Řazení

Nedostatek spánku: Zvyšuje stres, chuť k jídlu a zpomaluje svalový růst

Zuzana Gáliková
Zuzana Gáliková před 9 dny
1

Všichni chceme být produktivní, ale den je nám krátký. Jako nejlepší řešení se zdá obětovat pár hodin spánku. Je to ale dobrý nápad? Co když si naopak škodíme? Přečtěte si, jak může deficit spánku působit na naše zdraví, stravování nebo hubnutí!

Domácí trénink celého těla pro muže #makamdoma

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 10 dny
1

Pokud jsme zdraví a netrápí nás žádné zdravotní obtíže, momentálně nám nezbývá nic jiného než cvičit doma. Proto vám dnes přinášíme trénink celého těla pro muže. Ručíme za to, že i doma si pořádně máknete.

Výbušnost, dynamika, ztráta tuku! Objevte kouzlo zapomenutého švihadla

David Chmátal
David Chmátal před 10 dny
1

Švihadlo – dětská hra využívaná předními atlety a filmovými hvězdami. Objevte jedno z nejkomplexnějších cvičení znovu! Můžete jej provádět naprosto kdekoliv.

Společně, ale každý sám. Jak můžeme porazit koronavirus?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 12 dny

Těžko si někdo z nás začátkem roku při čtení zpráv o masovém šíření koronaviru představil, že takové hrozbě budeme čelit i v Česku. O dva měsíce později tu máme nezbytná opatření, díky kterým pandemii porazíme. Co proto my všichni můžeme udělat?

10 tipů na domácí cvičení pro ženy podle YouTube, zn. bez náčiní

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 12 dny
5

S vizí nového těla nemusíte jen do fitka. Pořádný trénink si můžete dát také z pohodlí vašeho domova. Bude vám k tomu stačit jen cvičební podložka a youtube. Výmluvy jako "nemám čas, je to drahé" hoďte za hlavu! V 10 tipech na domácí cvičení si jistě najdete to své.

Kreatin není jen na svaly a sílu. Může nám pomoci i s depresemi

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 13 dny

Kreatin patří mezi nejpoužívanější a nejdiskutovanější suplementy, na které můžeme ve sportovním světě narazit. Oblíbený je pro své účinky na zvýšení maximální síly, krátkých intenzivních výkonů a pro podporu výkonu v kolektivních sportech. Může nám ale pomoci i s depresemi?

Jak se zbavit všech škodlivých látek na ovoci a zelenině?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 13 dny

Na ovoci a zelenině, které jsou běžně k dostání, zůstávají zbytky pesticidů. I když jsou tato množství stopová, je dobré jejich příjem co nejvíce omezit. Stačí ovoce a zeleninu pouze omýt, nebo existují efektivnější postupy?

Dostaňte se do formy: Trénink a strava podle hvězdné trenérky Jillian Michaels

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 13 dny
6

Jillian Michaels a její cvičební programy se zaměřením na zpevnění postavy a redukci tukové tkáně se jíž dávněji dostaly do povědomí žen, které si přejí cvičit doma. Jaké jsou její nejznámější cvičební programy a jak bychom měli jíst pro viditelné výsledky?

Aktin Protein Bar
Aktin Creatine

Zdroje tvrzení uvedených na tomto banneru naleznete v popisku u daného produktu.

Domácí trénink celého těla pro ženy #makamdoma

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 14 dny

Pokud jsme zdraví a netrápí nás žádné zdravotní obtíže, momentálně nám nezbývá nic jiného než cvičit doma. Proto vám dnes přinášíme trénink celého těla pro ženy. Ručíme za to, že i doma si pořádně máknete.

10 tipů, jak se doma zabavit a nečumět jen na Netflix

Agáta Szturcová
Agáta Szturcová před 14 dny

Na takovouhle situaci jsme nikdo nebyli ready. Vůbec. Pokud ale nechceš dostat od provozovatele Netflixu ban za nadměrné užívání (určitě to existuje!), měl/a by ses mrknout na těchhle pár tipů, které ti tohle zvláštní období zpříjemní a přidá mu trochu hodnoty.

Braňte se koronaviru: Jak si správně mýt ruce a používat roušku

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 14 dny

Nutnost dodržovat hygienu se v období pandemie virového onemocnění ještě stupňuje. Problém je, že až 95 % lidí si umývá ruce špatně. Patříte mezi ně? A víte, jak správně nosit roušku?

Je bezpečné objednat si domů jídlo nebo potraviny během pandemie koronaviru?

Petr Loskot
Petr Loskot před 15 dny

Při pohledu na čekací doby pro rozvoz potravin a hotových jídel poskytovaný některými prodejci potravin či restauracemi je jasné, že je tato služba v současné situaci využívána více než kdy dříve. Jak rizikový je ale z pohledu onemocnění COVID-19 rozvoz potravin nebo hotových jídel ve srovnání s osobním nákupem v obchodu?

