Řazení

Hip Thrusty vs. Dřepy: Co je lepší na zesílení a vytvarování nohou a zadku?

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 hodinami

Vede k hezkému a silnějšímu pozadí snadnější cesta přes dřepy, nebo přes hip thrusty? Na to se podíváme v dnešním článku!

Proč bez spánku nerostou svaly a nehubneme? 6 tipů, jak se královsky vyspat

Šimon Bellovič
Šimon Bellovič včera

Spánek je pro nás velmi důležitý, a to nejen kvůli tomu, aby jste kvalitně regenerovali, ale také proto, abyste mohli pracovat a manipulovat se svojí hmotností. Jak na to?

Vláčná bábovka jen ze dvou ingrediencí, a navíc téměř bez práce

Kristína Močková
Kristína Močková před 2 dny
19

Super nadýchaná bábovka jen ze dvou ingrediencí, bez práce, a navíc s minimem kalorií. Tak už víš, co budeš péct o víkendu?

4 nejčastější důvody večerního přejídání a tipy, jak mu předejít

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 2 dny
2

Celý den se držíte, volíte ty nejdietnější potraviny, hlídáte si každý gram tuku, a když se dostanete večer domů, objeví se nezvladatelné chutě a vaše spižírna se začne otřásat v základech. A tak začínáte každý den znovu. Jak se z tohoto bludného kruhu dostat ven, vám poradíme v dnešním článku.

Nebe v hubě: Šťavnatý citrónovo-malinový dort potěší i dietáře

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 3 dny
2

Nažhavte troubu! Nadýchaný dort se dvěma druhy šťavnatých krémů a skvělými makry se stane pravidelnou položkou na vašem (nejen) víkendovém menu.

Objem paže dělá triceps! Jakých 6 cviků je nejúčinnějších?

Petr Loskot
Petr Loskot před 4 dny
1

Triceps tvoří většinu svalové hmoty paže. Pokud chcete, aby vaše ruce připomínaly medvědí tlapy, máme pro vás zásobník cviků, který vám s tím pomůže!

Průmyslové stravování škodí naší imunitě. Obnovte ji probiotiky a vlákninou

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 5 dny

Mikrobiom tvoří z větší části náš imunitní systém, produkuje značné množství "mozkové chemie", takže se dá předpokládat nemalý vliv na naši psychiku. Jak se podepsalo na stavu našeho mikrobiomu průmyslové stravování a jak docílíme pozitivního ovlivnění složení mikrobiomu a zlepšíme i naše zdraví?

Umíš mrtvý tah? 5 nejčastějších chyb, které stále děláme

Jan Caha
Jan Caha před 6 dny
1

Ty ještě neděláš mrtvý tah? Chyba! Podívej se, jak ho dělat správně, a vzhůru k novým #gainz.

Luxusní čokoládové brownies, na kterých si pochutnají i bezlepkáři

Kristína Močková
Kristína Močková před 6 dny

Tyto brownies z rýžové mouky potěší všechny bezlepkáře a milovníky alternativní mouky. Výsledkem jsou vláčné a křehké čokoládové kousky, které stojí za každou kalorii navíc. Na přípravu vám bude stačit jedna miska a pár základních ingrediencí.

Zničím bílkoviny v proteinovém prášku, když s ním peču a vařím?

Nicola Mužíková
Nicola Mužíková před 6 dny
6

Spousta fitness receptů používá protein do vaření a pečení zdravějších dortíků jako náhražku sladidla a samozřejmě pro vyšší výsledný obsah bílkovin v produktu. Jak je to s mýty kolem tepelné úpravy proteinu?

10 zásad, které by měl při snaze o hubnutí dodržovat každý

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 6 dny

Deset tipů pro úspěšné hubnutí, které vám pomůžou s dosažením stanovených cílů.

Krabičková dieta pro muže i ženy: Dostaňte se do formy snadno a rychle

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 7 dny

Do krabiček si připravíte jídlo, které máte rádi a zároveň máte pod kontrolou jeho kvalitu, množství a složení, což pomáhá snadněji a efektivněji hubnout. Vzorový jídelníček na celý týden najdete uvnitř článku.

Tuk spálíme i bez hodinek! Proč je kontrola tepové frekvence přežitek?

Petr Loskot
Petr Loskot před 7 dny

Snad od nepaměti se doporučuje pro nejlepší hubnutí běhat nebo sportovat v takzvané aerobní zóně, kde se nejvíce spalují tuky. Má smysl řešit při hubnutí aerobní zóny a tepové frekvence? Známe odpověď!

7 jednoduchých tipov ako bojovať proti chuti na sladké a ďalším prejavom PMS

Erika Zajacová
Erika Zajacová před 7 dny

Počas PMS sme podrážené, hladné a ubolené. Existuje spôsob, akým môžeme príznaky PMS zmierniť – a bojovať tak napríklad aj s nadmernými chuťami na sladké?

7 tipů, jak jíst a snadno hubnout, i když pracujete na směny

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 8 dny

Směnný provoz nemusí znamenat konečnou pro váš zdravý životní styl. Osvojte si pár návyků a žijte zdravě i s prací na směny. O jaké návyky se jedná, si přečtete v článku!

Ovoce a hubnutí: Úhlavní nepřítel, nebo věrný spojenec?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 8 dny

Všichni už jsme se někdy setkali s tvrzením, že ovoce by se mělo jíst jen dopoledne, protože jinak se po něm tloustne. Kolik cukru vlastně ovoce obsahuje a opravdu se nám banán po poledni uloží do tuku? Pokud v tomto ohledu stále tápete, je tento článek přesně pro vás.

Low fat, low carb, nebo paleo? Která dieta je ta nejlepší?

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 8 dny
6

Někdo má výsledky z nízkosacharidové, další se cítí nejlépe na paleo. Víte, o čem je řeč? No přece o dietách. Existuje jich nespočetné množství. Pojďme se podívat na známé i neznámé, jejich pozitiva i možná rizika.

7 tipů na svačiny s vysokým obsahem bílkovin, které si vezmete všude s sebou

Kristína Močková
Kristína Močková před 9 dny
2

Už vám dochází fantazie, co si s sebou vzít za jídlo do práce nebo do školy? Mrkněte a inspirujte se našimi tipy. O bílkoviny nebude nouze. Skleničkám od ořechových másel tak můžete dát nový smysl.

Jaký protein je nejlepší na hubnutí?

Petr Loskot
Petr Loskot před 9 dny

Bílkoviny mají v naší stravě výsostné postavení! Během hubnutí jsou to právě bílkoviny, kdo dokáže alespoň udržet svalovou hmotu. Jaký protein si ideálně vybrat do diety?