Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.

13. 12. 2022
Komentáře
Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
Na Brněnském Aktin MeetUpu se sešli jedni z největších influencerů ze světa zdravé výživy, fitness a módy

/Praha, 13.12. 2022/ V duchu stmelování probíhal již třetí Aktin Ambasador MeetUp, tentokrát v Brněnské centrále Aktinu. Hlavním cílem byl networking, povídání o brandu a společné workshopy, které ambasadory edukují o nejnovějších trendech ze světa social media marketingu.

„Osobní vztahy s influencery jsou pro nás při spolupracích zásadní, jedině tak jsme spolu schopni tvořit přínosný content pro jejich fanoušky.“ říká Michal Hubík, CEO Aktinu

Rok co rok se značky předhání, kdo zaujme nejoriginálnějším způsobem a dokáže vzbudit největší zájem o produkt u zákazníka. Aktin si v tomto zakládá na síti svých influencerů. Vzdělává je, stmeluje a proto je vzájemná spolupráce přátelská, přirozená a především dlouhodobá. Tato strategie se Aktinu vyplácí, to dokazuje více než 10 milionů impresí měsíčně napříč platformami všech Aktin ambasadorů. Klasickou formu spolupráce s influencery, kde vám nutí svůj slevový kód, v Aktinu nenajdete. 

Osobní vztahy a společné hodnoty jsou pro dlouhodobou spolupráci naprosto stěžejní. Z toho důvodu Aktin pořádá akce jako je Ambasador MeetUp, zaměřené na networking a stmelení celého kolektivu Aktin ambasadorů. Ti mají možnost si vyměnit cenné zkušenosti a poznatky o tvorbě na sociální sítě, setkat se s vedením firmy a do hloubky nahlédnout do zákulisí Aktinu.

Našim ambasadorům necháváme prostor se realizovat,“ vysvětluje Klára Machálková, která má v Aktinu na starost právě influencery. “A to prakticky v celé jejich tvůrčí práci. Nediktujeme jim přesné zadání komunikace, věříme jim, pravidelně je informujeme o novinkách, komunikujeme s nimi a pomáháme jim být lepší v tom, co dělat chtějí. Tím jim dáváme i energii a chuť do společné tvorby,” dodává.

„Je pro nás zásadní, aby všichni chápali naše produkty, jaký je náš celkový přístup, proč dbáme na kvalitu a aby to pro ně bylo stejně důležité, jako pro nás,“ prozrazuje Sarah Vegnerová z týmu pro influencer marketing. 

Je obvyklé, že spolupráce Aktinu s ambasadorem trvá i 5 let. A proto se snaží vymýšlet stále nové kreativní cesty a zapojení, např. společné produktové kolaborace, ať už v rámci jídla či fashion. Příkladem může být syrovátkový protein v limitované edici ve spolupráci s Lucií Minářovou, granola s Andy Štechovou či braletka s Šárkou Švastalovou.

Na Aktin Ambasador MeetUpu v Brně se sešlo dohromady 35 ambasadorů, kdy každý z nich se zabývá trochu jiným odvětvím (fitness, móda, výživa, zábava). Ti během večera nahlédli do zákulisí vzniku módy Vilgain, vyslechli si přednášku o zdravé výživě od Jany Zahradníkové a také o budoucnosti značky Vilgain v podání CEO Michala Hubíka.

Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
Připravené byly i vzorky ze vzniku Vilgain fashion

Proběhly workshopy na téma trendy v Tik Toku, konkrétně jak na video střih a také foto a video detail při realizaci receptů. Byl připravený profesionální setup se širokým výběrem Vilgain produktů, které si influenceři nafotili a společně editovali na tu nejvyšší úroveň. Občerstvení bylo také připraveno z Vilgain produktů, ambasadoři tím získali inspiraci pro přípravu dalších receptů a sami ochutnali nové druhy přípravy. Všechny tyto poznatky posunou Aktin ambasadory zase o něco dál a společná práce s brandem bude o to jednodušší. Hlavním cílem celého MeetUpu byl však networking a pochopení myšlenky celé značky, jako komunity, která táhne za jeden provaz.

Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
Vyzkoušet foodstyling a nafotit si jídlo s profi setupem si zkusil každý
Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
Všichni v Aktinu milují Vilgain produkty, občerstvení proto bylo velkým potěšením

Aktin má kromě kvalitních produktů ještě jednu opravdu silnou stránku, a tím je komunita lidí, kteří pravidelně nakupují kvalitní Vilgain produkty, čtou naše články a zkouší naše recepty. Právě proto další event už bude pro celou naši komunitu, nikoli pouze pro ambasadory. Chystáme jej už na jaro 2023. Společné workouty, cvičení, jóga, jídlo, přednášky, workshopy, live podcasty a hlavně celá komunita na jednom místě,“ doplňuje Klára Machálková.

