Čistíme sklady! Slevy až 75 % – TPW, Bodylab, Biotech, Go Nutrition, Nebbia, ...

Zavřít upozornění

Tip do diety: Užijte si low carb sushi, které má o 70 % méně kalorií

Tip do diety: Užijte si low carb sushi, které má o 70 % méně kalorií

Michaela Dobiášová Michaela Dobiášová před 18 dny Aktualizováno 20. 3. 2019

Kdo z vás už si taky někdy zamířil na sushi s domněním, že se bude jednat o zdravý a lehký oběd? 

Ryba, rýže, avokádo... To jsou všechno kvalitní a výživné potraviny, o tom žádná. Nepleťte si je ale s dietními! Jedna rulička sushi, ze které uděláte 5–6 kousků (maki), obsahuje okolo 300 kalorií. Na jeden oběd většinou spořádáme alespoň 2–3 takové ruličky. To jsou počty, co? Ve výsledku tedy může jít o pěkně kalorickou bombu. 

Pokud vám taková čísla nezapadají do denního příjmu, vyzkoušejte naše low carb sushi! Kouzlo speciální nízkosacharidové rýže tkví v obsahu tapiokového škrobu a vlákniny z konjaku. Díky nim se pyšní až o 70 % menším množstvím kalorií než klasická rýže. Abychom byli přesní, na 100 g to dělá pouhých 53 kalorií. No opravdu! 

Budeme potřebovat: 

Na 3 rolky (15 maki):

  • 3 plátky čerstvého lososa, avokáda nebo manga podle chuti (jeden plátek odpovídá cca 10–15 g podle zvolené suroviny)
  • 1 balení rýže Slim Rice Sushi
  • 3 plátky nori řasy 
  • 1 PL rýžového octa (nemusí být)

Navíc: 

1551477195_a_2402.jpg

Postup:

  1. Rýži vysypeme do misky a ochutíme rýžovým octem. 
  2. Plát nori řasy rozstřihneme napůl. Po ploše rozprostřeme 1/3 rýže. Zhruba 0,5 cm od jednoho z bočních okrajů necháme volný. Doprostřed položíme plátek lososa, avokáda, manga nebo čehokoliv, co nám zrovna přijde k chuti. Zarolujeme a nakrájíme na kolečka. 
  3. Vychutnáváme se sójovou omáčkou, wasabi pastou a nakládaným zázvorem.

Dobrou chuť!

1551477950_a_2402.jpg