Řazení

10 chyb ve výživě a tréninku, které brzdí růst svalů. Neděláš jednu z nich?

Petr Loskot
Petr Loskot před 17 hodinami

Makáš ve fitku od rána do večera a výsledky pořád nikde? Možná to je ta chyba. Přesvědč se, že děláš opravdu vše správně proto, abys maximalizoval svalový růst.

Spalujte tuk a nabírejte svaly jednodušeji s pomocí zeleného čaje

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 2 dny

Stále objevujeme nové a nové účinky zeleného čaje, které nám pomáhají s různými procesy v organismu. Může nám ale zelený čaj pomoci také s růstem sportovní výkonnosti, budováním svalové hmoty a hubnutím?

7 nejlepších cviků pro zesílení, vytvarování a rozvoj svalů přední strany stehen

Petr Loskot
Petr Loskot před 5 dny

Dnes si představíme nejefektivnější cviky k vytvarování, posílení a zesílení přední strany stehen!

Rumunský mrtvý tah vytvaruje a posílí zadek i hamstringy. Jak na něj bez chyb?

Petr Loskot
Petr Loskot před 6 dny

Rumunský mrtvý tah je zcela svébytnou variantou klasického mrtvého tahu, která více zatěžuje hýžďový sval a zadní stranu stehen (hamstringy). Zpozornět by tak měli především ti z vás, kteří usilují o cílené zesílení a vytvarování těchto partií.

Domácí trénink pro zadek k nakousnutí

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 8 dny

Přinášíme vám přehled účinných cviků pro zpevnění hýžďových svalů, které vám pomohou udělat vytvarovaný a pevný zadek!

Představujeme hip thrust, jeden z nejlepších cviků na dokonalý zadek

Jan Caha
Jan Caha před 12 dny

Nekonečné série roznožování a snožování vám ten hezký zadek neudělají. Seznamte se s hip thrusty a sledujte, jak se vaše pozadí kulatí a... konečně pořádně vypadá!

Aktin Vegan Protein Bar

Kolikrát týdně cvičit a jak si rozdělit partie pro rychlé výsledky?

Petr Loskot
Petr Loskot před 13 dny
13

Kolikrát týdně máme trénovat? Máme pro vás komplexní návod na to, jak si rozložit trénink podle vašich časových možností!

Hubnutí, nebo nabírání svalů? Naučte se správně používat protein!

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 17 dny

Protein nám dokáže usnadnit cestu k hubnutí stejně jako k nabírání svalů! Není to však všemocný čaroděj a musí se s ním umět zacházet. Poznejte, jak využít protein vzhledem k vašim cílům a ovládnout proteinové kouzlo!

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 21 dny
1

Leden je vždy ve znamení nových předsevzetí, začátků, ale také nových startů v plnění mnoha snů nebo cílů. Jedním z nich může být i svalnatější, štíhlejší nebo jednoduše více fit postava. Jak se k ní propracovat?

Objem paže dělá triceps! Jakých 6 cviků je nejúčinnějších?

Petr Loskot
Petr Loskot před 25 dny
1

Triceps tvoří většinu svalové hmoty paže. Pokud chcete, aby vaše ruce připomínaly medvědí tlapy, máme pro vás zásobník cviků, který vám s tím pomůže!

Co jíst pro vysněnou postavu? Stravovací základy pro pokročilé

Ondřej Klein
Ondřej Klein před měsícem

Co jíst pro zdravé tělo, silnou mysl a vysněnou postavu? Máme pro vás moderního průvodce světem stravování.

Nezlepšuješ se na čince? Objev kouzlo periodizace zátěže

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před měsícem
5

Je nepříjemné absolvovat náročné tréninky stále dokola a nikam se neposouvat. Narazili jste na stagnaci? Navrhněte si kvalitně svůj tréninkový plán a výsledky vás neminou.

