Team Office Assistant

Brno
Plný úvazek / Zkrácený úvazek

Popis pozice

Odpovědnosti:

  • Zajištění bezproblémového chodu všech provozů - občerstvení, kancelářské potřeby, drogerie, zajištění úklidu, oprav a údržby
  • Vedení a odpovědnost za agendu BOZP a PO - pravidelné kontroly s bezpečnostním technikem, zařizování revizí, správa dokumentace mimo personální část
  • Vozový park (5 osobních automobilů) - servis a údržba, jednání s leasingovými společnostmi, řešení pojistných událostí, knihy jízd
  • Firemní majetek - evidence drobného majetku (kancelářské techniky), opravy a údržba, podílení se na přípravě pracovních míst pro nové zaměstnance
  • Správa nájemních smluv a firemních pojistek - aktualizace a plnění z nich plynoucí
  • Asistent/ka jednatele - pomoc s každodenní operativou a úkoly, časem s vedením kalendáře, schůzek a emailu
  • Týmový pomocník - ostatní kolegové se na tebe budou moci obrátit v rámci tvých kompetencí

Požadavky: 

  • skvělá sebeorganizace a time management
  • umět reagovat na změny a operativní úkoly - prioritizace
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • 100 % loajalita, důvěra a integrita
  • smysl pro pořádek a dobré komunikační dovednosti
  • časová flexibilita
  • řidičský průkaz

Co ti nabídneme my? 

  • akční a různorodou práci
  • pro zaměstnance máme slevu na sortiment e-shopu ve formě kreditů, které ti dobijeme každý měsíc
  • protože jsme dobrá parta, pravidelně podnikáme nejrůznější společné akce - přednášky, párty, volejbal - více na IG
  • stokorunové stravenky přijdou vhod
  • pokud tě baví pohyb, jistě oceníš možnost Multisport karty/Activepass+, po zkušebce můžeš využívat příspěvek na penzijko

Místo výkonu práce a adresa společnosti: Tkalcovská 6a/Smetanova 19 (Brno) 

Datum nástupu: dle dohody

Forma spolupráce: brigáda/zkrácený úvazek/plný úvazek/IČ

Pracovní doba: flexibilní

Myslíš si, že je tahle nabídka přesně pro tebe? Tak nám napiš, ať se můžeme co nejdříve potkat.


Tvoje pracoviště

Mám zájem!