Talent Acquisition Manager
V Aktinu je pro nás práce i koníčkem a každý z nás je tak trošku srdcař. Naše produkty mají zákazníci rádi a my tak rosteme nejen v rámci ČR. Do týmu proto potřebujeme energické kolegy, kteří si vezmou každý nový projekt jako výzvu s cílem dosáhnout toho nejlepšího výsledku. Najít takové “supermany” však není jednoduché, HR tým proto rozšiřujeme o nového člena, který nám pomůže s hledáním těch správných talentů a budováním značky zaměstnavatele.
Jsme e-commerce, nejčastěji obsazujeme pozice v týmech marketingu, logistiky a salesu. Mám však i vlastní výrobu a vývojáře nových produktů. Při hledání se tedy budeš pohybovat na různých online kanálech. Důležité je, abys věděl/a kde hledat a jak následně rozpoznat toho nejvhodnější. Chybět ti proto nesmí ani empatie a správná intuice.
Co tě u nás čeká?
- porozumění náborovým potřebám jednotlivých týmů a specifikace pracovní pozice
- plánování průběhu výběrového řízení tak, aby vedlo k získání toho nejvhodnějšího kandidáta
- vyhledávání vhodných uchazečů skrze různé online kanály a jejich aktivní oslovování
- úzká spolupráce s hiring managery
- vytváření sítě kontaktů a budování vztahů s potenciálními uchazeči
- budování employer brandingu a podílení se na různých náborových online i offline aktivitách
- věci se snažíme zlepšovat a dělat je jinak a lépe, proto uvítáme, pokud budeš přicházet s nejrůznějšími možnostmi, jak zajímavé uchazeče oslovit
- další činnosti v rámci HR
Co u tebe hledáme?
- energii, zápal pro hledání vhodných uchazečů a komunikaci s nimi
- předchozí zkušenost s náborem, zahraničí a oblast e-commerce velkou výhodou
- kreativitu, kterou využiješ nejen při tvorbě inzerce, ale i v průběhu výběrového řízení
- angličtinu alespoň na úrovni B2
- dobrou orientaci na trhu práce, pracovních portálech i sociálních sítích - jednoduše víš, kde ty nejlepší uchazeče hledat
- znalost práce v ATS - Recruitis výhodou
- organizaci vlastní práce a schopnost umět si stanovit priority
Benefity
- prostor pro seberealizaci a příležitost pro další rozvoj
- kanceláře v Karlíně, nebo v centru Brna
- stravenkový paušál
- Multisport karta
- 25 dní volna
- příspěvek na penzijní, nebo životní pojištění
- kredity na nákup v eshopu
- jazykové vzdělávání
- ochutnávky sortimentu na pracovišti
- teambuildingové akce, přesvědčit se můžeš na našem Instagramu @lifeataktin
Průběh výběrového řízení
-
1
Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dnů od nás dostaneš zpětnou vazbu.
-
2
Uvidíme se na úvodním video hovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.
-
3
Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.
-
4
Setkáš se s kolegyněmi z HR - probereme náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.
-
5
Zavoláš si s naším CEO - na video hovoru se seznámíte s Michalem, který pro tebe bude mít několik otázek.
-
6
Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.