• Specialista zákaznické péče

    Zákazník je pro nás v Aktinu na prvním místě a stejně tak by měl být i pro tebe. Máme velké plány a chceme dopřát zákazníkům, co nejlepší péči, a proto hledáme posilu do našeho týmu zákaznické péče.

    Baví tě komunikovat s lidmi a vždy rád pomůžeš, bez toho to nepůjde. Jsi trpělivý, vstřícný a empatický, současně ti nechybí ani schopnost asertivního jednání. Dokážeš pohotově reagovat a jakýkoliv problém řešíš s klidnou hlavou. Máš rád Aktin a jeho produkty.

    Co tě u nás čeká:

    • komunikace se zákazníky – hovory, emaily, komentáře, recenze a dotazy
    • žádné call scripty, komunikace se zákazníkem je na tobě
    • péče o spokojenost našich zákazníků. Podílení se na výzkumů zákaznické spokojenosti, následném vyhodnocování a navrhování úprav, abychom se neustále posouvali dopředu
    • každodenní komunikace se zákazníky - odpovídání dotazů, pomoc při nákupu
    • komunikace s dopravními společnostmi ohledně stavu zásilek, aby se co nejrychleji a bez problému dostali k našim zákazníkům
    • spolupráce s týmem logistiky a společné řešení reklamací a přání zákazníků, kreativitě se meze nekladou
    • spolupráce napříč odděleními - ať už s logistikou, nákupem nebo řešení zpětné vazby s marketingem
    • práce se systémy (Daktela, K2, správa objednávek v našem systému)
    • Jak si tě představujeme
    • umíš česky nebo slovensky na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
    • domluvíš se anglicky, alespoň na komunikativní úrovni (němčina výhodou)
    • máš kreativní myšlení, nejen při komunikaci se zákazníky
    • zkušenost s komunikací se zákazníky je výhodou
    • jsi komunikativní a máš proaktivní přístup
    • umíš dát najevo, že je pro nás zákazník na prvním místě
    • baví tě být součástí týmu, ale zároveň se nebojíš pracovat i samostatně
    • hledáme někoho na plný úvazek, ale nebráníme se ani spolupráci na 30h/týdně

    Jak fungujeme:

    • naše zákaznická péče je tu pro naše zákazníky od pondělí do pátku v časech od 8 do 18 hodin (tvoje pracovní doba bude vždy pouze 8 hodin)
    • pracujeme společně v našich pražských officech (Karlín), ale občasný home office je u nás také možný
    • Proč chceš být součástí Aktin týmu?
    • Protože i když je to klišé, tak pro nás všechny je to skutečně práce pro love brand a my věříme, že to vnímáš stejně. V Aktinu pomáháme ostatním stát se lepší verzí sama sebe a chceme mít pozitivní vliv na ostatní. Chceme se posouvat dál a baví nás sledovat, kam může vyrůst nejen Aktin, ale i my všichni ostatní. Naše produkty reprezentují nás všechny, naši schopnost vytvořit něco, co lidem pomáhá. Něco, k čemu si vytvoří reálný vztah a s nadšením to doporučují ostatním. Tvoříme společně něco, co nám dává smysl a za čím i stojíme. A přesně proto by ses k nám měl přidat.

    Ale máme i další benefity

    • možnost práce z domu
    • multisport kartu, protože přece jenom sportem žijeme :)
    • příspěvek na penzijní pojištění
    • stravenkový paušál
    • možnost interního vzdělávání (jazykové kurzy)
    • kredity na nákup na našem eshopu

    Pokud máš pocit, že je Aktin a naše zákaznická péče místem, kde bys neměl chybět, tak klikni na tlačítko “Mám zájem" a my se ti ozveme. :)