Jak zhubnout co nejrychleji? Máme pro vás návod krok za krokem

Ondřej Klein
Ondřej Klein 13. 7.
29

Co všechno herci a herečky udělají pro roli? 10 radikálních proměn slavných hvězd

Ondřej Klein
Ondřej Klein 28. 5.

Co jíst pro vysněnou postavu? Stravovací základy pro pokročilé

Ondřej Klein
Ondřej Klein 14. 1.

7 nejlepších cviků pro komplexní rozvoj prsních svalů

Petr Loskot
Petr Loskot 11. 1.
2
Řazení

Nízkokalorická zmrzlina - jak si správně vybrat?

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 11 hodinami

Léto je v plném proudu a třeba se i vy řadíte mezi milovníky zmrzliny. A světe div se, opravdu existují i zmrzky s příznivým složením a obsahem zdraví prospěšných látek. Jaké to jsou?

Probiotika a střevní mikroflóra: ochránci a pomocníci v jednom

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný včera

Asi 500 druhů nejrůznějších bakterií sídlí v našem zažívacím traktu. Živí se nestrávenými zbytky potravy a na oplátku vytváří celou paletu látek, ze kterých náš organismus může těžit. Jak nás ovlivňuje střevní mikroflóra a jak o ni náležitě pečovat?

Jak dlouhé pauzy volit mezi sériemi v silovém tréninku?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný včera

Ani ne moc dlouhá, ani ne moc krátká, zkrátka tak akorát. Jak dlouhé pauzy mezi sériemi bychom měli dodržovat a proč jsou pauzy klíčové pro sportovní výkonnost?

9 důvodů, proč nemůžeš přestat jíst

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 2 dny

Jídlo je nezbytnou součástí našeho života. Pokud ale nemůžeme přestat jíst, máme problém. Jaká může být příčina toho, že své tužby nedovedeme ovládnout?

6 největších chyb v tréninku během diety

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 dny

Chystáte se do redukční diety, abyste zhubli nadbytečný tělesný tuk a zároveň udrželi všechny vaše svaly, které jste tak pracně budovali? Pak byste se měli vyhnout těmto častým chybám.

Proč je dobré zařadit HIIT do tréninku a jak na něj?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 3 dny

HIIT se těší čím dál větší oblibě. Je zábavný, šetří čas a motivuje k lepším výkonům. Stačí však takto krátká tréninková doba k pozitivnímu vlivu na výkonnost a zdraví?

Jaký vliv má silový trénink na nervový systém a jak ho nepřetížit?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 3 dny

Silový trénink se těší velké oblibě u mužů i u žen. V dnešním článku se zaměříme na to, proč jsou pro rozvoj síly potřeba těžké váhy a jakou roli v celém procesu hraje nervový systém.

7 výhod, které vám přinese nutriční timing

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 4 dny

Jak si optimálně nastavit stravu pro podporu sportovního výkonu a celkového zdraví? Zkuste se zaměřit na nutriční timing neboli správné načasování jídla. Možná budete překvapení, jaké výsledky vám jedení ve vhodnou dobu přinese.

Aktin Protein Bar
Aktin Magnesium

Podpořte svoji hydrataci potravinami bohatými na vodu

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 dny

Dodržování pitného režimu by mělo být v horkých dnech samozřejmostí. Nemusíte se prolívat litry tekutin. Hravě vám s dostatečnou hydratací mohou pomoci i některé potraviny.

Pobyt na slunci: Doplní vitamin D, podpoří zdraví, ale všeho s mírou

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 4 dny

Pobyt na slunci je pro člověka nejpřirozenějším zdrojem vitaminu D. Stačí nám ale samotné slunění k doplnění vitaminu D? A jak je to se škodlivostí UV záření na naši kůži?

Jak riziková je skutečně kombinace alkoholu s energiťáky?

Petr Loskot
Petr Loskot před 5 dny

Kombinace alkoholu spolu s energiťáky je oblíbeným drinkem vyhledávaným prakticky všemi věkovými kategoriemi. Je však tato kombinace opravdu tak nebezpečná, jak je často uváděno, nebo je pravda trošku někde jinde?

