NPD Manager

Představ si, že jsi součástí Aktin New Product Development týmu. Týmu lidí, kteří mají na starost jak kontraktní, tak vlastní výrobu, vývoj a uvádění produktů na český a evropský trh. Definují nové produkty, zajišťují jejich výrobu v nejvyšší možné kvalitě a nabízí je našim zákazníkům. Spolupracují s kontraktory napříč EU, i v rámci třetích zemí jako je Srí Lanka, Indonésie, Filipíny, nebo Kanada. Není to jednoduché a určitě to není stereotypní. Práce v NPD týmu totiž zahrnuje totiž poměrně široké spektrum činností od vyjednávání o cenách či složení, přes tvorbu etiket a jejich legislativní kontrolu, až po spolupráci s logistikou a s orgány činnými v celním řízení. 


A teď si představ situaci, kdy celý NPD vedeš.

Tvým úkolem jako NPD Manager bude vymýšlet nové produkty a exekuovat jejich uvedení na trh v co nejvyšší kvalitě. V kvalitě produktů totiž v Aktinu neděláme kompromisy. Hlavní kategorií, ve které chceme inovovat, je functional food, ale využíváme taky příležitostí v cooking ingredients, supplements a okrajově athleisure fashion s doplňky (leggings, water bottles, shakers, yoga mats etc.). V týmu bys měl k ruce projektové nákupční, kolegyni, která se skvěle vyzná v legislativě a specialistu na obaly. 

Jaký bys měl být

Máš za sebou prokazatelné zkušenosti s nákupem kategorií potravin a vývojem produktů (oblast doplňků stravy a potravin je velkou výhodou). Není ti cizí vyjednávat se zahraničními dodavateli. Angličtina ti nedělá problém. Orientuješ se v oblasti zdravé výživy a máš zkušenosti s vývojem produktů. Máš výborné komunikační a obchodní dovednosti, jsi zodpovědný a důsledný. Svoje úkoly plníš včas, máš skvělé organizační schopnosti, jsi orientovaný na cíl a výsledky. 

Tvoje náplň práce v bodech

  • vedení NPD týmu vstříc produktivní tvorbě excelentních produktů
  • rebranding Aktin/Vilgain
  • analýza trhu a prodejů současných produktů - identifikace příležitostí, trendů, budování kategorií, vymýšlení a uvádění nových produktů na evropský trh
  • příprava launch plánu, stanovení kvartálních/celoročních cílů a vedení vstříc jejich plnění
  • aktivní vyhledávání a výběr nových výrobců a dodavatelů
  • vyjednávání s dodavateli, vyhodnocování dodavatelských nabídek
  • sledování kvality a hodnocení produktů, revize sortimentu, reworky již zavedených produktů
  • koordinace dodávek a spolupráce s dalšími týmy, zejména marketingem, nákupem, financemi a vedením
  • proaktivní monitoring trendů na trhu funkční výživy, oblečení a dalších příbuzných kategorií


Proč chceš být součástí Aktin týmu

Protože jsme skutečně love brand. Všechny nás naše práce baví, všichni se chceme posouvat dál a všichni táhneme za jeden provaz. Jsme parta lidí, která je ambiciózní, nebojí se a chce to společně někam dotáhnout. A přesně proto by ses k nám měl přidat.

Další benefity

  • Flexibilita, možnost home office
  • Nové kanceláře v Praze (Karlín)
  • Multisport nebo ActivePass, protože přece jenom sportem žijeme :)
  • Sušenky a jiné Aktin/Vilgain dobroty, slevy na produkty

Jací jsme můžeš zjistit taky na našem Instagramu @lifeataktin.

Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dní dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, a po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - proberete náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.

  • 5

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.