Překladatel a podpora zákaznické péče pro maďarský trh

Hledá se překladatel a parťák pro naši zákaznickou péči. 

Zákazník je pro nás v Aktinu na prvním místě a stejně tak musí být i pro tebe. Máme velké plány, a proto hledáme někoho, kdo nám pomůže s péčí o zákazníky na maďarském trhu a vezme si na starost přeměnu našeho webu a sociálních sítí z češtiny do maďarštiny.  

Co tě u nás čeká

  • každodenní komunikace se zákazníky – odpovídání dotazů, pomoc při nákupu v mluvené i psané formě
  • komunikace s B2B zákazníky a jejich aktivní vyhledávání
  • překlady našich webových stránek, sociálních sítí a výkonnostních kampaní
  • komunikace s B2B zákazníky a jejich aktivní vyhledávání
  • příprava obsahu na sociální sítě

Jak si tě představujeme

  • maďarštinu máš na úrovni alespoň C1
  • domluvíš se česky/slovensky
  • jsi komunikativní a máš proaktivní přístup v řešení situací, které na tebe čekají
  • máš kapacitu alespoň 30 hodin týdně

Proč chceš být součástí Aktinu?

Protože i když je to klišé, tak pro nás všechny je to skutečně práce pro love brand a my věříme, že to vnímáš stejně. V Aktinu pomáháme ostatním stát se lepší verzí sama sebe a chceme mít pozitivní vliv na ostatní. Chceme se posouvat dál a baví nás sledovat, kam může vyrůst nejen Aktin, ale i my všichni ostatní. Naše produkty reprezentují nás všechny, naši schopnost vytvořit něco, co lidem pomáhá. Něco, k čemu si vytvoří reálný vztah a s nadšením to doporučují ostatním. Tvoříme společně něco, co nám dává smysl a za čím i stojíme. A přesně proto by ses k nám měl přidat.

Ale máme i další benefity

  • možnost práce z domu
  • multisport kartu, protože přece jenom sportem žijeme :)
  • možnost interního vzdělávání (jazykové kurzy)
  • kredity na nákup na našem eshopu

Kdo tvoří Aktin lovebrand můžeš zjistit taky na našem Instagramu @lifeataktin.

Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dnů dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - proberete náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.

  • 5

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.