Instantní kaše

Řazení

Snídaňové kaše

Kvalitní instantní kaše spolehlivě zasytí a dodají energii na celé dopoledne. Snídaňové kaše by měly obsahovat komplexní sacharidy, dostatek vlákniny i notnou porci bílkovin. Pro dochucení můžeš sáhnout po medu, ořechovém másle, oříšcích a čerstvém nebo sušeném ovoci. Kromě klasiky v podobě instantní ovesné kaše nabízíme:

  • proteinové kaše jsou doplněné o kvalitní mléčný protein (obvykle syrovátkový), díky kterému si doplníš jídelníček o důležité bílkoviny. Mezi ty nejoblíbenější se řadí proteinová kaše Semix. U balených kaší je ovšem třeba pamatovat na dostatečný příjem živin, a v případě potřeby si připravit kaše dvě, případně kaši něčím doplnit.
  • bezlepkové kaše jsou přizpůsobené pro celiaky či jedince s alergií nebo intolerancí lepku. Na výběr máš např. rýžovou, pohankovou, jáhlovou nebo kukuřičnou kaši. Přestože je oves přirozeně bezlepkový, ne všechny ovesné kaše lze kvůli různým výrobním procesům považovat za bezlepkové. Vyhledávej proto vždy označení bez lepku!
  • kaše bez přidaného cukru přijdou vhod všem, kteří si hlídají každý gram cukru navíc, ať už kvůli hubnutí či jiným důvodům. Za ochutnání stojí minutové kaše Vilgain, které se pyšní naprosto čistým složením.

Instantní snídaňové kaše jsou oblíbené pro svou bleskovou přípravu. Pokud nejsi zastáncem instantních kaší a chceš si s přípravou snídaně trochu vyhrát, můžeš k přípravě kaší využít ovesné či jiné vločky.

Mohlo by tě také zajímat