Specialista zákaznické péče

Zákazník je pro nás v Aktinu na prvním místě a stejně tak by měl být i pro tebe. Máme velké plány a chceme dopřát zákazníkům, co nejlepší péči, a proto hledáme posilu do našeho týmu zákaznické péče.

Baví tě komunikovat s lidmi a vždy rád/a pomůžeš, bez toho to nepůjde. Jsi trpělivý/á, vstřícný/á a empatický/á, současně ti nechybí ani schopnost asertivního jednání. Dokážeš pohotově reagovat a jakýkoliv problém řešíš s klidnou hlavou. Máš rád/a Aktin a jeho produkt. :) 

Co tě u nás čeká?

  • komunikace se zákazníky – hovory, emaily, komentáře, recenze a dotazy
  • žádné call scripty, komunikace se zákazníkem je na tobě
  • péče o spokojenost našich zákazníků. Podílení se na výzkumů zákaznické spokojenosti, následném vyhodnocování a navrhování úprav, abychom se neustále posouvali dopředu
  • každodenní komunikace se zákazníky - odpovídání dotazů, pomoc při nákupu
  • trochu té detektivní práce skrze pátrání po ztracených balíčcích  - komunikace s dopravními společnostmi ohledně stavu zásilek, aby se co nejrychleji a bez problému dostali k našim zákazníkům
  • spolupráce s týmem logistiky a společné řešení reklamací a přání zákazníků, kreativitě se meze nekladou

Požadavky

  • čeština či slovenština na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
  • kreativní myšlení, nejen při komunikaci se zákazníky
  • angličtina na komunikativní úrovni
  • bezproblémové využívání MS Office, zejména v Excelu a Wordu
  • zkušenost s komunikací se zákazníky je výhodou
  • komunikativnost, empatie a proaktivní přístup nejen v řešení problémů
  • umění dát najevo, že je pro nás zákazník na prvním místě
  • týmovost a současně se nebát pracovat samostatně

Benefity

  • 8 hodinová pracovní doba, zákaznická podpora bude fungovat v čase 8:00 - 18:00
  • 25 dní dovolené
  • stravenkový paušál
  • Jsme Aktin, takže Multisport karta je samozřejmost
  • příspěvek na penzijní, nebo životní pojištění
  • kredity na nákup v e-shopu
  • jazykové vzdělávání
  • ochutnávky sortimentu na pracovišti

Pokud máš pocit, že je Aktin a naše zákaznická péče místem, kde bys neměl/a chybět, tak klikni na tlačítko “Mám zájem" a my se ti ozveme. :) 

Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dnů dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - proberete náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.

  • 5

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.