Talent Acquisition Manager

V Aktinu je pro nás práce i koníčkem a každý z nás je tak trošku srdcař. Naše produkty mají zákazníci rádi a my tak rosteme nejen v rámci ČR. Do týmu proto potřebujeme energické kolegy, kteří si vezmou každý nový projekt jako výzvu s cílem dosáhnout toho nejlepšího výsledku. Najít takové “supermany” však není jednoduché, HR tým proto rozšiřujeme o nového člena, který nám pomůže s hledáním těch správných talentů a budováním značky zaměstnavatele. 

Jsme e-commerce, nejčastěji obsazujeme pozice v týmech marketingu, logistiky a salesu. Mám však i vlastní výrobu a vývojáře nových produktů. Při hledání se tedy budeš pohybovat na různých online kanálech. Důležité je, abys věděl/a kde hledat a jak následně rozpoznat toho nejvhodnější. Chybět ti proto nesmí ani empatie a správná intuice. 

Co tě u nás čeká?

  • porozumění náborovým potřebám jednotlivých týmů a specifikace pracovní pozice
  • plánování průběhu výběrového řízení tak, aby vedlo k získání toho nejvhodnějšího kandidáta
  • vyhledávání vhodných uchazečů skrze různé online kanály a jejich aktivní oslovování
  • úzká spolupráce s hiring managery
  • vytváření sítě kontaktů a budování vztahů s potenciálními uchazeči
  • budování employer brandingu a podílení se na různých náborových online i offline aktivitách
  • věci se snažíme zlepšovat a dělat je jinak a lépe, proto uvítáme, pokud budeš přicházet s nejrůznějšími možnostmi, jak zajímavé uchazeče oslovit
  • další činnosti v rámci HR

Co u tebe hledáme?

  • energii, zápal pro hledání vhodných uchazečů a komunikaci s nimi
  • předchozí zkušenost s náborem, zahraničí a oblast e-commerce velkou výhodou
  • kreativitu, kterou využiješ nejen při tvorbě inzerce, ale i v průběhu výběrového řízení
  • angličtinu alespoň na úrovni B2
  • dobrou orientaci na trhu práce, pracovních portálech i sociálních sítích - jednoduše víš, kde ty nejlepší uchazeče hledat
  • znalost práce v ATS - Recruitis výhodou
  • organizaci vlastní práce a schopnost umět si stanovit priority

Benefity

  • prostor pro seberealizaci a příležitost pro další rozvoj
  • kanceláře v Karlíně, nebo v centru Brna
  • stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • 25 dní volna
  • příspěvek na penzijní, nebo životní pojištění
  • kredity na nákup v eshopu
  • jazykové vzdělávání
  • ochutnávky sortimentu na pracovišti
  • teambuildingové akce, přesvědčit se můžeš na našem Instagramu @lifeataktin
Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dnů od nás dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na úvodním video hovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáš se s kolegyněmi z HR - probereme náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.

  • 5

    Zavoláš si s naším CEO - na video hovoru se seznámíte s Michalem, který pro tebe bude mít několik otázek.

  • 6

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.