Řazení

Můžeme přetrénovat špatnou stravu?

Ondřej Klein
Ondřej Klein včera
8

"To vycvičím!" ...Tak zní jedna z nejčastějších "omluv" fitness lidí, kteří si dopřávají nějaké jídlo z fast foodu. Nakolik mají pravdu? Jde to opravdu tak jednoduše?

7 nejlepších cviků pro zesílení, vytvarování a rozvoj svalů přední strany stehen

Petr Loskot
Petr Loskot před 3 dny

Dnes si představíme nejefektivnější cviky k vytvarování, posílení a zesílení přední strany stehen!

Rumunský mrtvý tah vytvaruje a posílí zadek i hamstringy. Jak na něj bez chyb?

Petr Loskot
Petr Loskot před 5 dny

Rumunský mrtvý tah je zcela svébytnou variantou klasického mrtvého tahu, která více zatěžuje hýžďový sval a zadní stranu stehen (hamstringy). Zpozornět by tak měli především ti z vás, kteří usilují o cílené zesílení a vytvarování těchto partií.

Domácí trénink pro zadek k nakousnutí

Martina Vašáková
Martina Vašáková před 6 dny

Přinášíme vám přehled účinných cviků pro zpevnění hýžďových svalů, které vám pomohou udělat vytvarovaný a pevný zadek!

Chcete zhubnout? Zařaďte silový trénink a vyhněte se nudě na rotopedu

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 7 dny

Můžeme zvedáním těžkých vah dosáhnout štíhlejšího těla? Nemusíte trávit hodiny na páse, abyste zhubli. Díky silovému tréninku získáte hezky tvarovanou postavu.

Představujeme hip thrust, jeden z nejlepších cviků na dokonalý zadek

Jan Caha
Jan Caha před 11 dny

Nekonečné série roznožování a snožování vám ten hezký zadek neudělají. Seznamte se s hip thrusty a sledujte, jak se vaše pozadí kulatí a... konečně pořádně vypadá!

Aktin Protein Bar

Kolikrát týdně cvičit a jak si rozdělit partie pro rychlé výsledky?

Petr Loskot
Petr Loskot před 12 dny
13

Kolikrát týdně máme trénovat? Máme pro vás komplexní návod na to, jak si rozložit trénink podle vašich časových možností!

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 19 dny
1

Leden je vždy ve znamení nových předsevzetí, začátků, ale také nových startů v plnění mnoha snů nebo cílů. Jedním z nich může být i svalnatější, štíhlejší nebo jednoduše více fit postava. Jak se k ní propracovat?

Hip Thrusty vs. Dřepy: Co je lepší na zesílení a vytvarování nohou a zadku?

Petr Loskot
Petr Loskot před 20 dny

Vede k hezkému a silnějšímu pozadí snadnější cesta přes dřepy, nebo přes hip thrusty? Na to se podíváme v dnešním článku!

Objem paže dělá triceps! Jakých 6 cviků je nejúčinnějších?

Petr Loskot
Petr Loskot před 24 dny
1

Triceps tvoří většinu svalové hmoty paže. Pokud chcete, aby vaše ruce připomínaly medvědí tlapy, máme pro vás zásobník cviků, který vám s tím pomůže!

Umíš mrtvý tah? 5 nejčastějších chyb, které stále děláme

Jan Caha
Jan Caha před 25 dny
1

Ty ještě neděláš mrtvý tah? Chyba! Podívej se, jak ho dělat správně, a vzhůru k novým #gainz.

6 cviků na kulatá ramena a mohutné trapézy

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem
3

Jak správně a efektivně cvičit ramena? Na to se zaměříme v dnešním článku!

Aktin Vitamin D3

Únava, špatná regenerace a zhoršený výkon. Co dalšího způsobí nedostatek hořčíku v těle?

Jakub Kalus
Jakub Kalus před měsícem

Optimální hladina hořčíku v organismu dokáže bojovat proti křečím, únavě nebo proti svalovému poškození plynoucího z tréninků, závodů či zápasů. Jak vyzrát na optimální hladinu hořčíku, poradí dnešní článek.