Existují potraviny, které zrychlí metabolismus?

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 6 dny
1

Zázraky neumíme, a tak nebudeme slibovat, že zhubnete 10 kg za týden. Přesto vám však můžeme dát tipy na potraviny, které krátkodobě pomohou zrychlit váš metabolismus. Jaké to jsou?

Můžu mít poškozený metabolismus?

Petr Loskot
Petr Loskot před 7 dny

Pojmem zpomalený metabolismus si své přibírání nebo neschopnost hubnout vysvětlovat nejeden dietář. Opravdu něco takového existuje? A jak velké zpomalení můžeme očekávat?

Jak se rozcvičit před tréninkem v posilovně?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 8 dny

Rozcvičení před sportovním výkonem je důležitou součástí tréninku, která bývá sportovci často podceňována a zanedbávána. Jak bychom se měli před tréninkem rozcvičovat správně?

Jak na pevný CORE? Cviky pro posílení středu těla

Petr Loskot
Petr Loskot před 8 dny
1

Svalům středu těla (CORE) a jejich správnému procvičení by měla věnovat dostatečnou pozornost celá populace. Víte, jakým způsobem střed těla cvičit?

Jaký ženský hlas je pro muže nejpřitažlivější?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 9 dny

Při poslechu ženského hlasu rozkvete i dávno odkvetlá růže. Jak jsou na tom ale muži? A které hlasy z úst španělských žen hodnotí posluchači jako ty nejženštější?

Aktin Vegan Protein Bar
Aktin Creatine

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.

Filmové hvězdy radí: Jak se dostat do kondice?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 9 dny
1

Ve filmech často obdivujeme jejich vypracovaná těla, ale málokdo si dokáže představit, co všechno za nimi stojí. Jak se dostávají filmové hvězdy do kondice pro své role? A měli bychom je v této přípravě napodobovat?

Existuje ideální denní doba tréninku pro nárůst svalové hmoty a síly?

Petr Loskot
Petr Loskot před 10 dny

Někdo cvičí ráno nalačno, někteří trénují odpoledne, jiní jsou zvyklí trénovat až po práci v podvečerních a večerních hodinách. Zná současná věda odpověď na otázku, jaká denní doba tréninku je pro maximální rozvoj svalové hmoty a síly ta nejvýhodnější?

7 nejčastějších mýtů o ovoci a zelenině, kterým možná věříte

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 11 dny

Ovoce je předmětem dohadů a koluje o něm celá řada neopodstatněných mýtů. Kdo se v tom má vyznat? V dnešním článku uvedeme ty nejčastější mýty na pravou míru.

Nedostatek železa: Co nám hrozí a z jakých potravin ho čerpat?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 11 dny

Železa v těle moc nemáme, i přesto je pro fungování organismu nepostradatelné. Jaké funkce v těle železo plní a z jakých potravin jej nejlépe doplníme?

Domácí trénink pro zadek k nakousnutí

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 12 dny

Přinášíme vám přehled účinných cviků pro zpevnění hýžďových svalů, které vám pomohou vytvořit vytvarovaný a pevný zadek!

Nesnášíte běh? 10 tipů, jak si ho oblíbit

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 13 dny

Někteří ho milují, jiní nenávidí. Ano, řeč je o běhu. I přes jeho výhody může být ze začátku těžké vytvořit si k němu pozitivní vztah. Jak to udělat, abyste si běh zamilovali? Zkuste našich 10 tipů.

Jíte málo, tvrdě makáte, a přesto nehubnete? Tak zkuste jíst víc!

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 14 dny
2

Prý můžeme přibrat z pohledu na rohlík nebo z vůně čerstvého pečiva linoucí se z pekárny! Proč je jednoduché myslet si, že jíme málo, a kde teda leží zakopaný pes?

Jak s pomocí malých změn a zvyků dosáhnout velkých cílů?

Tereza Šimáčková
Tereza Šimáčková před 15 dny

Do cesty se nám v životě staví pořád nové výzvy či překážky, a tak nezbývá nic jiného, než se s nimi nějakým způsobem vypořádat. Jak zařídit, abychom dosáhli i těch největších cílů?

Aktin Protein Bar
Přílohy