Aktin Vitamin D3

Proč žijeme falešný život na sociálních sítích?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 2 měsíci
1

Věděli jste, že někteří lidé při honbě za oceněním na Instagramu dokáží vytvářet falešný obsah v podobě zinscenovaných fotografií? Touha po ocenění se nyní přenesla do rovin sociálních sítí a dnešní palec nahoru u fotografie je včerejší pochvala od reálné osoby. Je to však skutečné a opravdové?

Proč bychom se po tréninku měli vyhnout ledové koupeli?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 2 měsíci

Ledové sprchy a koupele jsou často doporučené moderní techniky na podporu regenerace po sportovním výkonu. Je ale jejich použití vždy na místě?

Svaly bohužel nerostou donekonečna. Poznejte své limity!

Petr Loskot
Petr Loskot před 3 měsíci
4

Koukáte do zrcadla, flexujete biceps a zdá se, že žádné nové gains nepřibyly? Zjistěte, zda děláte ve svém tréninku všechno správně, naučte se nové techniky a postupy a přibližte se postavě podle vašich představ chytře a naturálně.

Ženy a objem. Jde to vůbec dohromady?

Adéla Nejedlá
Adéla Nejedlá před 3 měsíci
1

Makáš jako čert, ale výsledky se nedostavily? Říkáš si, jak je možné, že ta fitnesska, kterou obdivuješ, má tak hezky vytvarované nohy? Pak neváhej a přečti si víc o tom, co tomu předchází!

Kreatin – otázky a odpovědi

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 3 měsíci
7

Kreatin je velmi často propíraným suplementem. Co vám suplementace kreatinem přinese a jak se projeví na vašem těle?

Velký třesk ve fitness! Svaly můžeme budovat i v dietě. Ale jak?

Petr Loskot
Petr Loskot před 3 měsíci

Hubnutí je pro mnoho lidí obdobím odříkání a dřiny. Většinou během kalorického deficitu o určitou část svalové hmoty přijdeme. Můžeme ale díky perfektně sestavenému jídelníčku a tréninku svaly budovat i během kalorického deficitu?

Aktin Vitamin D3

Menší, nebo větší váha na čince: Který způsob je pro maximální svalový růst efektivnější?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 3 měsíci

Recept na zpevněnou postavu a svaly pevné jako skála najdeme v posilovně. Jaké váhy volit pro optimální zatížení?

Vybudujte novou svalovou hmotu díky udržení svalů pod delším napětím

Jan Caha
Jan Caha před 3 měsíci
1

Čas pod napětím. Že je to pro vás neznámá tréninková proměnná? Račte se s ní seznámit! Možná vám soustředění právě na TUT (time under tension) přinese vytoužené nové gainz.

Jak vybudovat mohutné paže? Zkus správně provedený francouzský tlak

Jan Caha
Jan Caha před 3 měsíci
4

Silné paže nezískáš cvičením bicepsu na tisíc způsobů, nesmíš taky zapomenout cvičit triceps. Jak na mohutné paže pomocí francouzských tlaků, se dozvíš uvnitř článku.

6 míst, kde (ne)randit s kulturistou

Jan Caha
Jan Caha před 3 měsíci
3

Rozhodli jste se vyběhnout na rande s kulturistou, a tak trochu nevíte, co byste měli od něho očekávat a na co se připravit? Tady je malý návod toho, co všechno vás může čekat.

Silovka, nebo pumpování? Kolik opakování je nejlepší pro růst svalů?

Petr Loskot
Petr Loskot před 3 měsíci

Kámo, aby ti rostly svaly, tak musíš cvičit aspoň 8-12 opakování v sérii, jinak to nemá cenu. Je tomu opravdu tak, nebo záleží úplně na něčem jiném než na počtu opakování?

Kdy kardio opravdu pálí svaly a jak tomu předejít

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 měsíci
2

Někteří ho milují, jiní jsou jeho zarytí odpůrci. Ano, řeč je o kardiu. Jsou však mezi námi i tací, kteří by jej třeba i rádi dělali, ale strach ze ztráty svalové hmoty je silnější než touha zaběhat si nebo vyrazit na kolo. Jak je to doopravdy? Zničí kardio naše pracně vybudované svaly, nebo nejsou obavy na místě?

Aktin Protein Bar