Komunita se společnou vizí je to, na čem si Aktin zakládá a také si ji náležitě opečovává. Budoucí eventy, které Aktin chystá se proto zaměřují na celou komunitu fanoušků, které pojí stejná myšlenka brandu. 

Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
Sejít se společně na jednom místě a pochopit myšlenku Aktinu je pro budování značky zásadní
Více o všem, co děláme se dozvíš v newsroom novinkách.
Přihlásit odběr
Kontakt pro novináře press@aktin.cz nebo +420 728 334 616
Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě maká
Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě maká
Spolupráce Aktinu s influencery je dlouhodobá a strategická – zapojujeme je přímo do vývoje produktů vlastní značky Vilgain, které spoluvytváří jak dle vlastních potřeb, tak pro své fanoušky. Ty inspirují v různých oblastech: Mikýř zábavně edukuje o veřejném dění, Andy Štěch vzdělává ve výživě a Lucie Minářová inspiruje k pohybu.
Vilgain Brunch & Workout: spojení Aktin ambasadorů, kvalitního jídla i pohybu
Vilgain Brunch & Workout: spojení Aktin ambasadorů, kvalitního jídla i pohybu
Ve čtvrtek 14. září 2023 proběhl Vilgain Brunch & Workout event, kterého se zúčastnily influencerské tváře Vilgainu.
HC Sparta a Vilgain: partnerství, které zvolili hráči
HC Sparta a Vilgain: partnerství, které zvolili hráči
Společnost Vilgain se bude nově účastnit zápasů hokejové extraligy - stává se totiž jedním z partnerů HC Sparta Praha, jejíž profesionální hráči si sami vyžádali produkty Vilgain pro podporu sportovních výkonů.
Vilgain představuje nové logo, finální podobě předcházelo přes 1000 návrhů
Vilgain představuje nové logo, finální podobě předcházelo přes 1000 návrhů
Vilgain představuje novou vizuální identitu, jejímž cílem je motivovat všechny na cestě za lepším já
Vilgain se stal oficiální výživovým partnerem Českého hokeje
Vilgain se stal oficiální výživovým partnerem Českého hokeje
Nově vzniklé partnerství mezi Českým hokejem a Vilgain, který se stává oficiálním výživovým partnerem Českého hokeje a všech hokejových reprezentací.
Syrovátkový protein je superhodnotný zdroj bílkovin nejvyšší kvality
Syrovátkový protein je superhodnotný zdroj bílkovin nejvyšší kvality
Často sportujete, makáte na sobě, chcete se udržet zdraví a ve skvělé kondici? Proteiny patří nejen do suplementačního plánu aktivního sportovce, jsou vhodným doplňkem vyvážené stravy kohokoliv.
Darujte krev a využijte slevu na nákup zdravých potravin od Aktin.cz
Darujte krev a využijte slevu na nákup zdravých potravin od Aktin.cz
Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď
Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď
Důležitost sebepéče se zdůrazňuje čím dál častěji, mindfulness je cool. Aktin se rozhodl přispět k většímu klidu do nejvíce stresujícího období roku každodenní, bezstarostnou a chutnou minipéčí o sebe samého – a vypadá to, že trefil do černého. Tím však ve zpříjemňování adventu nekončí.
Aktin rozhýbal v Česku a na Slovensku více než 28 tisíc lidí
Aktin rozhýbal v Česku a na Slovensku více než 28 tisíc lidí
Komunitní výzva organizovaná Aktinem pod názvem #aktinchallenge baví tisíce lidí. Úkoly v kategorii sport, vaření a péče o mentální zdraví motivují účastníky zlepšit svůj životní styl. Aktinchallenge začala 1. ledna a trvá až do 18. dubna, takže soutěžící mají dost prostoru na to, aby změnili svoje návyky na celý rok 2023 a potažmo i na celý život.
Zájem veřejnosti o zdravé potraviny roste, z pohledu Aktinu meziročně o třetinu
Zájem veřejnosti o zdravé potraviny roste, z pohledu Aktinu meziročně o třetinu
Díky šíření edukativního obsahu pod značkou Aktin pozitivně působíme na 225 tisíc unikátních návštěvníků webu měsíčně a obsah na sociálních sítí u nás měsíčně shlédne veřejnost čítající jednotky milionů lidí.
Nová kolekce oblečení Vilgain® Athleisure dává smysl
Nová kolekce oblečení Vilgain® Athleisure dává smysl
Vilgain® oblečení je o odlišném přístupu k módě a popření aktuálního trendu ultra fast fashion. Naší misí je nabídnout alternativu ke konzumní nadprodukci často nízké estetické hodnoty s krátkou životností. Vytváříme vysoce kvalitní oblečení za dostupnou cenu. Zásadní je pro nás udržitelnost, nadčasový design a neustálé zlepšování.