Administrátor e-shopu
Hledá se administrátor e-shopu.
Naše stránky aktin.cz a aktin.sk navštíví každý den desítky tisíc zákazníků a vše musí být připraveno pro jejich snadný a pohodlný nákup. Nezbytné jsou perfektní produktové karty s aktuálním popiskem, správně nastavené ceny i přehledné informace o aktuálních slevových nabídkách. Na homepage pak nesmí chybět banner s trefnou textací, aby tohle vše šlapalo tak jak má, tak k tomu potřebujeme rozšířit náš e-commerce tým o dalšího člena.
Hledáme někoho, kdo má přehled ve výživě a doplňcích stravy. Ví, jak si vyhledat správné informace. Rozpozná benefity produktů a písemnou formou je umí předat zákazníkovi. K tomu je na něj spolehnutí a důslednost je jeho silnou stránkou. Našel jsi se? Tak možná právě tebe hledáme.
Co tě u nás čeká?
- administrace eshopu a zajištění chodu Aktin.cz a Aktin.sk v našem interním systému
- správa a tvorba produktových karet - editace fotek, psaní popisků
- zadávání akcí, doprodejů dle podkladů od nákupčích
- tvorba českých návodů dle informací od dodavatele
- ověřování legislativní správnosti údajů u produktů, spolupráce se SZPI
- úpravy karet na základě sales reportingu, klíčová slova, search, cross sell, upsell
- monitoring konkurence
- řešení bugů a spolupráce s dalšími týmy při zpracování zboží
Jak si tě představujeme?
- máš přehled v sortimentu sportovní a zdravé výživy
- ovládáš copywriting
- zvládáš základní editaci produktových fotek (ořez fotky, odstranění pozadí)
- máš základní znalost legislativy doplňků stravy a potravin
- ovládáš angličtinu na úrovni alespoň B1/B2
- máš volnou kapacitu 20h./týdně
Proč chceš být součástí Aktin týmu?
Protože i když je to klišé, tak pro nás všechny je to skutečně práce pro love brand a my věříme, že to vnímáš stejně. V Aktinu pomáháme ostatním stát se lepší verzí sama sebe a chceme mít pozitivní vliv na ostatní. Chceme se posouvat dál a baví nás sledovat, kam může vyrůst nejen Aktin, ale i my všichni ostatní. Naše produkty reprezentují nás všechny, naši schopnost vytvořit něco, co lidem pomáhá. Něco, k čemu si vytvoří reálný vztah a s nadšením to doporučují ostatním. Tvoříme společně něco, co nám dává smysl a za čím i stojíme. A přesně proto by ses k nám měl přidat.
Ale máme i další benefity
- možnost práce z domu
- multisport kartu, protože přece jenom sportem žijeme :)
- možnost interního vzdělávání (jazykové kurzy)
- kredity na nákup na našem eshopu
Kdo tvoří Aktin lovebrand můžeš zjistit taky na našem Instagramu @lifeataktin.
Průběh výběrového řízení
-
1
Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dnů dostaneš zpětnou vazbu.
-
2
Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.
-
3
Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.
-
4
Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - proberete náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.
-
5
Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.