Specialista zákaznické péče

Zákazník je pro nás v Aktinu na prvním místě a stejně tak by měl být i pro tebe. Máme velké plány a chceme dopřát zákazníkům, co nejlepší péči, a proto hledáme posilu do našeho týmu zákaznické péče.

Baví tě komunikovat s lidmi a vždy rád/a pomůžeš, bez toho to nepůjde. Jsi trpělivý, vstřícný a empatický, současně ti nechybí ani schopnost asertivního jednání. Dokážeš pohotově reagovat a jakýkoliv problém řešíš s klidnou hlavou. Máš rád Aktin a jeho produkty.  :) 

Co tě u nás čeká?

  • komunikace se zákazníky – hovory, emaily, komentáře, recenze a dotazy
  • žádné call scripty, komunikace se zákazníkem je na tobě
  • péče o spokojenost našich zákazníků. Podílení se na výzkumů zákaznické spokojenosti, následném vyhodnocování a navrhování úprav, abychom se neustále posouvali dopředu
  • každodenní komunikace se zákazníky - odpovídání dotazů, pomoc při nákupu
  • komunikace s dopravními společnostmi ohledně stavu zásilek, aby se co nejrychleji a bez problému dostali k našim zákazníkům
  • spolupráce s týmem logistiky a společné řešení reklamací a přání zákazníků, kreativitě se meze nekladou
  • spolupráce napříč odděleními - ať už s logistikou, nákupem nebo řešení zpětné vazby s marketingem
  • práce se systémy  (Daktela, K2, správa objednávek v našem systému)

Jak si tě představujeme?

  • umíš česky nebo slovensky na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
  • máš kreativní myšlení, nejen při komunikaci se zákazníky
  • domluvíš se i anglicky, alespoň na komunikativní úrovni
  • zkušenost s komunikací se zákazníky je výhodou
  • jsi komunikativní a máš proaktivní přístup
  • umíš dát najevo, že je pro nás zákazník na prvním místě
  • baví tě být součástí týmu, ale zároveň se nebojíš pracovat i samostatně

Proč chceš být součástí Aktin týmu?

Protože i když je to klišé, tak pro nás všechny je to skutečně práce pro love brand a my věříme, že to vnímáš stejně. V Aktinu pomáháme ostatním stát se lepší verzí sama sebe a chceme mít pozitivní vliv na ostatní. Chceme se posouvat dál a baví nás sledovat, kam může vyrůst nejen Aktin, ale i my všichni ostatní. Naše produkty reprezentují nás všechny, naši schopnost vytvořit něco, co lidem pomáhá. Něco, k čemu si vytvoří reálný vztah a s nadšením to doporučují ostatním. Tvoříme společně něco, co nám dává smysl a za čím i stojíme. A přesně proto by ses k nám měl přidat.

Ale máme i další benefity

  • možnost práce z domu
  • multisport kartu, protože přece jenom sportem žijeme :)
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenkový paušál
  • možnost interního vzdělávání (jazykové kurzy)
  • kredity na nákup na našem eshopu

Pokud máš pocit, že je Aktin a naše zákaznická péče místem, kde bys neměl/a chybět, tak klikni na tlačítko “Mám zájem" a my se ti ozveme. :)

Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dnů dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - proberete náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.

  • 5

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.