Vilgain Minutová proteinová ovesná kaše
Dotazy
30
zodpovězených dotazů
Markéta
před 9 dny
ID: P900a820eb018a15d
Dobrý den, vrátí se někdy zpět borůvkovo-kokosová kaše? Byla fakt skvělá a objednávala jsem furt i s kokosovou..
Markéta
před 10 dny
ID: P8a875d3e715deb49
Dobrý den, vrátí se někdy zpět borůvkovo-kokosová kaše? Byla fakt skvělá a objednávala jsem furt i s kokosovou..
Eliška
před 11 dny
ID: P893a39a87b8b2235
Dobrý den, po komentářích, že jste se vrátili k původní receptuře a jsou všude dostupné už jen tyto, jsem zkusila znovu objednat. Naštěstí jen malé balení. Bohužel mi přišla opět kaše s "vylepšenou recepturou", která opravdu není vůbec dobrá. Přijde mi to jako nekalá praktika, jak přimět zákazníky znovu nakoupit. Ráda bych požádala o kompenzaci.
Co čtu další dotazy od zákazníků, tak to vypadá, že jste se k původní receptuře nevrátili, ale zkusili jste zase jinou úpravu nebo jiného dodavatele proteinu. Takže výsledek není kaše, ale ovesná polévka. Znamená to, že k původní verzi už se nikdy nevrátíte?
UPDATE: v kamenném obchodě se mi povedlo koupit tu novou verzi. Bohužel se tedy opravdu k původní receptuře nevrátili. Tahle jejich verze je chuťově taková hodně prášková a má divnou nahořklou pachuť, jak kdyby tam byla přidaná stévie. Krémová jemná chuť a konzistence je pryč. Bohužel, ani tahle verze nedosahuje kvality původního produktu. Jedla jsem tu kaši někdy i třikrát denně, protože byla prostě fakt skvělá a měla jsem to jako jednoduchý zdroj bílkovin, takže opravdu vím, jak má chutnat. A tohle se jen snaží tvářit, že je ten samý produkt. K původní receptuře se tedy opravdu vracet nebudete? Já jen abych věděla, jestli musím někde najít nějakou dlouhodobou náhradu snídaně a doplnění bílkovin, která mi zase bude chutnat. Děkuji
Michal
před 3 dny
ID: Pa49191eb3b37ec6c
Dobrý den, moc se omlouváme za Vaši zkušenost – mrzí nás, že Vám kaše nechutná. Mohu Vás ujistit, že jsme se opravdu vrátili k předchozí receptuře. Ohledně kompenzace nás prosím kontaktujte na e-mailu podpora@aktin.cz a rádi vše vyřešíme. Děkujeme a přejeme krásný den.
Nela
před 19 dny
ID: Pa79bd3a44d330243
Dobrý den, nechci si stěžovat, takže musím říct, že chuť kaše je opravdu velmi podobná původní, ale jediný háček celé kaše je, že mi fakt vůbec neztuhne... možná to zní komicky když si dosud všichni stěžovali že kaše vždy zatuhne, ale tato verze mi nezatuhne fakt vůbec ani při nějakém minimáním množství vody ( pod nějakých 80ml) a hlavně porce je taková vodnatější a hrozně malinká fakt to vyjde třeba na 10 lžiček a to to ještě nezkoušel můj přítel co má dva metry. nevíte co s tím?? ja bych objem kaše klidně zdvojnásobila😂 nevím jestli bych ji měla něčím zahustit🧐
Michal
před 7 dny
ID: Pb0bc30663b09b959
Dobrý den, moc děkujeme za vaši zpětnou vazbu – opravdu si jí vážíme! Jsme rádi, že vám chuť kaše připomíná původní verzi. Co se týče konzistence, máte pravdu – může být nyní o něco řidší. Dříve kaše obsahovala guarovou gumu, která napomáhala zahuštění, ale protože jsme se rozhodli jít cestou čistšího složení (tzv. „clean label“), tato složka už v receptuře není. Děkujeme za pochopení.
Kateřina
před 24 dny
ID: P967f21425290aa95
Dobrý den, všimla jsem si, že už zmizelo upozornění na nové složení. Je už tedy v nyní nabízených kaších opět původní protein / jiná varianta než v posledních týdnech? Moc děkuji.
