Řazení

Jak pomocí spánku zrychlit metabolismus i shazování tuku?

Petr Loskot
Petr Loskot včera
2

Spánek velmi ovlivňuje váš metabolismus a schopnost snižovat množství tuku. Jak byste se tedy měli chovat, abyste na vaší postavě mohli pozorovat co nejlepší výsledky?

Únava, špatná regenerace a zhoršený výkon. Co dalšího způsobí nedostatek hořčíku v těle?

Jakub Kalus
Jakub Kalus včera

Optimální hladina hořčíku v organismu dokáže bojovat proti křečím, únavě nebo proti svalovému poškození plynoucího z tréninků, závodů či zápasů. Jak vyzrát na optimální hladinu hořčíku, poradí dnešní článek.

Beyond Burger: Je tato náhražka masa opravdu zdraví prospěšná?

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 2 dny

Na šťavnatém bugeru si rád pochutná snad každý. Na trhu se objevuje stále více alternativ, které mají nahrazovat hovězí mleté maso. Jednou z nich je například i rostlinný Beyond Burger. Má cenu do něj investovat, nebo je lepší si náhradu masa udělat doma z luštěnin za zlomek ceny?

Poškozuje pečivo, těstoviny nebo další potraviny z moderně vyšlechtěná pšenice náš organismus?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 2 dny

Konzumace pšenice a bílé pšeničné mouky bývá označována jako prohřešek proti zdravému životnímu stylu. Je to ale doopravdy tak? A jaký vliv mají moderní odrůdy pšenice na naše zdraví?

Kolikrát denně musím jíst, když chci budovat svaly nebo hubnout?

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 dny

Tak nějak je už zažito, že to "správné" stravování je ve stylu 5x denně každé 3-4 hodiny. Co když ale s alternativními stravovacími směry, mezi něž se řadí třeba přerušovaný půst, dosáhneme ještě lepších výsledků?

Jednoduchá domácí krabičková dieta pro ženy: Hubněte zdravě bez hladovění

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 3 dny
3

Ne každý má to štěstí, že si může veškerá jídla nachystat v průběhu dne. Pokud máte na oběd jen pár minut, a často jej tak řešíte někde v rychlém občerstvení, máme pro vás řešení v podobě krabiček. Pomocí krabičkování můžete i pohodlně a jednoduše hubnout.

Rohlik.cz zavádějícími informacemi odrazuje od konzumace lepku a laktózy. Je vyřazení z jídelníčku na místě?

Petr Loskot
Petr Loskot před 3 dny
1

Online supermarket s potravinami Rohlik.cz se ve svém posledním zákaznickém newsletteru s názvem “Absence může být předností” snažil propagovat bezlepkové a bezlaktózové potraviny tím, že lepek a laktózu zbytečně očernil. Pojďme si tvrzení Rohlíku uvést na pravou míru.

Hrnečku vař: Nejrychlejší proteinový mug cake ala banánový chlebíček

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 3 dny
5

Že nemáte čas na pečení? Tak toková výmluva tady neobstojí. Nadýchaný, vláčný a šťavnatý mug cake na styl banánového chlebíčku je hotový raz dva.

Čekají vás zkoušky nebo náročné pracovní období? 5 tipů, jak předvést životní výkon

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 4 dny

Vyzbrojte svůj mozek funkčními suplementy a podpořte svůj mozek k nejlepším výkonům.

12 důvodů, proč máte pořád hlad

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 4 dny
1

Dali jste si jasný cíl, ke kterému se snažíte dostat, má to ale jeden háček... Pořád vás trápí hlad, který vám může bránit v dosažení výsledků. Máme pro vás 12 tipů, díky kterým ho jednou provždy porazíte.

Co jíst pro vysněnou postavu? Stravovací základy pro pokročilé

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 4 dny

Co jíst pro zdravé tělo, silnou mysl a vysněnou postavu? Máme pro vás moderního průvodce světem stravování.

Ako PMS mení fungovanie ženského tela a prečo môžeme jesť viac?

Erika Zajacová
Erika Zajacová před 5 dny

Byť ženou je skvelé – kým do hry nevkročí PMS. Predmenštruačný syndróm zažíva až 80 % žien. Čo ho spôsobuje a ako ovplyvňuje našu hmotnosť či chuť do jedla?

Výživné Máte slovo: Přijímat až 200 gramů bílkovin je šílené, selhávají ledviny i játra, ale jíst cukr je nezbytné, ten neškodí vůbec

Petr Loskot
Petr Loskot před 7 dny
1

Debaty o výživě ve veřejných médiích často přinesou více otázek než odpovědí. To samé se stalo v posledním díle pořadu Máte slovo. Jaké zavádějící informace v pořadu padly a jaké jsou skutečné odpovědi na tyto palčivé otázky?

7 tipů, jak dodržet lednová předsevzetí po celý rok!

Michaela Polcarová
Michaela Polcarová před 8 dny

Novoroční předsevzetí mají většinou jepičí život. Poradíme vám, jak to letos opravdu zvládnout a nepatřit pouze mezi ledňáčky, kteří to koncem ledna vzdávají.

Bez sacharidů nikdy nepodáš maximální výkon, tvrdí vědci v nové studii

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 8 dny
2

Když víš, jak manipulovat s příjmem sacharidů, začnou se dít zázraky. Doslova. Jak to, že najednou zvládnu to, o čem jsem si ještě před týdnem nechal jen zdát?!

7 stravovacích návyků, kvůli kterým nemůžete usnout

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 9 dny

Znáte to, jste hladoví po večerním tréninku a přemýšlíte, jestli máte ještě něco zakousnout, nebo to raději nechat na ráno. Ukládá se nám večerní svačinka do tuků, nebo nám naopak může pomoci v lepší regeneraci? A na jaká jídla bychom si před spaním měli raději nechat zajít chuť?

Buďte zdravější, soustředěnější a odolnější vůči stresu díky očistění mysli. Poznejte mindfulness

Romana Volgemutová
Romana Volgemutová před 9 dny
1

Mindfulness se nabízí jako jedna z možností, jak být zdravější, klidnější a spokojenější se svým životem. Poznejte kouzlo mindfulness v dnešním článku.

Jak zhubnout co nejrychleji? Máme pro vás návod krok za krokem

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 11 dny
27

Na Google se valí jeden dotaz o hubnutí za druhým. A samozřejmě chceme hubnout, co nejrychleji. I proto jsme sepsali praktický návod, jak hubnout rychle, s rozumem a udržitelně. Teď to konečně vyjde i vám!

Jak udržet zdravý režim a motivaci v době zkoušek a pracovního stresu?

Adéla Nejedlá
Adéla Nejedlá před 12 dny

Můžeme skloubit trénink, stravu, zkoušky a neztratit přitom veškerou chuť do života? Poddávat se stresu není řešení! Pojďme si ukázat, že kombinací tréninku, disciplíny a správného časového rozložení zvládneme vše, čeho chceme dosáhnout.

5 kroků, díky kterým budete každé ráno maximálně produktivní

Jakub Kalus
Jakub Kalus před 12 dny

Máte pocit, že nestíháte vše, co byste chtěli? Buďte maximálně produktivní. Zvládněte vše důležité již ráno. Jak na to, se dozvíte uvnitř článku.