Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Jan Caha Jan Caha před 4 měsíci Aktualizováno 11. 1. 2019

Leden se pro většinu z nás nese v duchu změny. Snažíme se žít zdravěji, hubnout nebo se učit nové cizí jazyky, abychom trénovali nejenom tělo, ale i paměť. První měsíc v roce je už neoddělitelně spjat s přívalem nováčků do fitness center, snažící se plnit na 110 % svoje novoroční předsevzetí. Jak se vyhnout a obrnit se proti návalu mýtů a polopravd?

To je jeden z důvodů, proč jsme se pustili do série videí #makamnasobe. Dnes vás čekají 4 videa, která vám pomohou překonat začátečnické fáze s lehkostí a bez zbytečných omylů. Jdeme na to!

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Jenda s Luckou vám v tomto videu vysvětlí, jaké jsou výhody vytrvalostního tréninku nebo klasického tréninku v posilovně. Také se dozvíte, jakou strukturu by trénink v posilovně měl mít a proč není dobrým nápadem jít hned "pod těžké železo." A samozřejmě, že je zapotřebí mít rozumný tréninkový plán. 

Jak správně jíst? Základy výživy nejen pro fitness nadšence

Najednou se vám možná bude zdát, že si všechny ty informace kolem zdravého stravování protiřečí. Jedni propagují nízkosacharidovou stravu, další bezlepkovou nebo ketogenní stravu. Jak si v tom udělat jasno a zbytečně nepanikařit vám v dalším videu objasní opět Jenda s Luckou.

Své znalosti, které jste právě získaly shlédnutím výživového minima od Jendy a Lucky si můžete prohloubit v následujících článcích. Pokud byste měli udělat jen pár drobných změn ve vaší snaze dosáhnout vysněného těla, pak by mezi ně patřilo navýšit příjem bílkovin na (1,4-2,0 gramů na kg tělesné hmotnosti) třeba za pomoci syrovátkového nebo vícesložkového rostlinného proteinu a zařadit do jídelníčku více ovoce a zeleniny. 

Jak si sestavit trénink? Full-body začátečnice

Spousta žen do posilovny jen tak nakoukne a drží se své rutiny v podobě běhání na páse, což ale není tou nejlepší cestou, jak docílit vysněné přeměny postavy. Dámy, činek není třeba se bát, protože právě silovou zátěží nutíte své tělo tvarovat tak, jak si představujete. No a jak na full-body trénink začátečnice se podíváme v následujícím videu!

Jak si sestavit trénink? Full-body začátečníka

Aby nebyla ochuzena i mužská část čtenářů, připravili jsme i pro ně názorné video, jak si sestavit full-body trénink začátečníka a nedrtili tak v posilovně pouze biceps na tisíc způsobů. Nezapomeňte se po tréninku protáhnout, na to většina lidí zapomíná, i přes to, že je to velmi důležité pro zdravé fungování těla. Teď už vstříc full-body tréninku začátečníka.

A co dál?

Full-body trénink začátečníka i začátečnice máte za sebou a co dál? Pokud nevíte, jak si sestavit tréninkový plán, určitě se to dozvíte v článku s názvem Svaly, síla, nebo pálení tuku? Sestav si trénink podle představ

Nejste si jisti technikou cviků? Na našem YouTube kanálu se naučíte i perfektně dřepovat!

Právě pro vás máme řadu naučných videií na našem YouTube kanále, které vám vysvětlí, jak na to! A pokud postrádáš drajf nebo chuť do tréninku, může pomoci šálek kávy, tableta kofeinu nebo odměrka předtréninkovky.

[eshoplink]

Byl ti článek užitečný?
👍 Jo, super! 🙁 Bohužel ne