Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Aktin Redakce
Aktin Redakce Poprvé publikováno 9. 1. 2019
Aktualizováno 30. 1. 2020
1
Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Leden se pro většinu z nás nese v duchu změny. Snažíme se žít zdravěji, hubnout nebo se učit cizí jazyky, abychom trénovali nejenom tělo, ale i paměť. První měsíc v roce je už neoddělitelně spjat s přívalem nováčků do fitness center snažících se plnit na 110 % svoje novoroční předsevzetí. Jak se vyhnout a obrnit proti návalu mýtů a polopravd?

To je jeden z důvodů, proč jsme se pustili do série videí #makamnasobe. Dnes vás čekají 4 videa, která vám pomohou překonat začátečnické fáze s lehkostí a bez zbytečných omylů. Jdeme na to!

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Jenda s Luckou vám v tomto videu vysvětlí, jaké jsou výhody vytrvalostního tréninku nebo klasického tréninku v posilovně. Také se dozvíte, jakou strukturu by trénink v posilovně měl mít a proč není dobrým nápadem jít hned "pod těžké železo." A samozřejmě, že je zapotřebí mít rozumný tréninkový plán. 

Jak správně jíst? Základy výživy nejen pro fitness nadšence

Najednou se vám možná bude zdát, že si všechny ty informace kolem zdravého stravování protiřečí. Jedni propagují nízkosacharidovou stravu, další bezlepkovou nebo ketogenní stravu. Jak si v tom udělat jasno a zbytečně nepanikařit, vám v dalším videu objasní opět Jenda s Luckou.

Své znalosti, které jste právě získali shlédnutím výživového minima od Jendy a Lucky, si můžete prohloubit v následujících článcích. Pokud byste měli udělat jen pár drobných změn ve vaší snaze dosáhnout vysněného těla, pak by mezi ně patřilo navýšení příjmu bílkovin na (1,4-2,0 gramů na kg tělesné hmotnosti) třeba za pomoci syrovátkového nebo vícesložkového rostlinného proteinu a zařazení do jídelníčku více ovoce a zeleniny. 

Jak si sestavit trénink? Full-body začátečnice

Spousta žen do posilovny jen tak nakoukne a drží se své rutiny v podobě běhání na páse, což ale není tou nejlepší cestou, jak docílit vysněné přeměny postavy. Dámy, činek není třeba se bát, protože právě silovou zátěží nutíte své tělo tvarovat tak, jak si představujete. A jak na full-body trénink začátečnice, se podíváme v následujícím videu!

Jak si sestavit trénink? Full-body začátečníka

Aby nebyla ochuzena i mužská část čtenářů, připravili jsme i pro ně názorné video, jak si sestavit full-body trénink začátečníka, a nedrtili tak v posilovně pouze biceps na tisíc způsobů. Nezapomeňte se po tréninku protáhnout, na to většina lidí zapomíná, i přes to, že je to velmi důležité pro zdravé fungování těla. Teď už vstříc full-body tréninku začátečníka.

A co dál?

Full-body trénink začátečníka i začátečnice máte za sebou. A co dál? 

Nejste si jisti technikou cviků? Na našem YouTube kanálu se naučíte i perfektně dřepovat!

Právě pro vás máme řadu naučných videií na našem YouTube kanále, které vám vysvětlí, jak na to! A pokud postrádáš drajf nebo chuť do tréninku, může pomoci šálek kávy, tableta kofeinu nebo odměrka předtréninkovky.

  1. Jak na to? | Mrtvý tah
  2. Jak na to? | Rumunský mrtvý tah
  3. Jak na to? | Hip Thrust | dokonalý zadek
  4. Jak na to? | Dřep zaměřený na hýždě
  5. Jak na to? | Dřep - High bar vs. Low bar
  6. Jak na to? | Tlaky na ramena s jednoručkami
  7. Jak na to? | Přítahy velké činky v předklonu
  8. Jak na to? | Stahování kladky na záda
  9. Jak na to? | Shyby
  10. Jak na to? | Bench press
  11. Jak na to? | Tlaky na prsa s jednoručkami
  12. Jak na to? | Bicepsový zdvih s jednoručkami
  13. Jak na to? | Bicepsový zdvih s činkou
  14. Jak na to? | Stahování kladky na triceps
  15. Jak na to? | Francouzský tlak
aktin whey protein
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________