Cvičte břicho s Jose Raymondem

Cvičte břicho s Jose Raymondem

Jose Raymond

Mezi lety 1999 a 2007 vyhrál Jose jasnou převahou devět soutěží NPC ve své váhové kategorii. Žádná z těchto trofejí nebyla z kategorie těžší, než je střední váha. Je tedy jasné, že po svém přestupu mezi profesionály pomýšlel Jose na úspěchy v kategorii do 202 liber. Svůj vstup na profesionální pódia ještě pozdržel o rok, a v roce 2009 se představil na první soutěži. Tento první rok se Jose nominoval i na Olympii, kde získal 6. místo v kategorii do 202 liber a položil tak základ dalšímu zlepšení v roce 2010. V roce 2010 soutěžil na šesti soutěžích, dvě z nich při tom vyhrál a na dvou skončil na druhém místě. Kvalifikoval se také na Olympii, kde ve vysoké konkurenci skončil na čtvrtém místě. Jedním z důvodů jeho předních umístní je fakt, že vlastní výborné břišní svaly a svaly dolních končetin. Řekl nám tedy, jak si svůj six-pack udržuje a jak ho trénuje.

Jose Raymond nám řekl o tréninku břicha:

  • Mimo sezónu trénuji břicho jednou nebo dvakrát do týdne. Pokud se připravuji na soutěž, přidám tréninky a břicho zařadím 3-4 krát do týdne.
  • Pro břicho dělám střední počet opakování. Mnoho lidí provádí vysoký počet opakování s přesvědčením, že spalují tuk. Já chci však vybudovat svaly, ne spálit tuk, a tak přidávám zátěž do každé série.
  • Přednožování nohou ve visu v supersérii s přítahy kolen k hrudníku v sedě mi umožňují vytížit moje dolní břišní svaly na maximum, i když už nejsem schopen udělat žádné zvednutí kolen.

Raymondův trénink břicha

Cvik
Série
Opakování
Stahování kladky na břicho ("mohamedány") 3 15
Přítahy kolen ve visu (supersérie) 3 10-15
Přítahy kolen v sedě (supersérie) 3 10-15
Zkracovačky na stroji 3 15

Líbí se Vám tento článek? Sdílejte ho na Facebooku     Sdílet

zdroj: flexonline.com
  •