Podpora
po — pá
08:00 — 16:30
Kontakt
Mohlo by se ti hodit
Často se nás ptáte
Jak dlouho je balík k vyzvednutí na prodejně?
Objednávka je na prodejně uložena 7 kalendářních dní, tedy včetně víkendů a svátků. Pokud do té doby nebude objednávka vyzvednuta, vrátí se zpět na sklad a bude stornována. V případě jejího zaplacení bude částka vrácena zpět na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Pokud si přeješ prodloužit lhůtu na prodejně, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.
Co znamená dostupnost “každým dnem” a “dlouhodobě nedostupné”?
Každým dnem - Zboží je skladem obvykle do 1-2 pracovních dní.
Dlouhodobě nedostupné - Zboží aktuálně není dostupné u našeho dodavatele, pokud tě zajímají bližší informace, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.
Dlouhodobě nedostupné - Zboží aktuálně není dostupné u našeho dodavatele, pokud tě zajímají bližší informace, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze v případě stornované objednávky?
V případě, že došlo ke stornování objednávky, ať už z jakéhokoli důvodu, peníze budou vráceny zpět na kartu do 5 pracovních dní.
Jak stornovat objednávku?
Pokud je objednávka stále u nás a nedošlo k předání dopravci, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu. Pokud je objednávka již u dopravce, objednávku nepřebírej. Jakmile ji dopravce vrátí zpět k nám na sklad, vrátíme ti automaticky peníze zpět na kartu do 5-ti pracovních dní.
Mohu cokoliv upravit nebo změnit v již dokončené objednávce?
Pokud objednávka byla placena kartou a nebo již byla dokončena a předána dopravci, pak jakékoliv změny v ní nejsou možné, a objednávku je potřeba stornovat nebo nepřebírat. V opačném případě prosím neprodleně kontaktuj naši zákaznickou podporu.
Je možná výměna zboží?
Výměna jako taková možná není, za zboží vracíme peníze zpět jako u klasického vrácení, a pro objednání nového zboží je potřeba udělat novou objednávku.