Řazení

Pravda o pečivu: Nemůže za to, že nehubneš. Proč si vybírat opravdu kvalitní?

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová včera
3

Pečivo je strašákem moderní doby, může za to, že se nám nedaří hubnout nebo dokonce tloustneme? Poznejte pravdu a naučte se vybrat opravdu kvalitní pečivo.

Top jídla, kterými můžete podpořit imunitu a zlepšit trávení

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 5 dny
3

V souvislosti s aktuální situací ohledně koronaviru ze všech stran slyšíme, že bychom měli chránit svoji imunitu. Ale co to vlastně znamená? A co tedy pro svoji imunitu můžeme udělat?

Ideální procento tělesného tuku: Kdy začít hubnout, a kdy naopak přibrat?

Petr Loskot
Petr Loskot před 6 dny

Dokonale vypracované postavy s minimálním množství tělesného tuku vidíme všude kolem nás. Navozují ale pocit, že by tak měl vypadat každý, kdo zdravě jí a hýbe se. Je ale zdravé mít tak nízké procento tuku? A kolik je tedy tak akorát?

Silná záda se nerodí jen v posilovně! 5 skvělých cviků na posílení svalů zad s vlastní vahou

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 6 dny

Opomíjené zádové svaly se mohou začít bolestivě ozývat třeba v období, kdy sedíme déle, než jsme zvyklí. Věnovat bychom jim měli stejnou pozornost jako třeba bicepsům nebo našim sedacím partiím. Po vyzkoušení těchto 5 cviků nám jistě dáte zapravdu, že i doma dokážete budovat silná záda, která poskytnou vaší páteři skvělou oporu.

Homeopatika: Léčba budoucnosti, nebo jen tabletky plné cukru bez účinku?

Petr Loskot
Petr Loskot před 7 dny
4

Léčba homeopatiky nabírá na obrátkách a dobývá si stále pevnější pozice v léčbě chřipky, nachlazení, nebo i daleko závažnějších nemocí. Zjisti, kde se skrývá hranice mezi účinnou léčbou a placebem!

Pravda o “zázračné” celerové šťávě: Nepomůže ti zhubnout ani detoxikovat

Petr Loskot
Petr Loskot před 8 dny
2

Podle zběžného průzkumu ve vodách Internetu by se zdálo, že celerová šťáva umí zázraky. Opravdu nám pomůže zhubnout, detoxikovat se, nebo je to jeden velký nesmysl?

Snídaně jako základ dne: Klíč k hubnutí, nebo přežitý mýtus?

Michaela Polcarová
Michaela Polcarová před 9 dny
4

Je snídaně opravdovým základem dne, nebo ji můžeme s klidným svědomím vynechat? To vše se dozvíme v dnešním článku, kde si také probereme, jaký vliv má snídaně na hubnutí.

Inzulínová rezistence a s ní spojená cukrovka 2. typu: Proč vzniká a je možné ji řešit?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 10 dny
2

Stále víc a víc lidí trápí inzulínová rezistence. A jelikož tento problém často končí cukrovkou druhého typu, je dobré mu věnovat pozornost. Jaké jsou rizikové faktory při vzniku inzulínové rezistence a je možné se vhodným nastavením výživy bránit?

Ořechová másla a ořechy
Aktin Creatine

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.

Pravda o cereáliích! Je lepší müsli, granola, nebo překvapí Nesquik?

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 11 dny
2

Představte si, že máte před sebou 2 misky cereálií. V jedné jsou čokoládové kuličky s mlékem a v druhé granola s mlékem. Kterou si vyberete? Opravdu je rozdíl v těchto potravinách tak velký? A není to vlastně jedno?

Proč jsou džusy a smoothies tajnou překážkou v hubnutí? Jak vybrat ty kvalitní?

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 12 dny
1

Znáte to, jak si koupíte půl litru smoothie nebo ovocné šťávy, dáte si první hlt, ani nemrknete a všechno je pryč? A hlad vás za chvíli otravuje zas? Jsou sice z ovoce, ale mají svá úskalí. Jaká to jsou?

Masožravcům rostou svaly rychleji. Jak je dohnat na rostlinné stravě?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 14 dny
2

Víte, čím se řídit při výběru rostlinných proteinů pro maximální nárůst svalové hmoty? Svaly vám porostou stejně rychle jako masožravcům a už dávno nebude platit, že na rostlinné stravě nelze vybudovat svaly!

