82
zodpovězených dotazů
Dobrý den, cvičím silový trénink cca 3x týdně, do toho náročná fyzická práce tři směny. Jím hodně, ale nekdy malo v praci. Můžete mi doporučit produkt na nabírání svalové hmoty. Potřebuji nabrat na váze. Výška 165, váha 50. A dávkování. Děkuji
Dobrý den, plánuji fyzicky nárocné tůry v horách, kdy budu na cestě 5-7 dnů. Muzu OSX použít jako náhradu oběda, aniž bych ale po něm přibrala na váze? Nechci nabírat objem. Případně můžete mi doporucit jiný produkt? (kromě Many, po té je mi zle). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám trošku více tuku místo svalů než bych si přál, začal jsem cvičit několikrát týdně. Současná váha 82 kg a 185cm. Je toto vhodný doplněk pro růst svalů a lepší regeneraci nebo by bylo lepší něco jiného? Stravu v rámci práce bohužel nedokážu udržet pravidelnou a vyváženou. Děkuji za odpověď
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaká dávka je vhodná pro ženu s váhou 45kg. Děkuji, Martina
Dobrý deň, ako je to teda s tým obsahom cukrov v jednotlivých príchutiach? Príde mi, že v tabuľkách je chyba. Zatiaľ čo celkové množstvo sacharidov je zhruba rovnaké, čo sa cukrov týka, niekde je ich 15g/100g výrobku a inde len 1,6-2g/100g výrobku? Vďaka za upresnenie
Dobrý den chci se zeptat mám 69 kilo a jídelníček nastavený na příjem 2800 kalorií. Chtěl bych osx nasadit místo jedné svačiny a po tréninku bude stačit dávkování 70g?
Bude čokoláda ještě skladem? Myslím i se supr dárkem :) Díky
Dobrý den našel by se prosím podobný doplněk avšak bez těch nebezpečných umělých sraček jako je sukraloza.aspartam etc?
Dobrý den, chtěla bych vědět, zda je tento produkt vhodný i pro člověka, co pracuje 8-12 hodin na stavbě těžkou manuální prací a potřebuje doplnit energii. Děkuji Dana
Dobrý den, zajímalo by mě, kdy je vhodné tento sacharid užívat, resp. jak s ním pracovat ve spojení s proteinem. Doteď jsem užíval cca 60 g hard-sacharidu cca 30 m před cvičením, dalších cca 60 g ihned po cvičení a cca po 1 hod. od cvičení dávku proteinu. Chci ale omezit rychlé cukry a jak jsem se čerstvě dozvěděl, protein je vhodné užít ihned po cvičeni (jako asi další jsem žil mylně v tom, že ihned po cvičení není protein dobrý, aby se "cleý nespotřeboval" pro doplnění energie). Přemýšlím, že bych tento sacharid užíval jako pre-workout těch 30 min. před, jak jsem zvyklý, po cvičení protein pro doplnění energie a regenarci a další dávku proteinu pro povzbuzení regenerace později. Dává tento plán smysl?