Řazení

Nedostatkem vitamínu D trpí až miliarda lidí. Víte, co vám hrozí?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 16 hodinami

Prakticky neuplyne týden, abychom někde v médiích nezaregistrovali zprávu týkající se vitaminu D a souvislosti se zdravím kostí, imunitou, rakovinou a vším, co si dokážeme představit. Čelíme skutečné epidemii nedostatku vitaminu D?

Svaly, síla, nebo pálení tuku? Sestav si trénink podle představ

Tomáš Bouzek
Tomáš Bouzek před 3 dny
4

Podmínkou stabilního přírůstku hmoty a síly je smysluplně sestavený tréninkový plán. Máš takový? Ujisti se o tom. Pokud zjistíš, že nemáš, rovnou si ho sestav.

8 nejzajímavějších českých fitness youtuberů, které se vyplatí sledovat

David Chmátal
David Chmátal před 4 dny

Koho a proč sledovat na českém fitness Youtube? Edukace, výkony, zábava - najděte si to své!

Zvedej víc a běhej dál! Začni používat citrulin malát

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 13 dny

Citrulin je často opomíjeným doplňkem stravy, což je velká chyba! Suplementace citrulinem dokáže pomoci jak se silovým, tak i s vytrvalostním výkonem! Poznej novou úroveň tréninku díky správnému používání citrulinu potažmo citrulin malátu!

Bicepsovým zdvihem k pažím jako Schwarzenegger. Cvičíte ho správně?

Jan Caha
Jan Caha před 17 dny

"Kolik dáváš na bicepsový zdvih", se běžně nikdo nikdy nezeptá. Pokud však vaše paže budou vypadat jako od vítěze letošní Olympie, šance, že se tím budete moct pochlubit, se značně zvyšují. Jak jej však provádět správně?

Menší, nebo větší váha na čince: Který způsob je pro maximální svalový růst efektivnější?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 19 dny

Recept na zpevněnou postavu a svaly pevné jako skála najdeme v posilovně. Jaké váhy volit pro optimální zatížení?

Jak na vnitřní stranu stehen? 5 cviků, po kterých budou vaše nohy v ohni

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 25 dny

Dnes se dozvíte, jak nejlépe vyzrát nad svými stehny! Kombinace výživy a komplexního tréninku je tou správnou cestou, jak získat dokonalé nohy. Takže, jak na to, dámy?

Vybudujte novou svalovou hmotu díky udržení svalů pod delším napětím

Jan Caha
Jan Caha před 26 dny
1

Čas pod napětím. Že je to pro vás neznámá tréninková proměnná? Račte se s ní seznámit! Možná vám soustředění právě na TUT (time under tension) přinese vytoužené nové gainz.

Za jak dlouho jít cvičit znovu stejnou svalovou partii?

Petr Loskot
Petr Loskot před 29 dny
5

Pokud si sami sestavujete tréninkový plán, určitě jste se někdy pozastavili nad tím, jaká frekvence tréninků vám zajistí nejrychlejší výsledky. Je vhodnější partii procvičit jednou, dvakrát, nebo dokonce třikrát týdně? A která varianta bude nejlepší pro vás? Na vše vám odpoví dnešní článek.

Jak vybudovat mohutné paže? Zkus správně provedený francouzský tlak

Jan Caha
Jan Caha před měsícem
4

Silné paže nezískáš cvičením bicepsu na tisíc způsobů, nesmíš taky zapomenout cvičit triceps. Jak na mohutné paže pomocí francouzských tlaků, se dozvíš uvnitř článku.

6 míst, kde (ne)randit s kulturistou

Jan Caha
Jan Caha před měsícem
3

Rozhodli jste se vyběhnout na rande s kulturistou, a tak trochu nevíte, co byste měli od něho očekávat a na co se připravit? Tady je malý návod toho, co všechno vás může čekat.

Silovka, nebo pumpování? Kolik opakování je nejlepší pro růst svalů?

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem

Kámo, aby ti rostly svaly, tak musíš cvičit aspoň 8-12 opakování v sérii, jinak to nemá cenu. Je tomu opravdu tak, nebo záleží úplně na něčem jiném než na počtu opakování?

Jak je to s těmi anaboliky a nebezpečnými éčky v proteinech?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před měsícem

Rádi byste obohatili svůj jídelníček o nějaký ten protein, ale máte strach, že by vám mohl ublížit? Informace o bezpečnosti proteinů a ještě mnohem více najdete v tomto článku.

Rychlost, síla, výkon. Které suplementy jsou nejlepší pro Crossfit?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před měsícem
2

Jaké suplementy jsou nejlepší pro CrossFit a opravdu pomůžou zlepšit výkon a urychlit regeneraci?

10 tipů na domácí cvičení pro ženy podle YouTube, zn. bez náčiní

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před měsícem
3

S vizí nového těla nemusíte jen do fitka. Pořádný trénink si můžete dát také z pohodlí vašeho domova. Bude vám k tomu stačit jen cvičební podložka a youtube. Výmluvy typu "nemám čas, je to drahé" hoďte za hlavu! V 10 tipech na domácí cvičení si jistě najdete to své.

Fenomenální Djokovič a jeho bezlepková strava. Může pomoci i vám dostat se na sportovní vrchol?

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před měsícem
16

Až po přechodu na bezlepkovou stravu se s Novaka Djokoviče stává doslova tenisový zabiják. Může za jeho úspěchy bezlepková strava?

Kdy kardio opravdu pálí svaly a jak tomu předejít

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem
2

Někteří ho milují, jiní jsou jeho zarytí odpůrci. Ano, řeč je o kardiu. Jsou však mezi námi i tací, kteří by jej třeba i rádi dělali, ale strach ze ztráty svalové hmoty je silnější než touha zaběhat si nebo vyrazit na kolo. Jak je to doopravdy? Zničí kardio naše pracně vybudované svaly, nebo nejsou obavy na místě?

10 tipů, jak úspěšně zvládnout jakoukoliv překážku a plnit si své cíle

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před měsícem

Přehnané a nepromyšlené cíle jsou většinou odsouzeny k neúspěchu. Abychom dosáhli toho, co chceme, musíme se připravit. Podívejte se na našich 10 rad, které vám s jistotou vaši cestu ulehčí.

5 nejlepších cviků pro pevný zadek, které zvládneš v každé posilovně

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před měsícem
1

Pevný, kulatý zadeček, to je, oč tu běží. Nepotřebujeme dělat desítky cviků, stačí těchto 5 a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Bez této silné pětky se žádná fit žena neobejde.

Ještě více bílkovin v jídelníčku silového sportovce. Kdy to může mít opravdu smysl?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 2 měsíci
2

Bílkoviny hýbou fitness světem. Pomohou nám vyšší příjmy bílkovin k ještě lepším sportovním výsledkům? Pojďme se podívat na nejnovější zjištění!