Řazení

Chcete mít dlouhý a spokojený život? Cvičte!

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 13 dny

Dlouhý a spokojený život plný zdraví je považován za jednu z nejdůležitějších hodnot dnešní společnosti. Cestu k jeho dosažení si přitom můžeme ulehčit pomocí dodržování správných návyků. Jak vám pomůže pohyb?

Federer údajně spí až 12 hodin denně. Proč byste si i vy měli prodloužit spánek?

Jakub Kalus
Jakub Kalus před 13 dny

O důležitosti spánku není pochyb. Co se ale stane s vašim tělem, když ho nebudete mít dostatek? A jak si vytvořit spánkovou rutinu, abyste netrávili hodiny koukáním do stropu?

Kolikrát týdně cvičit a jak si rozdělit partie pro rychlé výsledky?

Petr Loskot
Petr Loskot před 13 dny
13

Kolikrát týdně máme trénovat? Máme pro vás komplexní návod na to, jak si rozložit trénink podle vašich časových možností!

Budete překvapeni, kterých 100 potravin je nejzdravějších na světě

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 14 dny
2

Chtěli jste vědět, jaké potraviny jsou na světě nejzdravější? Máme pro vás žebříček sta nejzdravějších potravinových zdrojů světa, čekali byste v žebříčku třeba vepřové sádlo?

Jak se zdravě najíst ve fast-foodu?

Tomáš Novotný
Tomáš Novotný před 14 dny
3

Fast-foody na nás číhají na každém rohu. Vyhýbáme se jim, ale někdy přece jen neodoláme... Jak zvládat smažené nástrahy bez obav a výčitek?

Nejdůležitější změna stravy, kterou musí při proměně postavy udělat každý! Proč?

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 15 dny

Co kdybych vám řekl, že jediným nutričním opatřením můžete zlepšit složení těla? Že ho chcete vědět? Já vám ho rád prozradím!

Aktin Protein Bar

Zázvor, česnek a co dál? 10 nejúčinnějších potravin proti nachlazení

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 15 dny

Ale ne, už zase se nás pokouší skolit nějaká nemoc. Co jíst a pít, abychom podpořili přirozenou obranyschopnost organismu proti zákeřným bacilům?

Trápí vás nachlazení? Otužujte se! Těchto 7 zásad byste měli znát

Andy Pavelcová
Andy Pavelcová před 16 dny

Nebojte se ledové vody. Staňte se otužilci, posilněte svou imunitu a posuňte svoje zdraví na novou úroveň!

5 rad pro mé mladší fitness já, které by mi otevřely oči a ušetřily spoustu času

Adéla Nejedlá
Adéla Nejedlá před 16 dny

Kdybyste měli možnost poslat pár rad svému mladšímu já, jaké by to byly? A myslíte, že byste je nakonec opravdu poslali? Nejsou klopýtnutí a chyby z naší minulosti právě to, co nás posunulo tam, kde jsme teď? Odpověď najdete ve článku!

Nový rok, nová Adele: Jak se zpěvačce podařilo zhubnout přes 40 kg?

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 16 dny
1

Zpěvačce Adele se podařilo zhubnout více než 40 kg. Její proměna tak nenechala téměř nikoho chladným. Jak to tato nadaná Britka dokázala a měli bychom si z ní vzít příklad i my?

Nejlepší rostlinné zdroje bílkovin aneb TOP 6 alternativních potravin pro naše svaly

Adéla Nejedlá
Adéla Nejedlá před 17 dny
3

Ať jste vegan, vegetarián nebo masožravec, rostlinné bílkoviny se vám určitě nevyhnou! Pojďme si představit 6 kandidátů na jejich nejlepší zdroje a proč bychom je měli pravidelně zařazovat do svého jídelníčku.

Hubnutí, nebo nabírání svalů? Naučte se správně používat protein!

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 17 dny

Protein nám dokáže usnadnit cestu k hubnutí stejně jako k nabírání svalů! Není to však všemocný čaroděj a musí se s ním umět zacházet. Poznejte, jak využít protein vzhledem k vašim cílům a ovládnout proteinové kouzlo!

Aktin Vegan Protein Bar

Dietní pizza za pár kalorií 3x jinak!

