7
zodpovězených dotazů
Dobrý den, jedná se o veganská bcaa? Popřípadě nabízíte takový produkt? Děkuji
Dobrý den, tyto BCAA neobsahují žádnou složku živočišného původu a tedy splňují normu pro vegany, pokud chcete mít přště opravdu jistotu, volte nějakou sypkou verzi BCAA vzniklých fermentací jako jsou např.: https://aktin.cz/the-protein-works-tpw-ibcaa. Hezký den.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda lze kombinovat s https://aktin.cz/reflex-nutrition-clarinol-cla případně jak dávkovat? či jiné doporučení BCAA?
Zdravim Radko, ano lze, doporucene davkovani najdete primo o produktu, produkty lze davkovat i soucasne.
Dobrý den, objednala jsem si toto bcaa, ale nevím si rady s dávkováním, abych nebrala případně příliš velkou dávku vzhledem ke své váze cca 44kg - jsem velmi drobné postavy. Makra si hlídám, přísun bílkovin mám dostatečný - doplňuji TPW whey proteinem. Aktivně chodím do posilovny asi čtvrtým měsícem, nějaký pokrok určitě sleduji, ale poslední dobou se potýkám s únavou při tréninku a špatnou regenerací- díky IF trénuji na lačno. Budu ráda za jakékoliv rady a názory. Děkuji.
Zdravím, BCAA lze před a při tréninku při tréninzích na lačno doporučit, osobně bych však nešel do kapslí, pokud jenom trochu můžete, volte sypké, k rozmíchání ve vodě http://aktin.cz/the-protein-works-tpw-ibcaa, jsou výrazně levnější a nemusíte polykat mraky kasplí nebo tablet. Dávkování bych u vás dával okolo 3g před a 3g při tréninku ideálně dohromady s dextrózou http://aktin.cz/myprotein-dextrose, kterou budete při tréninku rovnoměrně v jeho průběhu popíjet, nebojte se rozmíchat si 30 - 40g, dodá vám okamžitě využitelnou energii. Taktéž doporučuji zařadit ctirulin malát, já osobně jej užívám před každým tréninkem, nedám na něj doposutit http://aktin.cz/the-protein-works-citrulline-malate, dávka okolo 5-6g by měla být pro vás optimální. Další možnost je zkusit pre-workout http://aktin.cz/tpw-genesis-pre-workout kde jsou BCAA, citrulin a mnoho dalších podpůrných látek k lepšímu fyzickému výkonu, ale pozor je poměrně dost silný, proto kdyžtak opatrně s dávkováním.
Dobrý den, mám dotaz ohledně dávkování, 6 před a 6 po ale to mě dá 6g BCAA ale v přepočtu bych měl mít kolem 16g. Takže si to musí každý nastavit podle potřeb? Nebo dávkování je pevně daný na 2x denně a doplní se to během dne z přijmu (záleží na stravě).
Obecně BCAA doporučuji od 5 - 10g před výkonem eventuelně něco při výkonu rozpustit do intra-workout drinku. BCAA nutná určitě nejsou, pokud máte dostatečný denní příjem kvalitních bílkovin. Mohou být efektivní v intenzivní dietě a při tréninzích na lačno, jinak bych asi spíše volil dodržovat denní příjem a po tréninku nezapomínat na dávku syrovátkového proteinu.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli lze tento suplement brát i v necvičí den? Děkuji
Lze, ale v netréninkový den bych doporučil konzumaci syrovátkového proteinu, který je bohatý na BCAA sám o sobě. BCAA pak užívat zejména na lačno před a volitelně při tréninku.
Ahoj, můžu si dát 6 kapslí před tréninkem, 6 při tréninku a po tréninku whey protein.? Děkuju
Můžete.
Můžu si dát bcaa před jídlem než půjdu hrát fotbal
Můžete, ale benefitovat z toho velmi pravděpodobně nijak nebudete. BCAA jsou efektivní na dlouze lačný žaludek, jinak máte většinou dostatek živin "v systému" z předchozí stravy, kterou si tělo natrávilo.