Zákazník je pro nás v Aktinu na prvním místě a stejně tak by měl být i pro tebe. Máme velké plány a chceme dopřát zákazníkům, co nejlepší péči, a proto hledáme posilu do našeho týmu zákaznické péče.
Baví tě komunikovat s lidmi a vždy rád pomůžeš, bez toho to nepůjde. Jsi trpělivý, vstřícný a empatický, současně ti nechybí ani schopnost asertivního jednání. Dokážeš pohotově reagovat a jakýkoliv problém řešíš s klidnou hlavou. Máš rád Aktin a jeho produkty.
Co tě u nás čeká:
- komunikace se zákazníky – hovory, emaily, komentáře, recenze a dotazy
- žádné call scripty, komunikace se zákazníkem je na tobě
- péče o spokojenost našich zákazníků. Podílení se na výzkumů zákaznické spokojenosti, následném vyhodnocování a navrhování úprav, abychom se neustále posouvali dopředu
- každodenní komunikace se zákazníky - odpovídání dotazů, pomoc při nákupu
- komunikace s dopravními společnostmi ohledně stavu zásilek, aby se co nejrychleji a bez problému dostali k našim zákazníkům
- spolupráce s týmem logistiky a společné řešení reklamací a přání zákazníků, kreativitě se meze nekladou
- spolupráce napříč odděleními - ať už s logistikou, nákupem nebo řešení zpětné vazby s marketingem
- práce se systémy (Daktela, K2, správa objednávek v našem systému)
- Jak si tě představujeme
- umíš česky nebo slovensky na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
- domluvíš se anglicky, alespoň na komunikativní úrovni (němčina výhodou)
- máš kreativní myšlení, nejen při komunikaci se zákazníky
- zkušenost s komunikací se zákazníky je výhodou
- jsi komunikativní a máš proaktivní přístup
- umíš dát najevo, že je pro nás zákazník na prvním místě
- baví tě být součástí týmu, ale zároveň se nebojíš pracovat i samostatně
- hledáme někoho na plný úvazek, ale nebráníme se ani spolupráci na 30h/týdně
Jak fungujeme:
- naše zákaznická péče je tu pro naše zákazníky od pondělí do pátku v časech od 8 do 18 hodin (tvoje pracovní doba bude vždy pouze 8 hodin)
- pracujeme společně v našich pražských officech (Karlín), ale občasný home office je u nás také možný
- Proč chceš být součástí Aktin týmu?
- Protože i když je to klišé, tak pro nás všechny je to skutečně práce pro love brand a my věříme, že to vnímáš stejně. V Aktinu pomáháme ostatním stát se lepší verzí sama sebe a chceme mít pozitivní vliv na ostatní. Chceme se posouvat dál a baví nás sledovat, kam může vyrůst nejen Aktin, ale i my všichni ostatní. Naše produkty reprezentují nás všechny, naši schopnost vytvořit něco, co lidem pomáhá. Něco, k čemu si vytvoří reálný vztah a s nadšením to doporučují ostatním. Tvoříme společně něco, co nám dává smysl a za čím i stojíme. A přesně proto by ses k nám měl přidat.
Ale máme i další benefity
- možnost práce z domu
- multisport kartu, protože přece jenom sportem žijeme :)
- příspěvek na penzijní pojištění
- stravenkový paušál
- možnost interního vzdělávání (jazykové kurzy)
- kredity na nákup na našem eshopu
Pokud máš pocit, že je Aktin a naše zákaznická péče místem, kde bys neměl chybět, tak klikni na tlačítko “Mám zájem" a my se ti ozveme. :)