Řazení

7 českých a slovenských fitness youtuberek, které se vyplatí sledovat

Kateřina Zobačová
Kateřina Zobačová před 19 hodinami

Hledáš inspiraci na cvičení doma nebo v posilovně? Nebo se jen chceš inspirovat novými recepty? Pak by ti určitě neměl uniknout náš seznam fitness youtuberek, které ti rozhodně mají co předat.

10 motivačních filmů, které tě donutí vstát z gauče

Tereza Koukalová
Tereza Koukalová před 10 dny
2

Každé roční období znamená možnost začít znovu a lépe. Pro začátek je důležitá motivace a tu vám přinášíme právě teď skrze našich 10 filmových tipů, které vás tak nakopnou, že si hned zítra zajdete do posilovny.

Nedostatek spánku: Zvyšuje stres, chuť k jídlu a zpomaluje svalový růst

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 11 dny
1

Všichni chceme být produktivní, ale den je nám krátký. Jako nejlepší řešení se zdá obětovat pár hodin spánku. Je to ale dobrý nápad? Co když si naopak škodíme? Přečtěte si, jak může deficit spánku působit na naše zdraví, stravování nebo hubnutí!

7 nejčastějších chyb a mýtů z posilovny, které tě stále brzdí

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 25 dny
2

Skoro se až bojíte poprvé vstoupit do novodobé gladiátorské arény s názvem posilovna? Pojďme si společně prozradit několik častých chyb, které začátečníci dělají. Povíme vám také jedno tajemství o hubnutí. P.S. Nemusíš mít zrovna poslední kolekci Under Armour, aby sis mohl/a jít zacvičit, vše je jen v tvé hlavě.

Rozvoj hrudníku: 4 cesty k objemným prsním svalům

Petr Loskot
Petr Loskot před 27 dny

Prsní svaly se již od dob Arnolda setkávají s obdivem ze strany snad všech návštěvníků fitness center po celé planetě. Jak docílit vypracovaných prsních svalů? To se dnes dozvíte.

Jak by mělo vypadat perfektní potréninkové jídlo a suplementace?

Petr Loskot
Petr Loskot před 29 dny
10

Stále dokola slýcháme, co by mělo dokonalé potréninkové jídlo obsahovat a stále jsou na to odlišné názory. Dali jsme dohromady vše, co věda ví, a sepsali pro vás kompletní návod na dokonalou potréninkovou výživu a suplementaci!

Zdravý životní styl neznamená hubnutí! Jak si nastavit udržitelný režim?

Adéla Nejedlá
Adéla Nejedlá před měsícem

Máte problém s tím, že se vždy na 200 % obujete do změny životního stylu, ale druhý den jste zpět ve starých kolejích, jakoby to byl jen sen? Pojďme si společně odhalit to tajné know-how, jak konečně začít se zdravým životním stylem a nikdy nepřestat!

Jak jíst, trénovat a suplementovat pro udržení svalů během diety?

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem

Mám trénovat jinak, když chci hubnout? Lehké váhy, víc opakování... A co sacharidy, ty moc nemůžu, že? A kreatin co, ten mám vyřadit? Tolik zmatení pro nic. Uvádíme vše na pravou míru. A k tomu i pár praktických, konkrétních rad, které můžeš začít aplikovat už dnes.

Aktin Protein Bar
Aktin Magnesium

TOP 6 cviků pro mohutný rozvoj bicepsů

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem

Mohutné paže chce mít asi každý návštěvník posilovny. Jak se k nim efektivně dopracovat? Náš přehled cviků vám s tím pomůže!

10 chyb ve výživě a tréninku, které brzdí růst svalů. Neděláš jednu z nich?

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem
2

Makáš ve fitku od rána do večera a výsledky pořád nikde? Možná to je ta chyba. Přesvědč se, že děláš opravdu vše správně proto, abys maximalizoval svalový růst.

Spalujte tuk a nabírejte svaly jednodušeji s pomocí zeleného čaje

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před měsícem

Stále objevujeme nové a nové účinky zeleného čaje, které nám pomáhají s různými procesy v organismu. Může nám ale zelený čaj pomoci také s růstem sportovní výkonnosti, budováním svalové hmoty a hubnutím?