Michal
před 24 dny
ID: Pbeb16c39b215fecc
Dobrý den, děkujeme za váš dotaz. Upozornění na nové složení jsme odstranili, protože nová receptura je nyní standardní a všechny naše kaše obsahují právě tento aktualizovaný protein. Původní složení již v nabízených produktech nenajdete. Děkujeme.
Nela
před měsícem
ID: Pb696a0c9bc5d03ae
Dobrý den, jak to vypadá se změnou receptury? Už víte kdy by mohlo být?
Michal
před měsícem
ID: Pb6d4a3d7b280cf97
Dobrý den, děkujeme za váš dotaz. Bohužel aktuálně nemůžeme poskytnout bližší informace. Doporučujeme sledovat náš web a novinky, aby vám nic neuniklo. Děkujeme za pochopení.
Karolína
před 2 měsíci
ID: Pb5de9eb73d6130f9
Dobrý den, je nějaká možnost dozvědět se, kdy se receptura vrátí k původní? A jsou ovlivněny všechny příchutě, nebo jen některé? Případně které? Novou recepturou jsem byla nepříjemně překvapena, ale jsem ráda, že jsme konečně dostali nějaké vyjádření. Ráda se ke kaši vrátím ve chvíli, kdy bude mít původní složení. Moc děkuji!
Michal
před 2 měsíci
ID: P97a6fdbc155d2735
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Změna receptury se týká všech příchutí kvůli výpadku dodavatele proteinu. Pracujeme na návratu k původní verzi nebo vhodné alternativě a jakmile budeme vědět více, dáme Vám vědět. Děkujeme za pochopení. Přejeme krásný den.
Adam
před 2 měsíci
ID: P993d1a1b49b53510
Na toto jsem se ptal už 2x přes email a nikdo neodpovídá, na prodejnách jsou ty nechutné verze a prodavači to ví, ale čeká se, že se to vyprodá i tak a až pak se možná dostane na to, že se police zaplní původními produkty, proto všichni mlčí a nikdo neřekne, kdy to tak bude. Bude to tak až tehdy, až někdo vykoupí ty nechutné nové verze.
Nela
před 2 měsíci
ID: P9c720f5c648c10cc
😂😂 ofc protože čím víc lidí to koupí tím víc špatných recenzí... hlavně že neklesne tržba 🤓 za to hodnocení ano
lauderdice
před 2 měsíci
ID: P8f30a6b3f30eaffb
Stejně jako předchozí příspěvky bych chtěl poukázat na to, že nová receptura (konkrétně příchuť chocolate brownie) je katastrofa. Kaše jsem odebíral ve velkém posledního půl roku. Po ochutnání nové receptury okamžitě vracím zbytek objednávky, kaše bohužel připomíná homogenní lepivé bahno. Rád se vrátím k objednávkám, jakmile se vrátí stará receptura.
Michal
před 2 měsíci
ID: Pa299b4a692fb8084
Dobrý den, bohužel nám vypadl dodavatel proteinu, a proto bylo nutné narychlo najít náhradu, která byla sice schválena vývojem, ale uznáváme, že mohlo dojít k mírnému rozdílu v chuti či konzistenci. Rádi bychom se co nejdříve vrátili k původní surovině, případně našli adekvátní alternativu. Prozatím je situace taková. Rádi Vám jako kompenzaci nahrajeme kredity na Váš zákaznický účet v hodnotě produktu, nebo Vám vrátíme peníze. Dejte nám prosím vědět, která varianta Vám vyhovuje více a kontaktujte nás na email podpora@aktin.cz. Děkujeme za pochopení.
klarasolmanova
před 2 měsíci
ID: P8d2d5444d9796bdf
"vylepšená receptura" u tohoto produktu je pro mě naprosto směšná záležitost. Nová receptura je naprosto odporná... bez chuti a jako bahno.. opakovat se nemusím protozě recenze ostatních mluví za vše. Přijde mi nefér takto zcela změnit produkt bez jakéhokoli varování a ještě za stejnou cenu... Tímhle jste u mě opravdu klesli a nebojte se, že bych se o tuto zkušenost nepodělila s dalšími lidmi. Další velké téma. CO MÁTE FURT S TÍM VYLEPŠOVÁNÍM RECEPTUR KDYŽ TO VŽDYCKY TAK AKORÁT POŠLETE DO KYTEK???? tohle je teda hrůza a doufám že to takhle nenecháte....
