Petra položila otázku
17. 2.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda nejde nějak lépe kompletovat nákupní košík. Již 3x jsem chtěla objednat zboží a než Vám dojde na sklad jedno zboží, chybí zase další ...
Petra
odpověděla
odpověděla
25. 2.
Dobrý den,
rozumíme, že to může být frustrující, a moc se omlouváme za komplikace.
Na naskladnění produktů pracujeme neustále, ale u některých oblíbených položek může docházet k rychlému vyprodání.
Doporučujeme si u vyprodaných produktů zapnout hlídání dostupnosti, abyste dostali upozornění hned, jak budou skladem.
Pokud byste potřebovali s objednávkou pomoci, neváhejte se na nás obrátit na e‑mailu podpora@aktin.cz.
Děkujeme za pochopení a vaši přízeň.
Hezký den,
Petra za Aktin.