Administrátor e-shopu / produktový specialista

Plný úvazek / Zkrácený úvazek

Naše stránky aktin.cz a aktin.sk navštíví každý den desítky tisíc zákazníků, vše musí být připraveno pro jejich snadný a pohodlný nákup. Důležité jsou perfektní produktové karty s aktuálním popiskem, správně nastavené ceny i přehledné informace o aktuálních slevových nabídkách. Na homepage pak nesmí chybět banner s trefnou textací. Aby vše šlapalo jako hodinky, hledáme posilu do e-commerce týmu. 

Spolehlivost a důslednost jsou tvojí silnou stránkou. Máš přehled ve výživě a doplňcích stravy, zajímají tě aktuální novinky.  Víš, jak si vyhledat správné informace. Rozpoznáš benefity produktů a písemnou formou je umíš předat zákazníkovi. Jsi komunikativní a týmový hráč, který se nebojí s kolegy rychle vyřešit jakýkoliv problém. 

Co tě u nás čeká?

  • administrace eshopu a zajištění chodu Aktin.cz a Aktin.sk v našem interním systému
  • správa a tvorba produktových karet - editace fotek, psaní popisků
  • zadávání akcí, doprodejů dle podkladů od nákupčích
  • tvorba českých návodů dle informací od dodavatele
  • ověřování legislativní správnosti údajů u produktů, spolupráce se SZPI
  • úpravy karet na základě sales reportingu, klíčová slova, search, cross sell, upsell
  • monitoring konkurence, srovnávače zboží, cenotvorba, nastavení cen
  • řešení bugů a spolupráce s dalšími týmy při zpracování zboží

Požadavky

  • přehled v sortimentu sportovní a zdravé výživy
  • znalost zbožových srovnávačů
  • copywriting
  • editace produktových fotek
  • základní znalost legislativy doplňků stravy a potravin
  • angličtina na úrovni alespoň B1/B2
  • spolehlivost, samostatnost a pečlivost

Benefity

  • kanceláře v centru Brna, možnost práce z domu
  • 5 sick days
  • stravenkový paušál
  • Multisport karta, nebo ActivePass
  • kredity na nákupy v našem e-shopu
  • káva, čaj a ochutnávky sortimentu na pracovišti
  • nejrůznější teambuildingové akce, přesvědčit se můžeš na našem Instagramu @lifeataktin

Nástup možný ihned.

Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dní dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Zavoláme ti - pokud nám něco nebude jasné, ozveme se a ujasníme si pár informací.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem. Po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáme se osobně, nebo přes video call - probereme náplň práce, budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 5

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.