Valentýna
před 2 měsíci
ID: P80a3e5b032cc45a0
Dobrý den, děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu, i když nás velmi mrzí, že pro Vás byla nová receptura zklamáním. Rozumíme, že změna může být nepříjemná, obzvlášť pokud jste byla s původní verzí spokojená. K této úpravě bohužel došlo z důvodu výpadku původního dodavatele. Náš vývojový tým ale usilovně pracuje na tom, aby se chuť i konzistence nového produktu co nejvíce přiblížily k původní verzi. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den!
Lucie
před 2 měsíci
ID: P8c61a400efabb69b
Nevím, co se stalo, ale změna receptury kaše Coconut Cream je pro mě naprostá katastrofa. Dlouhou dobu jsem ji milovala – jemná, krémová, kokosová, chutnala dokonale a dělala mi radost každé ráno. Byla to moje nejoblíbenější snídaně, něco, na co jsem se těšila. A teď? Nedá se to vůbec jíst.
Kaše má divnou pěnu, je dusivá, nechutná, nezatuhne a kokos? Ten zmizel. Místo toho je tam nějaký podivný vanilkový prášek. Vážně nechápu, jak tak skvělý produkt mohl někdo takhle zničit. Doma mám ještě více než kilo, které teď můžu vyhodit. Vyhozené peníze a obrovské zklamání.
Co mě nejvíc rozčiluje je, že jste tu změnu ani nijak neoznámili. Tohle není žádná drobná úprava – tohle je úplně jiný produkt. Kdybych to věděla, nikdy bych si ji nekoupila. Chápu, že se někdy mění receptura, ale takhle potichu a bez varování? To je nefér.
Prosím, vraťte zpátky původní recepturu.. Věřím, že nejsem jediná, kdo to tak cítí. Takhle jste mě připravili o moji oblíbenou snídani a upřímně, ztratila jsem důvěru.
Co mi přijde zvláštní, je to, že z oficiálních internetových stránek náhle zmizelo telefonní číslo na zákaznickou podporu. Navíc už víc než týden nikdo nereaguje na negativní recenze, což mi přijde podivné – jako by ohlasy zákazníků už pro ně nebyly důležité.
Petra
před 2 měsíci
ID: Pb6c63b02597f9027
Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vzniklé komplikace. V současnosti jsme čelili výpadku dodavatele proteinu, a proto jsme museli rychle najít náhradu této suroviny. S novou surovinou má kaše hustší a krémovější konzistenci. Snažíme se co nejdříve vrátit k původní surovině nebo najít vhodnou alternativu. Pokud máte zájem o kompenzaci nebo potřebujete více informací, prosím kontaktujte nás na emailu: podpora@aktin.cz. Děkujeme za pochopení a trpělivost. Hezký den.
Lucie
před 2 měsíci
ID: Pb8ce09e8d353544f
Dobrý den, děkuji za odpověď, ale ráda bych zareagovala veřejně, protože věřím, že nejsem jediná, kdo se cítí podveden.
1. Přijde mi naprosto nepochopitelné, že sami víte, že produkt kvůli výpadku suroviny nesplňuje původní kvalitu – a přesto ho dál prodáváte za plnou cenu bez jakéhokoliv upozornění. To je vůči zákazníkům velmi nefér.
2. Jak je vůbec možné, že tak výrazně změněný produkt vůbec pustíte do prodeje, aniž byste na to jakkoliv upozornili? Opravdu jste si mysleli, že si toho nikdo nevšimne?
3. Pokud se jedná o dočasnou změnu, proč to není uvedeno přímo na stránce produktu? Vždyť kdybyste zákazníkům dali jasně vědět, že jde jen o přechodné řešení, možná by měli větší pochopení. Místo toho to působí, jako byste se báli, že lidé přestanou kaši kupovat – a tak jim raději neřeknete vůbec nic. To je opravdu velmi nešťastný přístup.