7 nejlepších cviků pro zesílení, vytvarování a rozvoj svalů přední strany stehen

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 měsíci

Dnes si představíme nejefektivnější cviky k vytvarování, posílení a zesílení přední strany stehen!

Rumunský mrtvý tah vytvaruje a posílí zadek i hamstringy. Jak na něj bez chyb?

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 měsíci

Rumunský mrtvý tah je zcela svébytnou variantou klasického mrtvého tahu, která více zatěžuje hýžďový sval a zadní stranu stehen (hamstringy). Zpozornět by tak měli především ti z vás, kteří usilují o cílené zesílení a vytvarování těchto partií.

Domácí trénink pro zadek k nakousnutí

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 2 měsíci

Přinášíme vám přehled účinných cviků pro zpevnění hýžďových svalů, které vám pomohou udělat vytvarovaný a pevný zadek!

Představujeme hip thrust, jeden z nejlepších cviků na dokonalý zadek

Jan Caha
Jan Caha před 2 měsíci

Nekonečné série roznožování a snožování vám ten hezký zadek neudělají. Seznamte se s hip thrusty a sledujte, jak se vaše pozadí kulatí a... konečně pořádně vypadá!

Kolikrát týdně cvičit a jak si rozdělit partie pro rychlé výsledky?

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 měsíci
13

Kolikrát týdně máme trénovat? Máme pro vás komplexní návod na to, jak si rozložit trénink podle vašich časových možností!

Aktin Vegan Protein Bar
Aktin Creatine

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.

Hubnutí, nebo nabírání svalů? Naučte se správně používat protein!

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 2 měsíci

Protein nám dokáže usnadnit cestu k hubnutí stejně jako k nabírání svalů! Není to však všemocný čaroděj a musí se s ním umět zacházet. Poznejte, jak využít protein vzhledem k vašim cílům a ovládnout proteinové kouzlo!

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 2 měsíci
1

Leden je vždy ve znamení nových předsevzetí, začátků, ale také nových startů v plnění mnoha snů nebo cílů. Jedním z nich může být i svalnatější, štíhlejší nebo jednoduše více fit postava. Jak se k ní propracovat?

Objem paže dělá triceps! Jakých 6 cviků je nejúčinnějších?

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 měsíci
1

Triceps tvoří většinu svalové hmoty paže. Pokud chcete, aby vaše ruce připomínaly medvědí tlapy, máme pro vás zásobník cviků, který vám s tím pomůže!

Co jíst pro vysněnou postavu? Stravovací základy pro pokročilé

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 3 měsíci

Co jíst pro zdravé tělo, silnou mysl a vysněnou postavu? Máme pro vás moderního průvodce světem stravování.

Nezlepšuješ se na čince? Objev kouzlo periodizace zátěže

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 3 měsíci
5

Je nepříjemné absolvovat náročné tréninky stále dokola a nikam se neposouvat. Narazili jste na stagnaci? Navrhněte si kvalitně svůj tréninkový plán a výsledky vás neminou.

Proč žijeme falešný život na sociálních sítích?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 3 měsíci
1

Věděli jste, že někteří lidé při honbě za oceněním na Instagramu dokáží vytvářet falešný obsah v podobě zinscenovaných fotografií? Touha po ocenění se nyní přenesla do rovin sociálních sítí a dnešní palec nahoru u fotografie je včerejší pochvala od reálné osoby. Je to však skutečné a opravdové?

Proč bychom se po tréninku měli vyhnout ledové koupeli?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 4 měsíci

Ledové sprchy a koupele jsou často doporučené moderní techniky na podporu regenerace po sportovním výkonu. Je ale jejich použití vždy na místě?

Svaly bohužel nerostou donekonečna. Poznejte své limity!

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 měsíci
4

Koukáte do zrcadla, flexujete biceps a zdá se, že žádné nové gains nepřibyly? Zjistěte, zda děláte ve svém tréninku všechno správně, naučte se nové techniky a postupy a přibližte se postavě podle vašich představ chytře a naturálně.

Sportovní náčiní
Vitaminy, minerály a antioxidanty

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.