Tento článek obsahuje dlouho neaktualizovaná sdělení. Doporučujeme vyhledat článek novějšího data publikace.

Zásady hubnutí (II.část)

Jan Caha
Jan Caha 2. 4. 2010
Zásady hubnutí (II.část)

Ve druhé části si doplníme předchozí informace o návrh doplňků stravy, které můžete využít ve své snaze o shazování tukových rezerv.

První článek o zásadách hubutí naleznete zde: Zásady hubnutí (I.část)

Doplňky stravyDoplňky stravy vhodné do rýsovací diety.

  1. Karnitin – Pomáhá transportovat mastné kyseliny přes buněčnou membránu. Je tedy nezbytný při metabolismu tuku, ty tak mohou být použity jako energie. Berte 2-3g před aerobním tréninkem, druhou dávku po tréninku nebo před tréninkem v posilovně. Můžete volit mezi kapslovou a tekutou formou.
  2. Glutamin – Říkáte si: „Aminokyselina, co dělá v doplňcích používaných při hubnutí“. Jedná se sice o aminokyselinu, ale aby hubnutí nenastalo i na svalové úrovni musíte svou svalovou hmotu chránit. Právě k tomu slouží glutamin. Tato aminokyselina má silně antikatabilocký účinek. Berte 10g glutaminu po tréninku, druhou dávku 10g dejte těsně před spaním. Společně s posledním jídlem např.: nočním proteinem, oddálíte tak noční katabolismus.
  3. BCAA – Dalším zajímavým produktem jsou BCAA. Směs valinu, leucinu a isoleucinu působí antikatabolicky a významně přispívá k budování svalové hmoty. Berte 3-5g před aerobním i posilovacím tréninkem, dalších 3-5g berte po tréninku.
  4. Kofein – Účinný stimulant a spalovač tuku. Povzbuzuje psychické funkce, můžete tak lépe trénovat a vypořádat se s zátěží všedního dne. Výrazně zrychluje spalování tuku. Berte 200-400mg kofeinu 30 min. před tréninkem. Vhodná je kapslová forma, kde máte množství pod kontrolou. Na trhu jsou také ampule s vysokým obsahem kofeinu. Pozor na dávkování ve večerních hodinách.  
  5. Synefrin – Alternativa zakázaného efedrinu. Svými termogenními účinky zvyšuje teplotu jádra a tím i spalování Kávatuku a metabolismus. Berte 10-30mg synefrinu před tréninkem.
  6. Multivitamin a multiminerál – Jak jsem se zmiňoval již v předchozím článku o objemové stravě. Dostatečná dodávka všech  vitaminů a minerálů je v období zvýšeného stresu, kterým dieta rozhodně je, velmi důležitá. Vybírejte tedy doplňky s obsahem 100% doporučené  denní dávky.
  7. Vitamin C – Vitamin s antioxidačními vlastnostmi, je důležitý pro vychytávání volných radikálů, působí preventivně proti nachlazení a dalším nemocem. Berte 500mg dvakrát denně (ráno a večer).

V obou článcích jsme si shrnuli rýsovací stravu a částečně i trénink. Navíc se blíží doba, kdy budete předvádět své tělo v plavkách. Věřím, že vám bude ve vašem snažení o redukci tuku, naše články nápomocny.

Přidej se k 30 tis. odběratelů

Každému z nich jednou týdně vybíráme ty nejlepší články, které jsou určeny 100% právě jemu.

Odebírat
Poděkuj autorovi
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________