8 mýtů o zdravém hubnutí. Kterým z nich stále věříte?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 16 dny

Žádné ovoce ani sacharidy po 18. hodině, při hubnutí se přece musí hladovět a jíst každé dvě hodiny, aby se nezpomalil metabolismus. Jakým dalším mýtům možná věříte a berou vám svobodu v životě?

Co jíst a jak suplementovat před tréninkem?

Petr Loskot
Petr Loskot před 17 dny

Co bychom měli před tréninkem jíst, když chceme podpořit sportovní výkon? A má vůbec smysl něco jíst, vždyť by nám mohla stačit taková bullet-proof káva... Nebo je to všechno trochu složitější?

Co ovlivňuje v našem těle lymfatický systém a co může způsobit jeho špatná funkce?

Kamil Šenk
Kamil Šenk před 19 dny
2

Lymfaticky systém ovlivňuje celkové zdraví organismu a problémy s ním mohou mít za následek například bolesti hlavy nebo celulitidu. V dnešním článku se dozvíte pár rad na to, jak v těle lymfatický systém rozproudit a k čemu ho vůbec potřebujeme.

7 nejčastějších otázek a odpovědí o příjmu bílkovin. Dostaňte ze svého tréninku maximum

Petr Loskot
Petr Loskot před 20 dny

Správně nastavený příjem proteinů je klíčový pro nárůst svalové hmoty i další metabolické pochody. Abyste se vyhnuli všem mýtům a polopravdám, které o příjmu bílkovin kolují, podívejte se pod pokličku těm nejčastějším otázkám.

Ztráta menstruace kvůli sportu není samozřejmost! Jak ji vrátit zpět?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 22 dny
2

Ztráta menstrauce v honbě za dokonalým fitness tělem je zdraví ohrožující stav, kdy dáváte v sázku své zdraví a především plodnost. Dnes se dozvíte, že k navrácení menstrauce stačí změnit jen pár věcí. Jak na to?

Aktin Protein Bar
Aktin Magnesium

Dosáhněte optimální funkce mozku správnou stravou a suplementací

Petr Loskot
Petr Loskot před 23 dny

Pro zlepšení výkonu mozkových funkcí jezte ryby, vejce a co dalšího?

Jak výživou podpořit zdraví prsou?

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 24 dny

Rakovina prsu je nejčastějším nádorovým onemocněním u žen. Jak se stravovat, abychom riziko u nás samotných snížily?

Jaký tuk je nejlepší pro tepelnou úpravu? Vyber si správně a nenič si zdraví

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 24 dny

Hodí se na pánev víc olivový, kokosový nebo jiný olej? To je nikdy nekončící debata. Pojďme si to zmapovat a dilema jednou provždy vyřešit!

Sport v těhotenství: Činek se vzdávat nemusíte! Které sporty jsou naopak rizikové?

Petr Loskot
Petr Loskot před 26 dny
5

Ani během těhotenství není důvod se sportem přestávat. Pohybem prospíváte sobě i dítěti. Je však potřeba dodržovat několik zásad. Které to jsou?

Tajemství naturálního objemu: 5 cviků, které nesmíš vynechat

Petr Loskot
Petr Loskot před 27 dny

Že do objemu stačí svatá trojice v podobě mrtvoly, dřepu a benče? Ne tak rychle, to vůbec nemusí být pravda! Jaké cviky a jejich modifikace jsou nejlepší pro nabírání svalové hmoty?

Jak na perfektně kulatý zadek? Ukážeme ti vzorový trénink a poradíme se stravou

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 28 dny

Bootybuilding hýbe světem. Mít krásně tvarované sedací partie, není jen výsadou fitness modelek. V dnešním článku vám ukážeme pěkně od základů, jak si nastavit jídelníček, trénink a regeneraci. A vy se můžete vydat na cestu k dokonale tvarovanému zadku!

Je stévie cestou za zdravějším životním stylem?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 29 dny

Stévie patří mezi sladidla s nulovou kalorickou hodnotou, se kterou si můžete osladit život zcela bez obav z tloustnutí. Jaký má vliv na naše zdraví a hodí se do zdravého jídelníčku?

Pravidelné pití limonád: Jaká s sebou nese rizika?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před měsícem

Limonády a sladké nápoje jsou spojeny s vyšší úmrtností. Co to pro nás znamená, máme jejich příjem omezit?

Aktin Vegan Protein Bar
Aktin Whey Protein