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 20 dny
3

Že je pizza kalorická bomba, o které si v dietě můžete nechat jen zdát? Ále, kde že! Vyvrátíme vám to hned třemi různými způsoby!

Jak zastavit přejídání? 15 tipů, díky kterým to zvládnete

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 20 dny

Časté přejídání může zmařit dosažení našich cílů. Vyjíst ledničku, pak si to vyčítat a další den raději přežít jen na zelenině? Tak tudy cesta nepovede. Raději si přečtěte dnešní článek, který vám pomůže s tímto "nešvarem" bojovat.

Jak začít správně jíst a trénovat bez omylů?

Aktin Redakce
Aktin Redakce před 21 dny
1

Leden je vždy ve znamení nových předsevzetí, začátků, ale také nových startů v plnění mnoha snů nebo cílů. Jedním z nich může být i svalnatější, štíhlejší nebo jednoduše více fit postava. Jak se k ní propracovat?

Hip Thrusty vs. Dřepy: Co je lepší na zesílení a vytvarování nohou a zadku?

Petr Loskot
Petr Loskot před 21 dny

Vede k hezkému a silnějšímu pozadí snadnější cesta přes dřepy, nebo přes hip thrusty? Na to se podíváme v dnešním článku!

Proč bez spánku nerostou svaly a nehubneme? 6 tipů, jak se královsky vyspat

Šimon Bellovič
Šimon Bellovič před 23 dny

Spánek je pro nás velmi důležitý, a to nejen kvůli tomu, aby jste kvalitně regenerovali, ale také proto, abyste mohli pracovat a manipulovat se svojí hmotností. Jak na to?

4 nejčastější důvody večerního přejídání a tipy, jak mu předejít

Markéta Tesařová
Markéta Tesařová před 24 dny
2

Celý den se držíte, volíte ty nejdietnější potraviny, hlídáte si každý gram tuku, a když se dostanete večer domů, objeví se nezvladatelné chutě a vaše spižírna se začne otřásat v základech. A tak začínáte každý den znovu. Jak se z tohoto bludného kruhu dostat ven, vám poradíme v dnešním článku.

Aktin Protein Bar

Objem paže dělá triceps! Jakých 6 cviků je nejúčinnějších?

Petr Loskot
Petr Loskot před 25 dny
1

Triceps tvoří většinu svalové hmoty paže. Pokud chcete, aby vaše ruce připomínaly medvědí tlapy, máme pro vás zásobník cviků, který vám s tím pomůže!

Průmyslové stravování škodí naší imunitě. Obnovte ji probiotiky a vlákninou

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 27 dny

Mikrobiom tvoří z větší části náš imunitní systém, produkuje značné množství "mozkové chemie", takže se dá předpokládat nemalý vliv na naši psychiku. Jak se podepsalo na stavu našeho mikrobiomu průmyslové stravování a jak docílíme pozitivního ovlivnění složení mikrobiomu a zlepšíme i naše zdraví?

Umíš mrtvý tah? 5 nejčastějších chyb, které stále děláme

Jan Caha
Jan Caha před 27 dny
1

Ty ještě neděláš mrtvý tah? Chyba! Podívej se, jak ho dělat správně, a vzhůru k novým #gainz.

Zničím bílkoviny v proteinovém prášku, když s ním peču a vařím?

Nicola Mužíková
Nicola Mužíková před 28 dny
6

Spousta fitness receptů používá protein do vaření a pečení zdravějších dortíků jako náhražku sladidla a samozřejmě pro vyšší výsledný obsah bílkovin v produktu. Jak je to s mýty kolem tepelné úpravy proteinu?

10 zásad, které by měl při snaze o hubnutí dodržovat každý

Ondřej Klein
Ondřej Klein před 28 dny

Deset tipů pro úspěšné hubnutí, které vám pomůžou s dosažením stanovených cílů.

Krabičková dieta pro muže i ženy: Dostaňte se do formy snadno a rychle

Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková před 28 dny

Do krabiček si připravíte jídlo, které máte rádi a zároveň máte pod kontrolou jeho kvalitu, množství a složení, což pomáhá snadněji a efektivněji hubnout. Vzorový jídelníček na celý týden najdete uvnitř článku.

Aktin Vitamin D3