Zákaznická péče s němčinou

Zákazník je pro nás v Aktinu na prvním místě a stejně tak by měl být i pro tebe. Máme velké plány a chceme dopřát zákazníkům (i jinak než česky mluvícím) co nejlepší péči, a proto hledáme posilu do našeho týmu zákaznické péče.

Baví tě komunikovat s lidmi a vždy rád/a pomůžeš, bez toho to nepůjde. Jsi trpělivý/á, vstřícný/á a empatický/á, současně ti nechybí ani schopnost asertivního jednání. Dokážeš pohotově reagovat a jakýkoliv problém řešíš s klidnou hlavou. V práci máš rád/a různorodost a tak přivítáš, že kromě péče o naše zákazníky uplatníš i svoje jazykové dovednosti, a to v komunikaci s německy mluvícími zákazníky.

Co tě u nás čeká?

  • péče o spokojenost našich zákazníků. Podílení se na výzkumů zákaznické spokojenosti, následném vyhodnocování a navrhování úprav.
  • žádné call scripty, komunikace se zákazníkem je na tobě.
  • každodenní komunikace se zákazníky - odpovídání dotazů, pomoc při nákupu.
  • komunikace s dopravními společnostmi ohledně stavu zásilek, aby se co nejrychleji a bez problému dostali k našim zákazníkům.
  • spolupráce s týmem logistiky a společné řešení reklamací a přání zákazníků, kreativitě se meze nekladou.
  • správa komentářů, recenzí a dotazů od zákazníků.

Požadavky

  • čeština či slovenština na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
  • angličtina na komunikativní úrovni
  • němčina alespoň na úrovni B2
  • bezproblémové využívání MS Office, zejména v Excelu a Wordu
  • zkušenost s komunikací se zákazníky je výhodou
  • komunikativnost, empatie a proaktivní přístup nejen v řešení problémů
  • týmovost a současně se nebát pracovat samostatně

Benefity

  • 8 hodinová pracovní doba, zákaznická podpora bude fungovat v čase 8:00 - 18:00
  • 25 dní dovolené
  • stravenkový paušál
  • Multisport kartu, nebo ActivePass
  • příspěvek na penzijní, nebo životní pojištění
  • kredity na nákup v e-shopu
  • jazykové vzdělávání
  • ochutnávky sortimentu na pracovišti
Mám zájem!

Průběh výběrového řízení

  • 1

    Zhlédneme tvé CV - zhodnotíme tvé znalosti a zkušenosti. Do 14 dní dostaneš zpětnou vazbu.

  • 2

    Uvidíme se na pohovoru - budeme se ptát, a také rádi zodpovíme tvé otázky.

  • 3

    Zašleme ti praktický úkol - zadání obdržíš e-mailem, a po úkolu ti dáme zpětnou vazbu.

  • 4

    Setkáš se s manažerem týmu nebo kolegou - proberete náplň práce, rozdělení práce v týmu a tvoji roli v něm.

  • 5

    Bereme tě! Pošleme ti pracovní nabídku a zahájíme nástupní proces.