Anonymní uživatel položil(a) otázku
12. 1.
Dobrý den, dnes jsem objednala a rovnou i zaplatila svou objednávku, ale nepřišel mi potvrzující email o doručení a zaplacení objednávky. Email zadán špatně nebyl. Prosím o pomoc, děkuji.
Kateřina
odpověděla
odpověděla
14. 1.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Omlouváme se za komplikace, avšak momentálně evidujeme menší zpoždění v odesílání emailů s potvrzení Vaší objednávky.
Věříme, že Vaše objednávka je vytvořena zcela v pořádku a bude zabalena a odeslána k Vám.
Můžete nás také kontaktovat společně s číslem objednávky na naší telefonní lince nebo e‑mailu podpora@aktin.cz. Rádi Vaši objednávku zkontrolujeme.
Děkujeme za pochopení.
Katka za Aktin