Řazení

Nikol Weiterová - profil

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Zaručeně neznáměnjší závodnicí v kategorii BIKINI je na Slovensku Nikol Weiterová. Právě tato závodnice stále častěji úspěšně bojuje v profesionálním BIKINI a v tomto roce si na své konto připsala bronzovou medaili. Kdo je Nikol Weiterová?

Nikol Weiterová - profil

Jay Cutler - jak na hrudník a biceps

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Jay Cutler je i tři měsíce po soutěži Mr. Olympia stále ve formě. A i přes to, že skončil na Olympii na nepředpokládaném šestém místě. Jeho sláva nadále stoupá, stejně jako jeho kulturistický kredit.

Jay Cutler - jak na hrudník a biceps

Thorův trénink

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Jednou z významných postav současného filmového plátna je Thor. Nedávno se v kinech objevilo pokračování samostatného filmu jednoho z Avangerů. Jak tento superhrdina trénuje pro svoji postavu a samozřejmě pro to, aby utáhl své obrovité kladivo?

Thorův trénink

Co suplementovat v netréninkové dny?

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Suplementace není pro sportovce důležitá jenom ve dny, kdy chodí do posilovny. Nicméně i ve dny, kdy si dává tzv.: pauzu, jak by měla vypadat, abyste z tréninku využili co nejvíce?

Co suplementovat v netréninkové dny?

Paleo dieta

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Paleo strava se dostává do módy v posledních letech, a to zejména v kontextu rozvoje disciplíny CrossFit. Kde se vlastně tento styl stravování vzal a jaké jsou jeho zásady?

Paleo dieta

Jiří "Denisa" Procházka: Teď chci dobýt zahraničí!

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 7 lety

Rozhovor s novopečeným šampiónem organizace GCF Jirkou Procházkou. Kam teď povedou jeho kroky a jak on sám viděl neskutečný zápas s Martinem Šolcem?

Jiří "Denisa" Procházka: Teď chci dobýt zahraničí!

Cordyceps - magická houba

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Cordyceps - pro našince těžko vyslovitelné jméno houby podivného vzezření. Tento potravní doplněk, který se stále více rozmáhá i u nás, je využitelný pro svůj vliv na zvýšení energetizace organismu, navýšení množství testosteronu a mnoho dalších velmi pozi

Cordyceps - magická houba

Maso nemaso - nové zdroje bílkovin

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

V poslední době velmi často slýcháme o nekalých praktikách prodejců a o jejich mase nemase. V tomto kontextu se však nacházejí nové potraviny a zdroje bílkovin, které jsou použitelné i ve fitness. Co je ROBI maso nebo Quinoa?

Maso nemaso - nové zdroje bílkovin
Ořechová másla a ořechy
Aktin Magnesium

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.

Čokoláda - fitness potravina?

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Říká se jí potrava bohů, nebo také černé zlato. Ano, řeč bude dnes o čokoládě, potravině - pochutině, kterou by jen málo z nás zařadilo do fitness výživy. My se dnes podíváme právě na to, jak může čokoláda ovlivnit naše zdraví, právě tím pozitivním směrem.

Čokoláda - fitness potravina?

Jak suplementují plavci

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Plavání je velmi často využíváno pro svůj pozitivní vliv na rozvoj obratnosti celého těla a pro pozitivní vliv na zdraví. Při jedné minutě plavání spálíte až 185 kJ. To představuje energii, kterou naleznete např. v polovině jablka.

Jak suplementují plavci

Stévie - sladidlo budoucnosti

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Stévie v součsné době zaplavuje trh. To se dá říci, nejen po shlédnutí nabídek supermarketů, ale také po pročtení složení některých inovativních doplňků stravy. Kde se ale stévie vzala a jak dlouho tu bude?

Stévie - sladidlo budoucnosti

Exoti v posilovně

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Dnes naše téma lehce odlehčíme a podíváme se na "exoty", kteří se nám pohybují stále po posilovnách a na to, jaké nejčastější chyby dělají.

Exoti v posilovně

Kreatin - nové poznatky

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

O kreatinu již bylo řečeno mnoho, nejen že je to jeden z nejlépe prozkoumaných suplementů, ale také ten, který velmi dobře funguje a účinkuje. Dá se tedy přijít i na něco nového, podívejme se na závěry nových studií.