Co jíst pro vysněnou postavu? Stravovací základy pro pokročilé

Ondřej Klein
Ondřej Klein před měsícem

Co jíst pro zdravé tělo, silnou mysl a vysněnou postavu? Máme pro vás moderního průvodce světem stravování.

7 nejlepších cviků pro komplexní rozvoj prsních svalů

Petr Loskot
Petr Loskot před měsícem
2

K velkému hrudníku benchpress prostě nestačí! Na jaké cviky bychom ve svém tréninku prsních svalů neměli zapomínat?

Bez sacharidů nikdy nepodáš maximální výkon, tvrdí vědci v nové studii

Ondřej Klein
Ondřej Klein před měsícem
2

Když víš, jak manipulovat s příjmem sacharidů, začnou se dít zázraky. Doslova. Jak to, že najednou zvládnu to, o čem jsem si ještě před týdnem nechal jen zdát?!

Bench press a růst síly: Je lepší cvičit čtvrteční, poloviční, nebo kompletní rozsah pohybu?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před měsícem
2

Nenechat se vybláznit k příliš vysokým váhám a cvičit kontrolovaně a bezpečně s plným rozsahem pohybu patří mezi zásady zkušených sportovců. O co se okrádáme, když cvičíme jen napůl?

Záda jako letiště! 7 cviků na pořádné véčko

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 měsíci

Snad každý muž by chtěl mít velká a široká záda, která dokážou divy nejen v posilovně, ale také přitáhnout pozornost řady opačného pohlaví. Podívejme se na několik základních cviků pro perfektní záda!

Aktin Protein Bar

10 typů lidí, které potkáváme v posilovně po Novém roce!

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 2 měsíci

Po Novém roce najdeme v každém gymu spousto nových lidí. Našli jsme 10 unikátních novoročních typů z posilovny. Znáš je taky?

Proč žijeme falešný život na sociálních sítích?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 2 měsíci
1

Věděli jste, že někteří lidé při honbě za oceněním na Instagramu dokáží vytvářet falešný obsah v podobě zinscenovaných fotografií? Touha po ocenění se nyní přenesla do rovin sociálních sítí a dnešní palec nahoru u fotografie je včerejší pochvala od reálné osoby. Je to však skutečné a opravdové?

4 důvody, proč má smysl dělat kardio nalačno

Petr Loskot
Petr Loskot před 2 měsíci

To, že nám kardio nalačno nezajistí zázračné úbytky tělesného tuku, už je asi všeobecně známý fakt. Přece jen ale existují určité benefity, pro které se vyplatí jej zařadit. A jaké že to jsou?

Zaměřeno na hloubku zádových svalů. Jak vybudovat hmotu zad?

Jan Caha
Jan Caha před 2 měsíci

Záda mají dva rozdílné pohledy, jedním je šířka a druhým je hloubka. A právě druhý jmenovaný pohled je tím, který je stále vyhledávanější. Jak na to, abyste měli co "nejhlubší" zádové svaly, které budou doslova vystupovat z trička při pohledu zezadu?

Nedostatkem vitamínu D trpí až miliarda lidí. Víte, co vám hrozí?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 2 měsíci

Prakticky neuplyne týden, abychom někde v médiích nezaregistrovali zprávu týkající se vitaminu D a souvislosti se zdravím kostí, imunitou, rakovinou a vším, co si dokážeme představit. Čelíme skutečné epidemii nedostatku vitaminu D?

Svaly, síla, nebo pálení tuku? Sestav si trénink podle představ

Tomáš Bouzek
Tomáš Bouzek před 2 měsíci
4

Podmínkou stabilního přírůstku hmoty a síly je smysluplně sestavený tréninkový plán. Máš takový? Ujisti se o tom. Pokud zjistíš, že nemáš, rovnou si ho sestav.

Aktin Vegan Protein Bar