7 nejlepších cviků pro komplexní rozvoj prsních svalů

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem
2

6 cviků na kulatá ramena a mohutné trapézy

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem
3

Co jíst pro vysněnou postavu? Stravovací základy pro pokročilé

Ondřej Klein
Ondřej Klein před měsícem

Jak zhubnout co nejrychleji? Máme pro vás návod krok za krokem

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 2 měsíci
27
Řazení

Silnější imunita, úleva od chronických bolestí... Co dalšího může přinést pravidelné saunování?

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 2 dny

Máte za sebou náročný den? Tak to vám prospěje sauna. Dík endorfinům se budete cítit lépe, zklidníte hlavu a podpoříte svou imunitu! Saunování má řadu dalších příznivých účinků. Pojďme je společně objevit.

TOP 6 cviků pro mohutný rozvoj bicepsů

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 dny

Mohutné paže chce mít asi každý návštěvník posilovny. Jak se k nim efektivně dopracovat? Náš přehled cviků vám s tím pomůže!

5 výživových mýtů, kterým možná věříš i ty, a proto nemáš výsledky

Adéla Nejedlá
Adéla Nejedlá před 3 dny
1

Ne vždy jsou na internetu pravdivé informace, proto je potřeba si je pořádně prověřit. Pojďme si společně představit 5 výživových mýtů, kterým stále věříme a přitom nejsou pravdivé.

5 důvodů, proč budete mít s nakopávačem kvalitnější trénink. Jak vybrat ten nejlepší?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 3 dny

Kvalitní předtréninkový přípravek by měl zvládnout víc než jen nabudit na náročný výkon. Víte, s čím vším vám "nakopávač" může v tréninku pomoci?

Cesta k mohutným ramenům: Představujeme tlaky na ramena s jednoručkami

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 dny

Ramena jsou svalovou partií, která se podstatnou měrou podílí na celkovém vzhledu postavy již na první pohled. Víte ale, jak jich dosáhnout?

Kardio před, nebo po tréninku? A proč je zbytečné dělat ho nalačno?

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 dny
5

Kardio v moderní době doslova upadá a podle většiny fitnessáků a fitnessaček je prý zbytečné! To je ale velmi přezíravé. Díky aerobním aktivitám alias kardiu jsme zdravější a máme šanci dožít se více let. Jaké další benefity nám kardio může přinést?

Aktin Protein Bar

Jak zhubnout břicho? 6 kroků k plochému a vyrýsovaném břichu

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 5 dny

Vyrýsované svaly a ploché břicho za týden? Tak to nezvládne asi nikdo. My vám ale nabízíme 6 jednoduchých kroků, se kterými si ploché břicho nejen vypracujete, ale také udržíte.

Trpíte migrénou? 8 spouštěčů, na které byste si měli dát pozor

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 5 dny

Každý, kdo se někdy setkal s migrénou, sám nejlépe ví, jak dokáže být tato nemoc trýznivá. I v průběhu obyčejného dne na nás čeká mnoho nástrah, které mohou vést k jejímu rozvoji. Které faktory jsou ty nejrizikovější a jak se vzniku migrény účinně bránit?

10 chyb ve výživě a tréninku, které brzdí růst svalů. Neděláš jednu z nich?

Petr Loskot
Petr Loskot před 5 dny

Makáš ve fitku od rána do večera a výsledky pořád nikde? Možná to je ta chyba. Přesvědč se, že děláš opravdu vše správně proto, abys maximalizoval svalový růst.

Jak zjednodušit hubnutí díky rychlejšímu spalování tuku?

Petr Loskot
Petr Loskot před 6 dny

Snad každý by chtěl dát dolů nějaké to kilo tuku. A co když vám řekneme, že tuk spalujete prakticky neustále? Díky našim radám se navíc dozvíte, jak tento mechanismus ještě více podpořit a snadněji hubnout.

Spalujte tuk a nabírejte svaly jednodušeji s pomocí zeleného čaje

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 6 dny

Stále objevujeme nové a nové účinky zeleného čaje, které nám pomáhají s různými procesy v organismu. Může nám ale zelený čaj pomoci také s růstem sportovní výkonnosti, budováním svalové hmoty a hubnutím?