Kreatin - nové poznatky

Posilování mimo posilovnu

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Posilování a cvičení v posilovně jižpomalu netáhne. I když si stále drží svoje skalní fanoušky, můžeme stále častěji vidět různé alternativy toho, kam spěje ubírání se k novým fitness směrům. Jak se tedy dá posilovat mimo posilovnu?

Posilování mimo posilovnu

Posilování prsních svalů pro ženy

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 7 lety

Poprsí a zadeček jsou dvě partie, jež chce mít perfektně vytvarované každá žena. Věděli jste, že vzhled vašich prsou vylepší i posilování prsních svalů?

Posilování prsních svalů pro ženy

Andrea Brazier - jak na trénink stehen?

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Andrea Brazier je známou fitness závodnicí, dokonce se dá říct, že je jednou z těch, které v poslední době podobně jako její kolegové z Men´s Physique, motivuje celé řady fanoušků prostřednictvím sociálních sítí. Podívejme se na to, jak Andrea trénuje svoj

Andrea Brazier - jak na trénink stehen?
Aktin Vegan Protein Bar
Aktin Creatine

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.

Cvičení podle typu postavy - jablko, hruška, chlapec

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 7 lety

Cvičíte podle tréninkových plánů, ale boků či velkých hýždí se nejde zbavit? Už nevíte co dělat s tím, co vám bylo dáno do vínku? Podívejte se na pár cviků, které jsme připravili pro postavy typu hrušky, jablka i chlapce.

Cvičení podle typu postavy - jablko, hruška, chlapec

Mléko - ano či ne ve fitness výživě?

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Mléko je jedním z velmi častých témat výživových poradců a lidí se zájmem o zdravou výživu a zdravý životní styl. Jak je to s jeho konzumací? Má místo ve výživě moderního člověka nebo je to přežitek doby dávno minulé?

Mléko - ano či ne ve fitness výživě?

Wolverinův trénink

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Jedním z těch, kteří se v poslední době velmi zasloužili o to, že fitness na stříbrném plátně opět velmi vzkvétá, je i Hugh Jackman neboli Wolverin. Tento X-man se od začátků svého působení na stříbrném plátně velmi silově změnil, dnes velmi statečně repre

Wolverinův trénink

ZAČÍNÁME S HUBNUTÍM: SLOVNÍČEK POJMŮ

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 7 lety

Začínat hubnout a nerozumět tomu, co vlastně děláme, nevěští nic dobrého. V našem článku vám přinášíme slovníček často se vyskytujících pojmů, na jejichž význam jste se možná báli zeptat.

ZAČÍNÁME S HUBNUTÍM: SLOVNÍČEK POJMŮ

Tréninkové proměnné

Martin Křeček
Martin Křeček před 7 lety

Pojem tréninkové proměnné je první věcí, nad kterou se musíme zamyslet při tvorbě tréninkového plánu. Ať už jde o silový, objemový nebo rýsovací plán, tak každému z nás vyhovuje jiný. Důvodem je to, že každý máme jiné nároky.

Tréninkové proměnné

Co s vysokým cholesterolem?

Jan Caha
Jan Caha před 7 lety

Máte vysokou hladinu cholesterolu? Pokud na tuto otázku odpovídáte. „Ano“, mám další otázku. Víte, jak s ní bojovat? Jednou z nejúčinnějších forem boje proti vysoké hladině cholesterolu je správná strava neboli dieta.

Co s vysokým cholesterolem?

Představme si Spartan Race!

Martin Křeček
Martin Křeček před 7 lety

Jistě jste slyšeli o nejnáročnějším, nejdrsnějším, nejnevyzpytatelnějším a nejšpinavějším závodě všech dob. Ano všechna tahle „nej“ dokonale vystihují Spartan race. Nevíte o co jde? Nevadí, seznámíme vás!

Představme si Spartan Race!

Vyhněte se zranění v posilovně

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 7 lety

Sport jde ruku v ruce se zdravím. Zároveň se ale u něj vyskytuje i velké nebezpečí úrazu. Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších sportovních úrazů a několik rad, jak jim předejít.

Vyhněte se zranění v posilovně
Aktin Protein Bar
Aktin Magnesium