Proteinová ořechová másla

Proteinové pomazánky jsou způsobem, jak nenásilnou formou přijmout o nějaký ten gram bílkoviny navíc. Nejčastěji se jedná o pomazánky na bázi čokolády nebo kvalitních ořechů obohacené o kvalitní mléčné bílkoviny.

Řazení

Proč si vybrat proteinová másla?

Proteinové pomazánky a másla představují výbornou alternativu k čokoládovým pomazánkám plných cukru a levných tuků, které se prodávají v každém supermarketu. Proteinové pomazánky obsahují ořechy v nejvyšší kvalitě, vysokoprocentní čokoládu nebo kakao a protein (obvykle mléčný či syrovátkový protein), který obohacuje produkt o kvalitní bílkoviny.

Nejlepší proteinové pomazánky

  • Vilgain Cheat Spread - první na řadu přichází proteinové máslo z naší dílny, za kterým si 100% stojíme. Více než polovinu obsahu tvoří ořechy pražené horkým vzduchem, které jsou doplněné o kvalitní syrovátkový protein a nezbytný třtinový cukr (maximálně 22 % obsahu). Máslo neobsahuje konzervanty, barviva ani nekvalitní oleje. Nejoblíbenější příchutí je lískooříškový krém s čokoládou následovaný mandlemi s bílou čokoládou a kokosem.
  • BIG BOY Lískoořechový krém s mléčnou čokoládou a proteinem představuje spojení nasucho pražených lískových ořechů s poctivou mléčnou čokoládou a syrovátkovým proteinem. Proteinový krém se navíc pyšní nízkým obsahem cukru.
  • Balíček zdraví Superprotein je veganské proteinové máslo, které si zakládá na bio rostlinných zdrojích. Máslo je bez lepku, GMO a umělých dochucovadel, a je slazeno stévií nebo kokosovým cukrem.
  • HealthyCo Proteinella je až skoro legendární proteinová pomazánka ze Švédska. Obsahuje kvalitní syrovátkový protein a maltitol, který má v porovnání s klasickým cukrem pouze polovinu kalorií. Jako negativum vidíme podstatně nižší podíl ořechů nebo vysoký obsah slunečnicového oleje. Kromě “klasiky” v podobě lískového oříšku s kakaem jsou oblíbenými příchutěmi slaný karamel nebo bílá čokoláda.

Ořechová másla jsou skvělým způsobem, jak dostat do denní stravy porci ořechů, které jsou plné bílkovin, zdravých tuků, nebo antioxidantů. Pokud si nevybereš z těch proteinových, zkus třeba slaná, sladká nebo 100% ořechová másla, mezi kterými objevíš arašídová nebo kešu másla. U každé ořechové pomazánky se ale přesvědč, jaké množství ořechů ve skutečnosti obsahují!