Řazení

Vegetariánství očima masožravce. Poznejte pro a proti bezmasé stravy

David Chmátal
David Chmátal před 15 hodinami

Pohled na historii i současný trend bezmasé stravy z druhého břehu očima, které nepřehlíží fakta.

Jak vybrat potréninkový protein? Boříme mýty o kaseinu a hydru

Petr Loskot
Petr Loskot včera
8

Zvolit vhodný proteinový přípravek po výkonu nemusí být zcela snadné. Musíte vzít v potaz hned několik aspektů, které mohou velmi výrazně ovlivnit schopnost vašeho těla budovat svalovou hmotu, opravit svaly podílející se na výkonu nebo vyvolat anabolickou odezvu. Který protein je ten nejlepší po výkonu?

Průměrný Čech sní ročně 82 kilo masa. Co dalšího se do nás vejde?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 3 dny

Máme k dispozici nejaktuálnější statistiky tuzemské spotřeby surovin. Jaké potraviny doprovázely rok 2018 a proč jíme o tolik masa více než loni?

Hubnete a máte hlad? Brambor můžete sníst skoro 5x více než rýže

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 3 dny

Ačkoliv je známe už dlouhou řádku let, jsou brambory poslední dobou ve fitness výživě poněkud opomíjeny. Jejich nutriční vlastnosti i obsah vitaminů a minerálních látek si však o místo na našich talířích přímo říkají. Jaké výhody nám konzumace brambor přináší a jak je správně připravovat?

BCAA zvyšují rozpad svalů: Žhavá novinka, nebo zavádějící informace?

Petr Loskot
Petr Loskot před 3 dny

Není to tak dávno, co fitness světem otřásla šokující informace – BCAA prý zvyšují rozpad svalů! Je tomu ale opravdu tak, nebo je informace zavádějící, a vy se tak začínáte o svoje svaly bát zbytečně?

Nedostatkem vitamínu D trpí až miliarda lidí. Víte, co vám hrozí?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 4 dny

Prakticky neuplyne týden, abychom někde v médiích nezaregistrovali zprávu týkající se vitaminu D a souvislosti se zdravím kostí, imunitou, rakovinou a vším, co si dokážeme představit. Čelíme skutečné epidemii nedostatku vitaminu D?

Ale když mně to nechutná! Proč a jak se naučit jíst kysané mléčné výrobky?

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 9 dny
1

Kysané mléčné výrobky se obecně velké oblibě netěší. Jaká škoda! Mají mnoho benefitů, o kterých možná ani nevíte. Podívejte se na naše tipy, jak se v nich můžete lépe vyznat a s čím je jíst. Tak co, dáte jim ještě šanci?

The Game Changers: Musíme se pro zdraví a špičkový sportovní výkon stát vegany?

Petr Loskot
Petr Loskot před 9 dny

Game Changers. Film, který obletěl svět a vyvolal velký poprask v oblasti výživy. Tvůrci nám v něm předkládají nesporné výhody rostlinné stravy a vyvrací fakt, že pokud chceme být silní, musíme jíst hodně masa. Je ale vše, co ve filmu zaznělo, pravda? Nebo by si některá tvrzení zasloužila objektivnější hodnocení?

Pravda o Coca-Cole! Výživová tragédie, nebo účinný lék?

Petr Loskot
Petr Loskot před 10 dny
1

Coca-Cola je sice ve fitness světě pořádný postrach, ale co dělat, když na jednu máme občas chuť? Jak ji pak zakomponovat do dne tak, aby vlastně nebyla problémem? Koukněme na colu objektivním okem vědy.

Je veganství zdravé? Pro a proti dietnímu režimu, který přerostl v životní styl

Petr Loskot
Petr Loskot před 13 dny
5

Veganství, ať už je z jakéhokoliv důvodu, se stává čím dál populárnějším. Víte ale, co všechno obnáší, jaké jsou jeho benefity a jaké negativní dopady může mít?

Arašídové máslo - proč bere fitness výživu útokem?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 14 dny

Arašídové máslo vtrhlo na český trh jako uragán. Hned poté, co se začalo hojněji objevovat i v prodejnách sportovní výživy, začalo se stejně často objevovat i v jídelníčcích vyznavačů fitness a zdravého životního stylu. Proč tomu tak vlastně je?

Díky biopotravinám nebudeme zdravější ani hubenější. Proč se vyplatí je kupovat?

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 17 dny

Věříte, že biopotraviny se od "obyčejných" potravin liší enormním obsahem živin? Že si zlepšíme zdraví, když jim dáme přednost? Není to celá pravda. Přečtěte si, co je na biopotravinách doopravdy přitažlivé!

Matko přírodo, proč jsi udělala ženám to hubnutí tak těžké?

Agáta Szturcová
Agáta Szturcová před 17 dny
2

Začněte hubnout s rozumem tak, že se z toho po pár týdnech frustrovaně nezblázníte. Stojí to za to, fakt.

Geneticky modifikované potraviny mohou zachránit statisíce životů. Jsou ale bezpečné?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 17 dny

Množství lidí na planetě se neustále zvyšuje a je více než jasné, že současná produkce potravin nám v budoucnu jednoduše nebude stačit. Mohou nám v tomto ohledu pomoci geneticky modifikované potraviny a měli bychom se jich bát?

Snadnější hubnutí a ušetřené peníze. Co dalšího získáme krabičkováním?

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 18 dny

Krabičkování určitě znáte. Víte ale, jaké výhody vám může přinést? Napadlo vás někdy, že kromě kontroly nad stravováním třeba ušetříte? Více se dočtete v uvnitř článku.

Piju protein, ale výsledky nikde! Vyplatí se to vůbec?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 22 dny
4

Je proteinový nápoj skutečně tak zázračný, svalotvorný a nenahraditelný, anebo se toho za #gains skrývá o něco víc?

Kdy je nejlepší užívat kreatin?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 22 dny
4

Nekončící spor vyřešen! Konečně je snad už všem nad slunce jasné, kdy je nejvhodnější ten bájný kreatin užívat. Po tréninku, před tréninkem, při svitu luny nebo jen při zatmění měsíce? My máme odpověď!

Otroci zdravé stravy aneb Když se ze zdravého životního stylu stane posedlost

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 24 dny

Vyřadili jste ze stravy všechny obilniny, tuky, cukry a maso ve snaze jíst co nejzdravěji? Pak byste se měli něco dozvědět o ortorexii, tedy přehnané závislosti na zdravém jídle, která může mít negativní vliv na váš zdravotní stav a životní pohodu.

Podzimní splín? Zatoč s ním pomocí správné stravy

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 24 dny

Podzim je pro osoby s psychickým onemocněním kritickým obdobím a nějakému tomu splínu se v tomto ročním období nevyhne téměř nikdo. Nenechte si ale zkazit náladu a proti depresi a špatné náladě bojujte pomocí správné výživy.

Klíč k hubnutí ve dvou slovech: kalorický deficit! Jak ho snadno spočítat?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 25 dny
4

Že nějaký kalorický deficit existuje, víme přece všichni, ale jak si ho představit a jak poznáme, že jsme v kalorickém deficitu a můžeme hubnout? Na to si dnes odpovíme!