roli v jeho přípravě hraje využití netradičních tréninkových technik, vlastní hmotnosti, nebo dokonce pilates. Což jsme měli možnost vidět nedávno na videu kolujíím po sociálních sítích. Jedno je však jasné. Sylvester Stallone alias Rocky je legendou nejen filmového plátna, ale také nedílnou součástí sportovní kultury a dědictví. Přejeme příjemnou zábavu, až tento ne zrovna lehký trénink budete absolvovat. Možná vám hudba "Eye od the tiger" napomůže ho zvládnout. 
 

Rocky - rada do života

 

zdroj: youtube.com
  •