Customer Care Manager

Hledá se Customer Care Manager. 

Hledáme někoho, kdo si vezme Aktin, naši zákaznickou péči a zákazníky za své. Pomůže, jak s každodenní komunikací se zákazníky, tak s mentoringem a rozvojem týmu, zároveň ale i s projekty v rámci posunu zákaznické péče a přípravou podkladů pro management. 

Co tě u nás čeká 

  • vedení zákaznické péče
  • mentoring a rozvoj týmu
  • zpětná vazba týmu
  • správa objednávek pro CZ, SK
  • každodenní komunikace se zákazníky - telefon, email, facebook
  • spolupráce napříč týmy (logistika, výroba, nákup)
  • správa zákaznických recenzí, dotazů či komentářů
  • správa dotazníků spokojenosti
  • tvorba a aktualizace znalostní báze (knowledge base)
  • sběr a vyhodnocování dat

Jak si tě představujeme

Baví tě komunikovat s lidmi a vždy rád pomůžeš, bez toho to nepůjde. Jsi trpělivý, vstřícný a empatický, současně ti nechybí ani schopnost asertivního jednání. Dokážeš pohotově reagovat a jakýkoliv problém řešíš s klidnou hlavou. Do toho jsi už strávil nějaký čas v ecommerce, a to v oblasti zákaznické péče (alespoň 2 roky), kde jsi měl možnost vést tým. Máš zkušenost s podporou skrze telefon a e‑mail (chatbot výhodou). Vyzkoušel sis proaktivní oslovování zákazníků a nastavoval styl komunikace směrem k nim. Zároveň jsi měl možnost vytvářet knowledge base a šablony pro rychlé odpovědi na nejčastější dotazy a máš zkušenost s vyhodnocováním reportů výkonnosti zákaznické péče. 

Proč chceš být součástí Aktin týmu

Protože i když je to klišé, tak pro nás všechny je to skutečně práce pro love brand a my věříme, že to vnímáš stejně. V Aktinu pomáháme ostatním stát se lepší verzí sama sebe a chceme mít pozitivní vliv na ostatní. Chceme se posouvat dál a baví nás sledovat, kam může vyrůst nejen Aktin, ale i my všichni ostatní. Naše produkty reprezentují nás všechny, naši schopnost vytvořit něco, co lidem pomáhá. Něco, k čemu si vytvoří reálný vztah a s nadšením to doporučují ostatním. Tvoříme společně něco, co nám dává smysl a za čím i stojíme. A přesně proto by ses k nám měl přidat.

Ale máme i další benefity

  • možnot práce z domu
  • multisport kartu, protože přece jenom sportem žijeme :)
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenkový paušál
  • možnost interního vzdělávání (jazykové kurzy)
  • kredity na nákup na našem eshopu

Kdo tvoří Aktin lovebrand můžeš zjistit taky na našem Instagramu @lifeataktin.

Našel jsi se? Tak klikni na „Mám zájem!“. Připoj něco o sobě a my se ti ozveme. :)

Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dní dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - popovídáte si o náplni práce, týmu i tvé roli v něm.

  • 4

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.