Přírodní antibiotikum, které zažene nemoci i upíry. Co dalšího nám zajistí česnek?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 6 dny

Česnek je právem součástí klanu SUPERPOTRAVIN. Víte ale, co je na česneku tak "super" a jak nám může zlepšit zdraví organismu?

Aktin Vitamin D3

Můžeme přetrénovat špatnou stravu?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 7 dny
8

"To vycvičím!" ...Tak zní jedna z nejčastějších "omluv" fitness lidí, kteří si dopřávají nějaké jídlo z fast foodu. Nakolik mají pravdu? Jde to opravdu tak jednoduše?

10 jednoduchých způsobů, jak zrychlit metabolismus a snadněji hubnout

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 7 dny

Ovládněte a zrychlete svůj metabolismus vstříc rychlejšímu hubnutí díky naším jednoduchým tipům uvnitř článku.

7 nejlepších cviků pro zesílení, vytvarování a rozvoj svalů přední strany stehen

Petr Loskot
Petr Loskot před 9 dny

Dnes si představíme nejefektivnější cviky k vytvarování, posílení a zesílení přední strany stehen!

Sex a hubnutí: Kolik kalorií můžeme při sexu spálit?

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 10 dny

Sex je fyzicky náročná činnost, která zajistí nejen potěšení, ale spálí i nějaké ty kalorie. Kolik kalorií je možné při jednotlivých polohách spálit a jak nám to pomůže v hubnutí?

Proč být hned dietolog, když chci jen sexy tělo! Jednoduché základy stravování

Tomáš Bouzek
Tomáš Bouzek před 10 dny
4

Baví vás cvičit a zároveň nechcete trávit dlouhé večery studiem metabolismu sacharidů a nejnovějších studií o (ne)škodlivosti lepku? Pak možná není nutné zjišťovat si nejbližší termín semináře výživového poradenství, ale stačí se řídit několika základními pravidly.

9 tipů, jak zlepšit imunitu a podpořit zdraví

Jakub Kalus
Jakub Kalus před 10 dny

Pokud chceme podávat maximální výkony, musíme se snažit být co nejvíce zdraví. Jak ale podpořit imunitu, aby po celý rok šlapala jako hodinky?

Aktin Protein Bar

Rumunský mrtvý tah vytvaruje a posílí zadek i hamstringy. Jak na něj bez chyb?

Petr Loskot
Petr Loskot před 11 dny

Rumunský mrtvý tah je zcela svébytnou variantou klasického mrtvého tahu, která více zatěžuje hýžďový sval a zadní stranu stehen (hamstringy). Zpozornět by tak měli především ti z vás, kteří usilují o cílené zesílení a vytvarování těchto partií.

Nedostatek živin u vegetariánů a veganů: Jak správně suplementovat?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 11 dny

Rádi byste ve svém jídelníčku omezili maso, ale nevíte, jak na to, a máte strach, že by vám mohly některé látky chybět? Představíme si 5 základních živin, které by si měl pohlídat každý vegetarián i vegan. K tomu přidáme ještě 3 další, na které by se měli speciálně zaměřit lidé na čistě rostlinné stravě.

Je důležitější pohyb, nebo strava, když chci hubnout?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 11 dny

Stačí ke zdravému hubnutí pouze upravit stravu, nebo je zapotřebí se i alespoň trochu hýbat? Nepřicházejte zbytečně o své svaly a hubněte efektivně a zdravě.

Sportujete? Pak by vám neměla uniknout důležitost těchto 3 suplementů

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 12 dny

Zinek, hořčík a železo jsou klíčové minerální látky pro správné fungování organismu. Co s jejich hladinami v těle udělá fyzická aktivita a stárnutí? A jak se mění naše denní potřeby?

Domácí trénink pro zadek k nakousnutí

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 12 dny

Přinášíme vám přehled účinných cviků pro zpevnění hýžďových svalů, které vám pomohou udělat vytvarovaný a pevný zadek!

Co vás brzdí v úspěšném hubnutí? 9 nejčastějších chyb, které možná děláte i vy

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 12 dny
8

Nedaří se vám zhubnout? Začínáte pořád od začátku? Víte, že hubnutí začíná v hlavě, ale nejenom myšlení ovlivní úspěšnost našeho snažení. Pojďme se podívat na nejčastější chyby, které při snaze shodit přebytečná kila děláme.

Aktin Vegan Protein Bar