A co považuji za naprosto zásadní – kompenzaci by si zasloužili úplně všichni, kdo si tuto změněnou verzi kaše zakoupili, ne jen ti, kteří se sami ozvou. Odpovědnost za tuto situaci leží na vás, nikoli na zákaznících, kteří teď musí složitě zjišťovat, co se vlastně stalo.
Věřím, že tuto situaci ještě přehodnotíte a přistoupíte k ní férově.
Nela
před 2 měsíci
ID: P85b484b597400bf7
naprosto souhlasím.... doufám že to takhle nezůstane protože si neumím představit že už nebude... šla bych protestovat před vilgain😂😭😭😭😭
Karolína
před 2 měsíci
ID: Pa926dbeb19e9acde
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu k produktu. Rádi bychom Vás ujistili, že surovina byla nahrazena po důkladném posouzení a schválení naším vývojovým týmem. Změna dodavatele suroviny však neznamená snížení její kvality.
Je pravda, že produkt může mít lehce odlišné senzorické vlastnosti – zejména v konzistenci, která je díky novému proteinu hustší a krémovější. To může mírně ovlivnit i výslednou chuť. Pokud Vám tato textura nevyhovuje, doporučujeme kaši více naředit – tím se vrátí blíže k původnímu zážitku.
Zákaznická spokojenost je pro nás velmi důležitá, proto jsme Vám nabídli kompenzaci. Produkt však považujeme za plnohodnotný, a proto nevidíme důvod jej trvale nabízet se slevou.
Souhlasíme ale, že jsme měli na změnu upozornit přímo na webu – děkujeme za upozornění, v tomto směru již pracujeme na nápravě. Děkujeme a přejeme hezký den.
Marek
před měsícem
ID: P98d4bb0b6e8cd195
To je damage control keců, ale možná by stačilo, kdyby tu "vylepšenou" kaši někdo z "vývojového týmu" aspoň jednou ochutnal. A pokud se tak stalo, tak možná na těchto pozicích nezaměstnávejte lidi, kteří po covidu přišli o chuť. Podvedli jste své zákazníky.
Lucie
před měsícem
ID: Pbcb451f19bf82b96
Děkuji za odpověď a chápu, že změna suroviny mohla být vynucená výpadkem dodavatele. Právě proto by ale bylo fér o tom otevřeně informovat – ideálně ještě předtím, než si zákazník koupí produkt, který už chutná a vypadá úplně jinak.
Rozumím, že návrat ke staré receptuře není možný, ale tím spíš by měla být komunikace transparentní a vůči zákazníkům férová. Navíc problém není jen v konzistenci – chuť se změnila zásadně, nikoliv jen „mírně“. Nová verze působí chuťově uměle, bez kokosového charakteru, s divným podtónem, který u původní kaše vůbec nebyl.
Když tolik lidí vyjadřuje zklamání, možná nestačí říct, že „produkt považujeme za plnohodnotný“. On totiž plnohodnotný byl – a teď prostě není. Nezlobte se, ale tohle není detail, který by šel přechodit radou „více naředit“.
Karolína
před 2 měsíci
ID: P968a721348f47329
Dobrý den, je nějaká možnost dozvědět se, kdy se receptura vrátí k původní? A jsou ovlivněny všechny příchutě, nebo jen některé? Případně které?
Novou recepturou jsem byla nepříjemně překvapena, ale jsem ráda, že jsme konečně dostali nějaké vyjádření. Ráda se ke kaši vrátím ve chvíli, kdy bude mít původní složení.
Moc děkuji!
Valentýna
před měsícem
ID: P93725e3b959cd3ad
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Složení se zatím měnilo u příchutí, které jsou na webu označené modrým nápisem „vylepšená receptura“. K původní surovině se bohužel vrátit nemůžeme, protože nám vypadl klíčový dodavatel. Náš vývojový tým ale intenzivně pracuje na tom, aby se výsledná chuť i konzistence co nejvíce přiblížily původní verzi. Přesný termín, kdy bude nový recept finálně doladěn, Vám zatím bohužel sdělit nemůžeme. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den!