Podpora

Po — Pá 08:00 — 16:30

Mohlo by se ti hodit

Často se nás ptáte

  • Jak dlouho je balík k vyzvednutí na prodejně?

    Objednávka je na prodejně uložena 7 kalendářních dní, tedy včetně víkendů a svátků. Pokud do té doby nebude objednávka vyzvednuta, vrátí se zpět na sklad a bude stornována. V případě jejího zaplacení bude částka vrácena zpět na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Pokud si přeješ prodloužit lhůtu na prodejně, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.

  • Co znamená dostupnost “každým dnem” a “dlouhodobě nedostupné”?

    Každým dnem - Zboží je skladem obvykle do 1-2 pracovních dní.
    Dlouhodobě nedostupné - Zboží aktuálně není dostupné u našeho dodavatele, pokud tě zajímají bližší informace, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.

  • Za jak dlouho mi budou vráceny peníze v případě stornované objednávky?

    V případě, že došlo ke stornování objednávky, ať už z jakéhokoli důvodu, peníze budou vráceny zpět na kartu do 5 pracovních dní.

  • Jak stornovat objednávku?

    Pokud je objednávka stále u nás a nedošlo k předání dopravci, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu. Pokud je objednávka již u dopravce, objednávku nepřebírej. Jakmile ji dopravce vrátí zpět k nám na sklad, vrátíme ti automaticky peníze zpět na kartu do 5-ti pracovních dní.

  • Mohu cokoliv upravit nebo změnit v již dokončené objednávce?

    Pokud objednávka byla placena kartou a nebo již byla dokončena a předána dopravci, pak jakékoliv změny v ní nejsou možné, a objednávku je potřeba stornovat nebo nepřebírat. V opačném případě prosím neprodleně kontaktuj naši zákaznickou podporu.

  • Je možná výměna zboží?

    Výměna jako taková možná není, za zboží vracíme peníze zpět jako u klasického vrácení, a pro objednání nového zboží je potřeba udělat novou objednávku.