10 nejlepších jógových programů na YouTube pro začátečníky i pokročilé

Tereza Koukalová
Tereza Koukalová před 15 dny

Zkuste si doma v pokoji nebo venku zacvičit podle některých z nabízených videí a možná józe a jejím účinkům propadnete naplno.

Máte rádi sladké? 10 tipů, jak mlsat zdravě a nepřibrat

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 15 dny
2

Pravidelně si dopřávat něco dobrého a přitom nepřibrat ani gram tuku navíc? To je snem nejednoho z nás. My vám dnes ukážeme deset dobrot, na kterých si pochutnáte, zaženete chutě na sladké, a navíc si i udržíte formu.

Tučné mořské ryby, omega 3 mastné kyseliny a vitamin D pomáhají v prevenci i léčbě onemocnění koronavirem

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 16 dny
4

Drtivá většina populace přijímá nedostatečné množství omega 3 mastných kyseliny i vitaminu D. To se projevuje na mnoha úrovních zdraví organismu. Můžeme zvýšeným příjmem podpořit naši imunitu a zvýšit šanci na zotavení se z nákazy koronavirem?

7 tipů, jak na posílení imunity nejen při epidemii koronaviru

Jakub Kalus
Jakub Kalus před 16 dny

Imunita je něco, co si do určité míry můžeme koupit, a to například suplementací, kvalitními potravinami a podobně. Jak můžeme v těchto těžších časech imunitu podpořit?

Sportovní náčiní
Aktin Creatine

Jaký lék je vhodné použít jako součást léčby při onemocnění koronavirem?

Petr Loskot
Petr Loskot před 16 dny
2

Francouzský ministr zdravotnictví Olivier Veran v sobotu 14. března na svém Twitteru uvedl, že užívání známého léku ibuprofen může zhoršit celkový průběh onemocnění koronavirem, takže bychom měli raději volit paracetamol. Co je na tom pravdy a jakou účinnou látku při zmírňování příznaků tohoto onemocnění zvolit?

Deload: Jaké výhody má pauza od zvedaní těžkých vah?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 17 dny

Pokročilí sportovec by měl více přemýšlet nad svým tréninkem, jinak mu hrozí únava a vyšší riziko zranění. Pomoci může deload. Víte, jak ho správně využívat?

Běháte správně? Zkuste těchto 5 tipů pro efektivní a zdravý běžecký styl

Romana Volgemutová
Romana Volgemutová před 17 dny
6

Běhání nám pomůže zlepšit fyzickou kondici, bojovat se stresem, zlepšit srdeční práci a podpořit imunitu. Víte, jaké základní techniky při běhu dodržovat, aby běhání vašemu zdraví spíše neubližovalo?

10 tipů, jak se vypořádat se stresem nebo úzkostmi spojenými nejen s koronavirem

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 17 dny

Zpravodajské portály se předhánějí v rychlosti informování o nových případech infekce virem COVID-19, což se pravděpodobně podepíše na našem psychickém zdraví. Co s tím? Naučte se pracovat se stresem a úzkostí. Poradíme pár technik, jak na to.

Buďte zdravější, soustředěnější a odolnější vůči stresu díky očistění mysli. Poznejte mindfulness

Romana Volgemutová
Romana Volgemutová před 18 dny
1

Mindfulness se nabízí jako jedna z možností, jak být zdravější, klidnější a spokojenější se svým životem. Poznejte kouzlo mindfulness v dnešním článku.

Nouzový stav v ČR: Co to pro nás znamená, odkud bychom měli čerpat kvalitní informace a jak trávit volný čas?

Petr Loskot
Petr Loskot před 19 dny
1

Vláda České republiky vyhlásila dne 12. března ve 14:00 nouzový stav, který začíná podstatně ovlivňovat život všech obyvatel naší země. Pojďme se podívat na základní informace, které jsou pro aktuální situaci nejpodstatnější.

Zavřené fitko? Nezoufej, pořádně si zacvičíš a sexy postavu vytvaruješ i doma s pomocí Blogilates

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 19 dny

Pevné tělo díky cvičení jen vlastní vahou? S Blogilates to zvládnete! Najděte si cvičební plán dle svých cílů, pusťe si video na youtube a směle do toho!

Jak nepropadat panice, žít aktivně a snížit riziko nákazy koronavirem?

Tereza Havlínová
Tereza Havlínová před 19 dny
2

Kvůli aktuální situaci panující kolem koronaviru nám víří v hlavě spousta otázek. Sami pochybujeme, jestli na ně máme ty správné odpovědi. Známe ale pár způsobů, jak posílit imunitu a snížit riziko nákazy.

Ořechová másla a ořechy
Přílohy