Veronika položila otázku
13. 10.
Dobrý den. Předem se omlouvám za velmi neslušnou otázku. Nakupuji u Vás už dlouho. Ale dostala jsem se do existenčních problemů. Chtěla jsem se zeptat, jestli by vaše produkty, které by pomalu procházely..jestli bych si je nemohla vzít ? Nezlobte se.
Zákaznická podpora
Denisa
odpověděla
odpověděla
16. 10.
Dobrý den,
děkujeme za zaslání dotazu.
Na našich stránkách najdete přímo filtr "zachraň jídlo," kde naleznete produkty s blížícím se datem spotřeby, které jsou výrazně zlevněny. Odkaz zasíláme níže:
https://aktin.cz/potraviny/priznak/zachran‑jidlo
Rádi Vám kdykoliv pomůžeme, avšak potraviny po datu spotřeby již dále neprodáváme.
Přejeme, ať se Vaše životní situace zlepší 🌸.